Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Det er på en måte timeplan man må følge i AoC for å queste, er bare få bestemt steder hvor du MÅ dra for å queste.

Er ikke noe valgfritt som vi er vant med i fra WOW, men spillene er jo forskjellige, må bare venne seg til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hjelp! Er cimmerian lvl25 og holder på å queste i conalls valley osv. Men jeg føler at det begynner å slippe opp for quests. Kjedelig å måtte grinde opp til lvl30?

eh....jeg har lvl fra 20 til 30 i conalls valley og har fremdeles et par quests igjen. og jeg gjorde de fleste alene. måtte ha hjelp når jeg møtte på ymir folka, de slår faen så hardt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Noen som vet hvordan man binder ting til mer enn en tast av gangen? Har tenkt å binde den ene baren til Ctrl + 1-0, men jeg får det ikke til. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man binder ting til mer enn en tast av gangen? Har tenkt å binde den ene baren til Ctrl + 1-0, men jeg får det ikke til. Noen som kan hjelpe?

Dette er ikke direkte hjelp men ; Kjøp deg et G 15 tastatur ;) Da kan du binde hele comboer+feks stun til bare en knapp , genialt keyboard ;)

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Det gjøres jo akkurat på samma måte.

Hold in control så trykker du 1 f.eks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Dette er ikke direkte hjelp men ; Kjøp deg et G 15 tastatur ;) Da kan du binde hele comboer+feks stun til bare en knapp , genialt keyboard ;)

Joda, det vet jeg, har prøvd det, men jeg spiller fra en laptop, så å kjøpe et keyboard til er ikke noe jeg har planer om :)

Det gjøres jo akkurat på samma måte.

Hold in control så trykker du 1 f.eks.

Hmm, får prøve igjen da. Får bare opp hele tiden den første tasten jeg trykker inn jeg, jau, vi prøver igjen :)

Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp. Jeg hadde noen Duels med en ranger idag. jeg vant 5 av 7 fights.

Han hadde tydelivis frapset, og sa han skulle poste en film hvor han viste han drept meg.

Jeg frapsa også, og har på film at jeg drepte han 4-5 ganger.

Jeg har tenkt å legge ut filmen på samma post som han poster sin egen film, Får og "drite han ut" :)

mitt problem er at jeg er helt mongo med movie edting.

Er det noen her som kunne tenkt å hjelpe meg lage en helt enkel film?

Lenke til kommentar
Har lagd ferdig filmen med Windows movie maker.

Men hvordan gjør jeg prosjektet om til en "film"

Akkurat nå er det kun mulig å æpne det jeg har gjort med movie maker.

CTRL + P

Hva er egentlig vitsen med og bruke fraps til og filme i detta spillet? AOC inneholder jo faktisk to egne opptaktsmuligheter, som er på knappene F11 og F12 var det vell, hvis jeg ikke husker helt feil. Og formatene er somfølger mov og Quicktime. Enkle greier og bruke ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...