Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Jeg skulle logge inn nå idag, halvveis i inlogginga fra character lista mi og til jeg kommer inn i "verdenen" så klikker det som kommer det feilmelding hvor jeg kan velge om å sende eller ikke sende.

Noen andre som har problemet? hva kan jeg gjøre med det?

Akkurat hvilken feilmelding får du?

Om det står en eller annen kode for feilmeldingen kan du notere den ned og søke på de europeiske forumene.

Ingen kode, bare den vanlige microsoft feilmeldinga om at det skjedde en feil med det programmet.

Ikke sikkert at dette funker, men det er verdt ett forsøk

Last ned denne og patch og se om det virker :)

Patcher

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Nå har jeg ikke skjekket linken og nedlastingen, men jeg ville ha vært forsiktig meg å laste ned patcher som ikke er offisielle. Det er lett å bare gi en link, uten at du ikke har testet den selv, men for alt man vet så kan det være virus, eventuelt noe som ødelegger spillet.

Hvis noen har testet denne nedlastingen og vet at det ikke er noe fare, så er det jo greit å si i fra. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Det er vel sikkert en ok ting å gjøre.

Men jeg har testet og kjørt denne selv, pga oppdateringen av kodene i GUI'en.

Og siden jeg leste på de europeiske forumene at mange får samme feil som When, men disse fant ut at det har noe med UI'en.

Merk.: Dette er kun en patch som retter opp i selve UI'en, men prøv og se, skader ikke maskinen eller spillet på noen som helst måte.

Lenke til kommentar

Noble Tarantia burde jo ha en del quests du kan ta, men du burde fremdelse ha flere quester igjen i Field of the Dead, skal liksom klare og queste seg der helt opp til lvl 50, minst. Men du kan jo kanskje prøve deg i Eg Mountains, er kanskje noen quester der du kan ta.

Lenke til kommentar

Vel den beste måten og finne ut det på er jo og faktisk lvle seg opp til lvl 80 da. Dinger selv snart nå lvl 70, endelig ;) Og jeg har har enda ikke opplevd mangler med quester som mange andre sier de har.

Det eneste problemet jeg kan ha, er og finne grupper til de gruppequestene som det er en del av. Er ikke altid lett og finne gode grupper. Men det pleier og gå til slutt da :)

Lenke til kommentar

Huh Barachan isles? Alle starter da i Tortage gjør dem ikke? :O

Btw så kan du jo queste deg helt opp til lvl 40 i Wildlands of Zeleta.

Men er kjekt og bytte på litt ja, er mange quests man kan ta i Khemi ogsp, og på den kanten der. Questet selv aldri i Connalls Vally og det strøket der for jeg kom meg til Field of the Dead sånn rundt lvl 40+++

Men lvle seg til 23 er da lett som bare det ;)

Lenke til kommentar

Raiding i conan er som de fleste andre spill. Alt er veldig stort da noe jeg liker godt.

Har gjort alle T1 instancene og alle boss fightene er unike. trengs masse tactics.

Er i conan pga pvp'en og har tro på at den blir bra. De sier nå at alt pvp stuff kommer tidlig august, så vis de klarer å balansere alle klassene godt til da blir jeg evig glad :)

Lenke til kommentar
Jeg skulle logge inn nå idag, halvveis i inlogginga fra character lista mi og til jeg kommer inn i "verdenen" så klikker det som kommer det feilmelding hvor jeg kan velge om å sende eller ikke sende.

Du kan f.eks. gjøre det beste for spillet sin del slik som jeg gjorde. Ta en pause fra AoC, og evt kom tilbake seinere når bugs og slikt er borte. Du skal jo overhode ikke måtte debugge spillet selv, når du betaler.

..eller

du kan sitte i dager å prøve å finne feilen, mens Funcom skratt ler mens de plukker kroner opp av lommeboken din.

...eller

du reinstallere spillet, evt kjøpe ny hardware etc, mens Funcom skratt ler mens de plukker kroner opp av lommeboken din.

Som sagt, det enkle er ofte det beste, og når Funcom ser at flere forlater, ja da min gode Sir, da kommer patchene og fixene raskt. Men ikke før! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er ganske fornøyd med spille jeg da.. men er heller ingen ekspert. Jeg har kommet meg til 71 med en klasse alle sa var broken (necro), synes jeg får det jeg forventet og koser meg med et bra spill med fin grafikk og utrolig bra lyd.

At Funcom ikke har alt helt på gli i de 2 først månedene ville jeg heller ikke trodd siden de var presset til å gi ut spillet eller gruse prosjektet pga aksjeinnehaverne villa ha penger for hva de har lagt ut for. Med kniven på strupen som Funcom har hatt må jeg si de klarer seg bra. De som ikke liker det som det er nå i starten får heller vende nesen til ett annet spillselskap med masse penger i ryggen og flere års erfaring i å finpusse produktet sitt.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Akkurat hvilken feilmelding får du?

Om det står en eller annen kode for feilmeldingen kan du notere den ned og søke på de europeiske forumene.

Ingen kode, bare den vanlige microsoft feilmeldinga om at det skjedde en feil med det programmet.

Costumized UI? Isåfall slett "teamGUI" mappa di, eller last ned en ny versjon/ny gui. Så skal nok det fikses.

Lenke til kommentar
Raiding i conan er som de fleste andre spill. Alt er veldig stort da noe jeg liker godt.

Har gjort alle T1 instancene og alle boss fightene er unike. trengs masse tactics.

Er i conan pga pvp'en og har tro på at den blir bra. De sier nå at alt pvp stuff kommer tidlig august, så vis de klarer å balansere alle klassene godt til da blir jeg evig glad :)

Takk for ett svar som du hadde erfaring med også! gav meg håp til spillet igjen.

Vet noen om Dark Templar har blitt balansert også nå? Jeg ble gankse lei meg da jeg ble eid hele tiden i PvP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...