nagina Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det er på en måte timeplan man må følge i AoC for å queste, er bare få bestemt steder hvor du MÅ dra for å queste. Er ikke noe valgfritt som vi er vant med i fra WOW, men spillene er jo forskjellige, må bare venne seg til det. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 JEg er litt noob, men kan jeg dra hvor jeg vil på dette tidspunktet? Skal sjekke ut områdene som er nevnt. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Er det bare i området man får gatheringquestene at man kan hente ting? Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det er spredd litt utover adventurer sonene også, men det er i gathering sonene det er mest. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hjelp! Er cimmerian lvl25 og holder på å queste i conalls valley osv. Men jeg føler at det begynner å slippe opp for quests. Kjedelig å måtte grinde opp til lvl30? eh....jeg har lvl fra 20 til 30 i conalls valley og har fremdeles et par quests igjen. og jeg gjorde de fleste alene. måtte ha hjelp når jeg møtte på ymir folka, de slår faen så hardt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 De slår ikke hart, de har bare sinnsykt med HP -_-" Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ymir folkene er elite men vanirene rundt er vanlige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Noen som vet hvordan man binder ting til mer enn en tast av gangen? Har tenkt å binde den ene baren til Ctrl + 1-0, men jeg får det ikke til. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Noen som vet hvordan man binder ting til mer enn en tast av gangen? Har tenkt å binde den ene baren til Ctrl + 1-0, men jeg får det ikke til. Noen som kan hjelpe? Dette er ikke direkte hjelp men ; Kjøp deg et G 15 tastatur Da kan du binde hele comboer+feks stun til bare en knapp , genialt keyboard Endret 6. juli 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Noen som vet hvordan man binder ting til mer enn en tast av gangen? Har tenkt å binde den ene baren til Ctrl + 1-0, men jeg får det ikke til. Noen som kan hjelpe? Det gjøres jo akkurat på samma måte. Hold in control så trykker du 1 f.eks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Dette er ikke direkte hjelp men ; Kjøp deg et G 15 tastatur Da kan du binde hele comboer+feks stun til bare en knapp , genialt keyboard Joda, det vet jeg, har prøvd det, men jeg spiller fra en laptop, så å kjøpe et keyboard til er ikke noe jeg har planer om Det gjøres jo akkurat på samma måte. Hold in control så trykker du 1 f.eks. Hmm, får prøve igjen da. Får bare opp hele tiden den første tasten jeg trykker inn jeg, jau, vi prøver igjen Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg trenger hjelp. Jeg hadde noen Duels med en ranger idag. jeg vant 5 av 7 fights. Han hadde tydelivis frapset, og sa han skulle poste en film hvor han viste han drept meg. Jeg frapsa også, og har på film at jeg drepte han 4-5 ganger. Jeg har tenkt å legge ut filmen på samma post som han poster sin egen film, Får og "drite han ut" mitt problem er at jeg er helt mongo med movie edting. Er det noen her som kunne tenkt å hjelpe meg lage en helt enkel film? Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) windows moviemaker er utrolig lett å bruke. veldig dårlig, men det holder nok til det du nevner over. Endret 6. juli 2008 av beerlover Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har lagd ferdig filmen med Windows movie maker. Men hvordan gjør jeg prosjektet om til en "film" Akkurat nå er det kun mulig å æpne det jeg har gjort med movie maker. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har lagd ferdig filmen med Windows movie maker. Men hvordan gjør jeg prosjektet om til en "film" Akkurat nå er det kun mulig å æpne det jeg har gjort med movie maker. CTRL + P Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Noen som veit om en side der det står hva som kan droppe fra de forskjellige instancen i AoC? noe slikt som THottbot og Wowhead? Hadde vært veldigh hendig:) På forhånd takk:) Lenke til kommentar
Halky Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har lagd ferdig filmen med Windows movie maker. Men hvordan gjør jeg prosjektet om til en "film" Akkurat nå er det kun mulig å æpne det jeg har gjort med movie maker. CTRL + P Hva er egentlig vitsen med og bruke fraps til og filme i detta spillet? AOC inneholder jo faktisk to egne opptaktsmuligheter, som er på knappene F11 og F12 var det vell, hvis jeg ikke husker helt feil. Og formatene er somfølger mov og Quicktime. Enkle greier og bruke Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Tror du svarte deg selv nå Halky, "mov & quicktime" = sucky. Kan jo også være at folk ikke kjenner til denne funksjonen. Lenke til kommentar
nets Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hvorcdan håndterer Sony Vegas *.mov filer og slikt da? Denne funksjonen må jo trekke mindre CPU kraft enn fraps siden det er en innebygd funskjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå