Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Avbrøt abbonementet mitt for en stund siden, grunnet at det er for mange gameplay bugs. Irriterende treige dialoger/quests/map bugs/treig ingame support/Lite spill content som fungerer/invisible walls/alt er instanced.. ja + mye mer :(

Jeg vil spille et spill som ikke nerfer frihets følelsen.. så når kan man vente seg at Funcom får fingeren ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva i helvete, jeg gjorde villa questene og når jeg tar dem står det at quest rewarden var på nesten 30k xp, men når jeg endelig er ferdig så får jeg bare 8000 for dem

Ja, det er 3 villa Quests der.. Du får 30k tilsammen på de 3 Questene.. Skjønnte ikke mye selv da jeg tok dem :p

Lenke til kommentar
Ehh de villa questene har da forskjellig xp utbetallinger for hvilken lvl man har, har dem ikke? Fikk ihvertfal langt mere en 8000 for quest i villane, er jo 4 totalt og velge mellom.

Riktig.

På level 72 f.eks fikk jeg ca 61 xxx EXP.

Lurer på om dette er maks, siden det ikke virker som jeg får noe mer enn det på level 74, men skal ikke klage, 61 xxx EXP er jo en god del ;)

Lenke til kommentar

Jeg skulle logge inn nå idag, halvveis i inlogginga fra character lista mi og til jeg kommer inn i "verdenen" så klikker det som kommer det feilmelding hvor jeg kan velge om å sende eller ikke sende.

Noen andre som har problemet? hva kan jeg gjøre med det?

Lenke til kommentar
Jeg skulle logge inn nå idag, halvveis i inlogginga fra character lista mi og til jeg kommer inn i "verdenen" så klikker det som kommer det feilmelding hvor jeg kan velge om å sende eller ikke sende.

Akkurat hvilken feilmelding får du?

Om det står en eller annen kode for feilmeldingen kan du notere den ned og søke på de europeiske forumene.

Lenke til kommentar

Akkurat hvilken feilmelding får du?

Om det står en eller annen kode for feilmeldingen kan du notere den ned og søke på de europeiske forumene.

Ingen kode, bare den vanlige microsoft feilmeldinga om at det skjedde en feil med det programmet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...