s1gnal Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Avbrøt abbonementet mitt for en stund siden, grunnet at det er for mange gameplay bugs. Irriterende treige dialoger/quests/map bugs/treig ingame support/Lite spill content som fungerer/invisible walls/alt er instanced.. ja + mye mer Jeg vil spille et spill som ikke nerfer frihets følelsen.. så når kan man vente seg at Funcom får fingeren ut? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 hva i helvete, jeg gjorde villa questene og når jeg tar dem står det at quest rewarden var på nesten 30k xp, men når jeg endelig er ferdig så får jeg bare 8000 for dem Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg vil bli med i Drøm lauget på Battlescar om det fortsatt lever. Nick er: "Mongotradla". Det er en ordre fra en gammel drøm offiser (wow Drøm, that is.) ^^ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 hva i helvete, jeg gjorde villa questene og når jeg tar dem står det at quest rewarden var på nesten 30k xp, men når jeg endelig er ferdig så får jeg bare 8000 for dem Ja, det er 3 villa Quests der.. Du får 30k tilsammen på de 3 Questene.. Skjønnte ikke mye selv da jeg tok dem Lenke til kommentar
Halky Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ehh de villa questene har da forskjellig xp utbetallinger for hvilken lvl man har, har dem ikke? Fikk ihvertfal langt mere en 8000 for quest i villane, er jo 4 totalt og velge mellom. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 For meg stod det at jeg skulle få 8000 XP for en quest i villa.. Når jeg leverte den fikk jeg 33000.. Så det skalerer nok med level, akkurat som mobsene på innsiden. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nå begynner patchingen Lenke til kommentar
nets Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeep, DT får en massiv unholy dmg bonus + at noen talents blir fixa. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ehh de villa questene har da forskjellig xp utbetallinger for hvilken lvl man har, har dem ikke? Fikk ihvertfal langt mere en 8000 for quest i villane, er jo 4 totalt og velge mellom. Riktig. På level 72 f.eks fikk jeg ca 61 xxx EXP. Lurer på om dette er maks, siden det ikke virker som jeg får noe mer enn det på level 74, men skal ikke klage, 61 xxx EXP er jo en god del Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har jeg forstått det sånn at villa questene kan gjøres om og om og om igjen? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 stemmer det, resettes vel hver 4 time. så kjekt sted å dra hvis du begynner å gå tom for quests og andre steder:) skalerer ikke exp med det du trenger på det lvl? sånn at 20k exp kan være like mye som 74k exp for deg i forhold? Lenke til kommentar
odderling Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Bare jeg som får "Unable to connect to the authentication server."? Lenke til kommentar
odderling Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Bra på en måte men ikke bra på en annen måte... Edit: Da virket det Endret 10. juli 2008 av odderling Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg skulle logge inn nå idag, halvveis i inlogginga fra character lista mi og til jeg kommer inn i "verdenen" så klikker det som kommer det feilmelding hvor jeg kan velge om å sende eller ikke sende. Noen andre som har problemet? hva kan jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg skulle logge inn nå idag, halvveis i inlogginga fra character lista mi og til jeg kommer inn i "verdenen" så klikker det som kommer det feilmelding hvor jeg kan velge om å sende eller ikke sende.Noen andre som har problemet? hva kan jeg gjøre med det? Akkurat hvilken feilmelding får du? Om det står en eller annen kode for feilmeldingen kan du notere den ned og søke på de europeiske forumene. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg skulle logge inn nå idag, halvveis i inlogginga fra character lista mi og til jeg kommer inn i "verdenen" så klikker det som kommer det feilmelding hvor jeg kan velge om å sende eller ikke sende.Noen andre som har problemet? hva kan jeg gjøre med det? Akkurat hvilken feilmelding får du? Om det står en eller annen kode for feilmeldingen kan du notere den ned og søke på de europeiske forumene. Ingen kode, bare den vanlige microsoft feilmeldinga om at det skjedde en feil med det programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå