Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Nå har jeg ikke kommet lenger enn level 14, har god dps, men han tåler jo ikke så mye så å ta mobs på samme level blir vanskelig. Er liksom ikke bare å kaste seg inn i kamper. I demon-modus hjelper det, men den varer jo i 20sek eller no.

I høyere levler er dere utrolig kraftige sålenge dere ikke blir stønne/rootet, da er dere så godt som døde ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det sånn at når man har tatt hele singleplayer delen, med siste bossem og alt på en karakter, så slipper man å ta den på neste karakter da? Eller må man da ta hele singleplayer delen på nytt?

Du må spille alt på nytt , jo.

Du hadde tapt mye xp hvis du ikke måtte det.

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Du må jo det, for du skal være lvl 20 når du forlater Tortage. Under lvl 20 hadde du vært sjanseløs alle andre steder.

Tror det er morsommere å gjøre destiny-questene enn å grinde krokodiller i 10 timer for å få samme XP du får i dem.

Pluss at historien og trenere endrer seg med archetype (solder, mage, priest, rogue). Så det er egentlig 4 forskjellige storymodes som alle har samme sluttmål. Men utføres på forskjellig vis. Som soldier får du kanskje beskjed om å drepe en spesiell fyr, mens som rogue får du et anna oppdrag, men blir fortalt at noen andre har tatt seg av han fyren.

Lenke til kommentar

Re- aktiverte kontoen min nettopp, men nå får jeg "authentication failure" når jeg prøver å logge inn?

Hva kan det være? :S

Vil gjerne spille da, nå som jeg har re- aktivert..

NVM: Funka etter noen forsøk.

PS! Forslag til hva jeg burde rolle? Har en 50 DT, men er dritt lei classen. Så noe helt annet hadde vært knall :p

Endret av braxboy
Lenke til kommentar
Prøvd endel classes nå, og har funnet min favoritt i Guardian. Jeg liker bare å tåle endel og i frenzy stance kan han gjøre en del skade også.

Forøvrig helt herlig klasse å drive pvp med på lvl 80. Kan gå fra å tåle mye med skjold og sverd til frenzy og polearm og masse damage når du vil det.

Lenke til kommentar

Herrigud, hvordan er det mulig å ikke ha fiksa lvl 80 destiny questet slik at det er foruten bugs... Blir småoppgitt nå. Løper rundt inni der nå og tar plutselig massiv skade (3000+). Noen ganger er jeg nede på 10% helse, dør tilslutt... håpløst!

Ja, det er syting. Men fy fean, ble små irritert nå.

Lenke til kommentar
Herrigud, hvordan er det mulig å ikke ha fiksa lvl 80 destiny questet slik at det er foruten bugs... Blir småoppgitt nå. Løper rundt inni der nå og tar plutselig massiv skade (3000+). Noen ganger er jeg nede på 10% helse, dør tilslutt... håpløst!

Ja, det er syting. Men fy fean, ble små irritert nå.

Det er ikke en bug. Det er guden som angriper deg. "Someones shockwave hits you for ****" heter det vel. Det er grim grey god som gjør det mot deg etter noen runder med mobsa. Du må bare holde deg unna midt gangen, jeg mener å huske at du ser guden lade opp angrepet så du har et par sekunder på deg å hjemme deg i en av lommene på sidene for å ungå skaden. Begynner å bli en stund siden jeg gjorde det quesetet men er 90% sikker på at det er det det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...