kloningen Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Brukt drivesweeper også? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) De har endret patchdagene fra Mandag og Torsdag, til bare Onsdag. Dette er fordi de vil teste patchene mer før de utgis, slik at det ikke blir litt tull som det har vært i det siste. Pluss at de blir større. Men så har vi jo fått testservere nå. Det blir morsomt. Endret 30. juni 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Har et lite spørsmål: Hvem kan putte gems i mine våpen? Hvilket yrke? Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Brukt drivesweeper også? Jepp, fulgte det som stod der. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Har et lite spørsmål: Hvem kan putte gems i mine våpen? Hvilket yrke? Gemcutting Lenke til kommentar
Halky Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Og her smetter jeg inn. Jeg er nemmelig gemcutter og weaponsmith, men hvordan får jeg lagt gems i våpnet? :S Har liksom ikke fått det til enda, funker liksom ikke bare og dra dem over. Så ja hvordan får jeg disse gemsa over i våpnet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Da må du vel ha slots i våpenet til gems? Som i WoW. Mao må du finne våpen med slots i først..eller funker det ikke sånn i AOC? Til og med Diablo hadde det sånn. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Vel jeg har nå ledige sloter i de våpnene jeg har laget, men får fremdeles ikke lagt noen gems i dem :O Men får vel bare prøve ut litt mere Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Så vidt jeg vet er det sånn at noen typer gems går i armour og noen i våpen... Men ikke spør meg hvilke som går i hva, eller om det gjelder for alle. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Da må du vel ha slots i våpenet til gems? Som i WoW. Mao må du finne våpen med slots i først..eller funker det ikke sånn i AOC? Til og med Diablo hadde det sånn. Er vel kanskje ikke så rart at to spill laget av samme selskap benytter samme konsept. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Du må ha våpen med gem-slots ja, så vidt jeg har forstått så er det kun craftet weapons/armor som har slots. Mulig jeg tar feil her, meeen det ville ikke vært første gang ' Du må uansett ha slots i armoren/våpenet for å få satt inn en gem Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Gruppa med en lvl 74 ToS som 74 PoM. Holdt 2 000 000 xp i timen */skrytbrag* Begge er 75 nå Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 En Svenske i guildet mitt lvla sin necro til 80 på sammenlagt 51 timer. Var seff mest power lvling Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 En Svenske i guildet mitt lvla sin necro til 80 på sammenlagt 51 timer.Var seff mest power lvling Dessverre er Necroen nerfa ved 3 anledninger etter det Necro var rå på PvE før, men var litt dårligere på PvP. Så kom patchene for å nerfe oss i PvE, og tror du vi ble bedre eller værre i PvP av det? Ja, du gjettet riktig.. ikke bedre i alle fall. Det eneste vi kan nå er å lagge folk med antallet pets og draine mana/stamina Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg tok en HoX idag som Necro. Største jeg har gjort i spillet sålangt etter jeg ble lvl 80 for knapt en måned siden. Shatter/Lich build. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg tror jeg fant problemet. Når jeg avinstallerer driveren så må jeg restarte maskinen på nytt, så fort jeg kommer til skrivebordet i vista så har Vista allerede installert driveren til skjermkort. Rekker ikke å stoppe programmet. Endret det i instillinger. Disse filene vil ikke bort, som f.eks nvsvcr.dll, nvmctray.dll osv. Jeg brukte driverkeeper og klikket på analyse så clean, dobbelt sjekket og der var filene der igjen.. gjort dette flere ganger nå. Fikk fikset det nå. Men driversweeper tar ikke den andre harddisken.. Hva skal jeg gjøre? Endret 1. juli 2008 av Skrufgreen Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Vel jeg har nå ledige sloter i de våpnene jeg har laget, men får fremdeles ikke lagt noen gems i dem :O Men får vel bare prøve ut litt mere Det er ikke alle gems som passer i alle slots. Jeg fant følgende liste på det offisielle craftingforumet: SocketingGems are what really make the player crafter gear have a point, instead of just being pretty. Size 5 Gems fit into Slot sizes of 1 Size 10 Gems fit into Slot Sizes of 2 Also, each shape will only fit certain items Oval fits into Two Handed Weapons Oblique fits into Armour Rhombic fits into One Handed weapons Trillion fits into One Handed Weapons Cabochon fits into Armour Teardrop fits into Two Handed Weapons Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvor langt ut i spillet går det før jeg finner heavy armor? Er på lvl24 nå. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Moro over helgen så skal jeg endelig få testet AoC. Så ikke noe ganking av en stakkars liten tass som kaller seg for Manx eller ManxNO over helgen EVGA nForce-790i Ultra, EVGA GeForce GTX 280 1GB SC, 4GB med DDR3 ram og C2D E8500 bør vel gjøre sitt for at spillet i det minste skal kjøre ganske greit Dette ble handlet inn for 10 minutter siden... Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvor langt ut i spillet går det før jeg finner heavy armor? Er på lvl24 nå. Du finner heavy armour rund omkring lvl30 og oppover, du kan da heller ikke bruke Heavy armour før du er lvl30 heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå