Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Herrigud, hvordan er det mulig å ikke ha fiksa lvl 80 destiny questet slik at det er foruten bugs... Blir småoppgitt nå. Løper rundt inni der nå og tar plutselig massiv skade (3000+). Noen ganger er jeg nede på 10% helse, dør tilslutt... håpløst!

Ja, det er syting. Men fy fean, ble små irritert nå.

Det er ikke en bug. Det er guden som angriper deg. "Someones shockwave hits you for ****" heter det vel. Det er grim grey god som gjør det mot deg etter noen runder med mobsa. Du må bare holde deg unna midt gangen, jeg mener å huske at du ser guden lade opp angrepet så du har et par sekunder på deg å hjemme deg i en av lommene på sidene for å ungå skaden. Begynner å bli en stund siden jeg gjorde det quesetet men er 90% sikker på at det er det det er.

det kommer en wave ja..men jeg fikk den bare rett etter at jeg hadde drept en mob, så sprang bare rett bort til veggen og gjemte meg bak noen sekunder så fortsatte jeg på questen..også var det bare og gjemme seg engang til etter neste mob var dø :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff da, det var så surt, var jo noen som var helt sikker på at det skulle komme i juni.

Flott at noen som deg bidrar så positivt til et ellers så bra community. Jeg har full respekt for at du er kritisk til Funcom sine løsninger på de mange problemene som helt klart oppstår i AoC, men det finnes faktisk oss som klarer å se forbi disse feilene og kose oss med et vakkert og intelligent spill. Da sikter jeg mye til dialogene som ofte er hysterisk morsomme eller ufattelig morbide. I Age of Conan kan du gjøre et quest for et annet individ som innehar totalt umoralske intensjoner, noe som hever spillet langt over andre i samme sjangre. Jeg er ikke blind for bugs, men jeg er ikke blind for de vakre detaljene heller. De betyr mer for min del.

Lenke til kommentar

Har spillet mye å gi for en som sjelden spiller i groups (kjenner ingen), aldri PVP, og bare quester rundt etter lvl 20?

Har tenkt å forlate Tortage etter siste 20-destiny questen etterpå. Så har mange sagt det bare blir en evig grind og kjipe quests og lav FPS.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Har selv quester og er nå i level 72. Har ikke grindet mye. Men det er jo helt opp til hvordan man spiller. Om man rusher til dit man skal queste, eller tar seg av mobs man møter på veien. Men det begynner kanskje å blir mindre quester fra level 50, ja. Men man kommer fort opp i level i Main System, og dermed får flere quester.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Og hvordan opplever dere FPS'n i større byer som Khemi eller Tarantia? En kar på jobb har skikkelig gamer-rigg, han sa FPS droppa så sinnssykt at han bare lette etter måter å komme seg ut av byen fortest mulig igjen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvis han har shadow på høyeste kvalitet, så må han nesten regne med FPS-drop. Krever helt utrolig mye med skygger.

Kjører det helt glatt på high uten skygger. C2D E6400, 3GB RAM, 8800GTS. Er faktisk folk som rapporterer at man får bedre FPS av å ha på høyere innstillinger også, sammenlignet med lavere innstillinger.

Lenke til kommentar

Blir gøy å se når guilder skal siege hverandre, siden de beste maskinene på markedet ikke kommer til å ha sjans til å takle alle modellene og spell effects som player chars bruker.

Kanskje dette hjelper med DX10 versionen om den noengang kommer ut.

Lenke til kommentar

For de som har NV 8800 kort, så funket det utmerket for meg å kjøre på med 177.xx driveren som egentlig er for det nye 280GTX kortet.

Jeg kjører uten skygger, med 8x AA, samt dratt ned et par meter på viewdistance greiene, og jeg kjører nå i snitt med 70-80 FPS.

Jeg har:

E6600 @ 3.1ghz (orginal kjøler...)

8800GTX

2g RAM.

Lenke til kommentar

Ja. Det er jo egentlig ikke en naturlig effekt i det hele tatt. Vi ser ikke bloom rundt ting som er belyst av sola som det vises i disse spillene. Det er et fenomen som skjer gjennom ei kameralinse. Så hvorfor skal man late som man ser gjennom en linse hele tiden?

Hvis du går rundt i byen en dag og alt som belyses gløder i hvitt og skinner og får whiteouts har du problemer med hodet ditt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hjelp! Er cimmerian lvl25 og holder på å queste i conalls valley osv. Men jeg føler at det begynner å slippe opp for quests. Kjedelig å måtte grinde opp til lvl30?

Wildlands of Zelata?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...