Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er selv på Ymir PVE med en 57 Guardian så jeg har ikke utforsket PvP-verdenen nevneverdig. Hvordan er det med PvP på PvE-serverne? Er det noen som i det hele tatt benytter seg av det? Hadde vært veldig gøy å prøve, men har ikke noen referanse til hvilken lvl jeg bør være heller.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke men jeg TROR at Funcom skal legge inn en commando i noen andre patcher som gjør at man kan få litt friendly PvP inn i PvEen.

Sånn på WoW så er det jo at man vis man skriver inn "/pvp" i chatten så åpnes en friendly PvP modus og om man ikke vil ha PvP modusen på skriver man bare inn det samme også må man vente i 5 minutter til den slår seg av ;) Har prøvd modusen selv noen ganger ;)

Endret av fantomena
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke men jeg TROR at Funcom skal legge inn en commando i noen andre patcher som gjør at man kan få litt friendly PvP inn i PvEen.

Sånn på WoW så er det jo at man vis man skriver inn "/pvp" i chatten så åpnes en friendly PvP modus og om man ikke vil ha PvP modusen på skriver man bare inn det samme også må man vente i 5 minutter til den slår seg av ;) Har prøvd modusen selv noen ganger ;)

Duel heter det. Det blir nok en slik kommando ja, så man kan duellere uten å drepe motstanderen. blir sikkert /duel.

edit; eller tenker du på noe annet?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

En kompiss driver å gjør Villane omigjen og omigjen, han har masse spells som gjør at han enkelet kan dere p 4 og 4 mobs på noen sekunder, så han drar alle 5 villaene på en halv time eller noe,

så kommer jeg med guardien min, spekke for tank, og jeg bruker 40 minutter på EN villa, jeg skader ikke noe, tar meg evigheter å drepe en og en mob.

så mens han gjør villaene en gang om dagen for å så gjøre andre quests, så må jeg velge enten gjøre villanen eller vanlige quester, rekker ikke begge deler, han power levla så dirt fort at det ikke er gøy, fra 40-64 på noen få dager.

du logger av en kveld og han er 50 så når du begynner å spille igjen neste dag er han 55

Lenke til kommentar
Jeg er selv på Ymir PVE med en 57 Guardian så jeg har ikke utforsket PvP-verdenen nevneverdig. Hvordan er det med PvP på PvE-serverne? Er det noen som i det hele tatt benytter seg av det? Hadde vært veldig gøy å prøve, men har ikke noen referanse til hvilken lvl jeg bør være heller.

PvP systemet er ikke i bruk ennå og komemr i en patch sansynligvis primo August. På Aqulonia serveren så kan man hvor som helst møte på en kamp med en annen spiller + at det er eget instance hvor man kan gjøre forskjellige pvp matcher som lag. Feks CTF, Totem osv.Jeg har ikek konsentrert meg mye om PvP ennå, men Guildet trenger etterhvert litt PvP poeng og da blir det en naturlig del av spillingen som mest går i quests og gathering for min del.

Lenke til kommentar

en merkelig ting har hendt siden sist eg spillte.

har vert på ferie i to uke rnå og har defor ikkje spilt.

nå når eg går i group med andre ser eg all damagen som blir gjort av alle og eg ser ikkje kor mye eg healer (er bear shaman) gankse iriterende.

vill ha det slik det var før :( noen måte og fikse dette på?

Lenke til kommentar

litt innkommende whine.

Opplever at level 60 folk kommer og ganker meg i lv 21, ikke så veldig gøy :p Spiller på Fury flere som har opplevd det samme, og det virker som mange folk ikke klarer å diskutere for seg, noen folk drev å ganket oss på lameste måte, hida, og drepte oss når vi var mega low, og når jeg spurte om de ville ha en real fight så bare skriver de fuck your mother osv, og jeg har opplevd det samme flere ganger, noe som er litt synd :(

Lenke til kommentar

Barnslig oppførsel.. eller så er det en barnslig server... Jeg har ikek opplevd det samme at jeg blir ganket av en så mange lvl over meg, men vi har våre problemer med en Guild på Aqulonia som heter SCUM, men selv de har ikek sunket så lavt at de tar folk så langt ned i lvl... selv om de dreper alle de ser og det er filosofien bak Guildet.

Lenke til kommentar

Noen kammerater fikk meg med på en pve server, trives bedre der. Det blir til at alle hjelper hverandre i steden og mye mindre whining. Troddet pvp skulle bli bedre en på feks wow men nesten tvert i mot, spesielt ille var det på starten da jeg droppet hele hvitesands pga ganking.

Jeg blir stort sett angrepet når jeg sloss mot mobs da spesielt bosser etc, når jeg har minimalt liv igjen eller av de som ha mye høyere level selsvagt. Nei pve fungerer bedre for meg så håper jeg på en skikkelig pvp arena så jeg får slått fra meg på andre der i steden.

edit

oi klokka går når mann spiller age of conan også tydligvis 5:20!!, det var den søndagen.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

har vært på PvE selv, følte det ble litt tamt, kos hvordan settingen blir på PvP, men at folk ganker lowbies blir jeg sur, og ta folk med lite hp, men ordentlig fight sier jeg meg ikke imot:) altså type ikke plutselig komme når man gjør noe annet. Men det viser jo, på nickene som regel og oppførsel, prøv å diskuter de som ganker, sier bare fuck your mom osv, blir så sur. Men jeje, it is the life on a PvP server :)

Lenke til kommentar

Ytelsen har bare blitt verre og verre etter de siste patchene, og serverne er meget ustabile, ramler ut av serveren ganske ofte, og får høy ping opp mot 10k. Det begynte jo meget bra, men serverne er jo faktisk mer ustabile nå enn ved lansering, rare greier.

Lenke til kommentar
Ytelsen har bare blitt verre og verre etter de siste patchene, og serverne er meget ustabile, ramler ut av serveren ganske ofte, og får høy ping opp mot 10k. Det begynte jo meget bra, men serverne er jo faktisk mer ustabile nå enn ved lansering, rare greier.

Tvert om.. Ved lansering fikk jeg ofte 10k ping og datt ut, nå skjer det bare en sjelden gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...