Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Njaa Quicktime formatet er da ikke så gale. Har ikke brukt det så mye selv, bare testet det ut litt. Men ja muligheten er jo der ;)

Uansett over til noe annet. Jeg håper Funcom virkelig gjør noe med Main System snart, sånn som den dungeon er nå så er den bare helt håpløs. Er lvl 66 og har fremdeles en god del quester igjen der nede, men det funker jo aldri og få til en god gruppe som orker og gå igjennom alt der nede. Siden vi stadig sliter med og finne folk til gruppene, eller at gruppene bare plutselig splittes opp grunnet lite fremgang, og at xp'n suger noe grusomt der nede. Også blir man ofte ganket der nede også av andre som er ute etter akkurat det samme som en selv er.

Har den siste tiden bare søkt etter speed run, siden jeg bare trenger bossene og ikke orker og drepe all mobsa der nede, siden de bare gir meg 1 xp uansett. Men det er jo omtrent håpløst og finne folk som er lvl 60++++ som vil gå ned der og gjøre noen gode forsøk.

Kan liksom ikke gå i gruppe med noen på 57/58 for da blir man jo nødt til og drepe alt man kommer over der nede, siden det apprentice systemet ikke virker helt(tror jeg). For når jeg appser folk opp til min lvl ca, så burde jo mobsa nede i System være gråe for gruppa mi, men neida de blir fremdeles angripet av mobsa som da ikke skal angripe dem, siden de da skal være for høy lvl.

Jeg blir jo selv ikke angripet der nede siden alle er gråe for meg.

Men ja jeg håper Funcom kommer til og gjøre noe med dette stedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorcdan håndterer Sony Vegas *.mov filer og slikt da? Denne funksjonen må jo trekke mindre CPU kraft enn fraps siden det er en innebygd funskjon.

BS :D

Da jeg recorder med f12 går fps min ned til minus fps (2 seccond per frame)

Dessuten blir alt jeg filmer helt svart. fraps funker fett for meg.

BTW Her er slutt resultat! :)

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar

Grunnen til at det blir svart kan være at du kjører AA eller vista. Er en kjent bug fra noen anti cheat tools til CS faktisk (dumt nok som det høres ut).

Prøv å åpne .mov fila i andre mediaspillere, personelig så funker fraps fimlene mine bare i WMP og ikke i MPC :p

Lenke til kommentar

Har hatt pause en del uker nå, da jeg gikk tom for quester rundt lvl 51. Er det noen som vet hvordan det ligger ann med mer quester? Trodde det skulle komme et nytt område rundt denne levelen snart?

JEg driver og quester i conalls valley(er lvl26), men er det noen mulighet for å komme meg til lands of zalana ellr hva det heter for å queste der? Hvor må jeg gå for å komme meg på veien dit?

Wild Lands pleier det vel å bli kalt, i Aquilonia. Den sørlige porten i Tarantia fører deg ned en vei som ender med en vogn og noen NPC-er. Ved å snakke med en av dem kan man reise dit.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Du er i Conall's Valley og skal til Wild Lands? Da må du først gå til Conarch Village (som du ser på dette kartet, er porten til Conarch Village helt nederst i venstre hjørne). Når du kommer inn i Conarch Village må du snakke med en kar som kan frakte deg til Old Tarantia (som du ser på dette kartet er han karen oppe til høyre der). Når du kommer til Old Tarantia må du gå til en annen kar som kan frakte deg til Wild Lands (som du ser på dette kartet, er han karen nede i høyre hjørne). Og vips! Du er i Wild Lands.

Lykke til :)

Endret av Gersh
Lenke til kommentar
Du er i Conall's Valley og skal til Wild Lands? Da må du først gå til Conarch Village (som du ser på dette kartet, er porten til Conarch Village helt nederst i venstre hjørne). Når du kommer inn i Conarch Village må du snakke med en kar som kan frakte deg til Old Tarantia (som du ser på dette kartet er han karen oppe til høyre der). Når du kommer til Old Tarantia må du gå til en annen kar som kan frakte deg til Wild Lands (som du ser på dette kartet, er han karen nede i høyre hjørne). Og vips! Du er i Wild Lands.

Lykke til :)

Var det jeg trengte, trodde jeg kunne gå dit jeg :) Takker

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt nå.. Klarer ikke å komme til character screen. Kommer bare noe om at den ikke klarte å koble til character server.

1. Ble drept ingame

2. valgte spawn point

3. spillet hang på loading

4. klarte ikke å komme forbi loading når jeg relogga

5. restarta pcen

6. klarer ikke å kontakte character server.

Lenke til kommentar

jeg er 38 nå og ser etter noen quester å gjøre solo, jeg kan dra til fields of the dead, å gjøre noen lvl 39-40 queseter der, men da vil jeg bare senere gå tom for quests der, så jeg leter vel egentlig etter et sted i grinde, jeg kan ta pyramiden, men de fleste questene der er bugga

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...