SnusHanen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 tror han mener Rested som i WoW. Og joda har en slags variant av det, heter Fresh Kills. du får mer exp av de 10 første mobsa som er på ditt lvl eller høyere. Helst brukt i gruppe. Da den vil vare lengre:) Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Noen som vet hvor "The Lost Bandit" er i Atzel. Er et quest man får fra Conan som heter "The Lost Archive". Man skal finne en bit av et kart eller noe. På kartet er det markert en stor sirkel på østsiden, så akkurat nå har jeg ikke sjans til å finne denne banditten Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Synes litt synd på folk som får god første inntrykk av Tortage, den jo flått ja, men etter det kommer skuffelsen, er nesten som Wii virus som mange kjenner til, man kjøper Wii, morsomt de første 20dager/minutter så lar du den ligge. Enig, jeg ble lei etter Tortage .. Slutta å spille nå dessverre.. Men det er nok mest pga. av jeg ikke har tid til å spille i timesvis hver dag lenger og må prioritere andre ting.. Hadde uansett droppa Conan når Diablo 3 kommer.. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Blir det så ille etter tortage altså? jeg er på lvl 15 nå og koser meg stort. Litt usikker på om jeg kommer til å fortsette men. Når Diablo3 en gang kommer kommer det til å bli hovedsysselet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Selv synes jeg 1-20 er greit, det er ikke gøy, men det går. 20-40 er fantastisk morro og jeg koser meg med disse levlene (bortsett fra rundt 35-37 hvor du ikke får blitt med i SotBS grunnet ignorante folk, og du ikke har alle questene). 40-65 (så langt jeg har kommet) har vært bestående av mye morro og gruppespill, men når jeg gikk tom for quests så har det gått sakte, eventuelt ikke spilt på den karakteren. Så nå sitterj eg med en 65 Guardian som står stille og ikke får blitt med i Prison Colony i Thunder River, en 41 Barbarian som jeg spiller på og en 40 Ranger som bare eksisterer. Vurderer en necromancer, men misliker magifolk . Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Tortage night var en av de feteste spillopplevelsene jeg noen gang har hatt, og jeg syns det er for ille at singleplayerdelen av et MMO er så usannsynlig mye bedre enn multiplayerdelen at jeg ikke fikk til å spille videre fra lvl 20. Endret 29. juni 2008 av Frohman Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Jeg virker kanskje dum nå, men hva er dette snakket om stance? Jeg denger bare løs på fiender jeg, med 2-3 forskjellige comboer. EDIT: Tileggsspørsmål: Er det noe must å joine en guild ganske tidlig?JEg ser for meg at jeg kommer til å queste alene en stund. Hvordan joiner man en guild og hva er vitsen? Endret 29. juni 2008 av Dimitrij Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Stance booster comboene dine. Det er ikke noe pes. Du aktiverer en stance så er den på konstant. Gir f.eks. +20 damage på alle slag. Legg dem på Alt-menyen så er de ikke i veien. Må bare reaktivere stance når du har dødd. Barbaren sin Blood rage stance f.eks. gir direkte utslag på damage på våpnene dine. Men en annen stance kanskje gir deg høyere defense eller stamina. Så hvis du aldri bruker de, kan man si du kaster +10 damage per second rett i dass. Endret 29. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 noen klasser har forskjellige stance, Barbarien har feks. reaver stance, den gjør enkelt og greit at man skader mer Soldiers hare 2 stance, en gjør at du skader mer, men tåler mindre, mens den andre er omvent og gjør at du skader mindre men tåler mer. med andre ord perfekt for en tank. guild er greit å være med i, men du bør finne en som passer deg, spiller du mye, bør du finne en aktiv guild der alle spiller like mye som deg, spiller du lite, bør du finne en mer læks guild. fordelen største når tiden kommer om lenge lenge når man skal ha store slag, mellom byene til andre guilds. ellers er det bare greit å ha noen å snakke med som kan hjelpe mer enn de andre du snakker med på open chat Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Det er meget viktig å tilpasse stancebruk etter hvordan kampen går. Klarer du å slå motstanderen i bakken, er det bare å kjøre på med alt du har av skade og tilsvarende stance. Når han kommer seg på beina igjen kan du gå tilbake til en mer defensiv/normal holdning. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Lønner det seg å queste endel før man gjør ferdig destiny-questene? Eller vil fiendene på natta uansett forandre seg etter levelen din? Jeg regner med dag-oppdragene har fiender som er statisk-levlet, da må de jo bli ganske enkle hvis man kommer tilbake senere og gjør de Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg gjorde destiny-questene så fort jeg nådde levelcappen. Så kommer du deg fortere videre og du kan lettere gjøre quester. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Er nesten irriterende hvor mange stances demonologists har Jeg bruker jo 1min på å kaste alle for hver gang jeg dør men men, det lønner seg jo absolutt å gjøre det uansett. Jeg gjorde foresten også destiny questene så fort som mulig. Har aldri hatt noe stort problem med å gjøre dem, uansett level.. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Fint med Necromancer. 7 buffs - 8 pets .. det er 15 spellcasts hver gang man dør det, og 8 hver gang man skifter zone ettersom pets forsvinner.. fantastisk Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Fikk plustelig 5 fps igår da jeg kom inn i en av Villaene, prøvde igjen idag og har fortsatt 5 fps der inne. Når jeg er andre steder enn villa da er fps helt normal. Får bare 5 fps i villa. Har alt på fullt og den nyeste driveren fra nvidia, versjon 175.19. Xfx 9800GX2 har jeg. Har dette skjedd med noen? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Skjedde med meg... Avinsaller driverne skikkelig, så installer skikkelig... ^^ Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Siste drivern fra nVIDIA er ikke mye å skryte av.. Nå skal jeg ta litt kopi og paste fra meg selv: Drivere: Skjermkort drivere kan være en veldig vesentlig ting når det kommer til ytelse, ikke minst når det kommer til forskjellige visuelle problemer du kan oppeleve, blir kanskje skjermen plutselig svart osv..? De siste offisielle driverne fra nVIDIA (v175.16WHQL) har faktisk endel feil, og etter min mening er det helt utrolig at nVIDIA har signert den og lagt den ut som offisiell driver i det hele store, men dem om det. Jeg opplevde selv problemer med 175.16 driveren, jeg kunne knapt kjøre Windowed Mode før hele skjermen ble svart, hang seg eller noe annet.. Legger jeg ned spillet så får jeg det gjerne aldri opp igjen, flere av disse tingene har faktisk ikke alltid med operativsystem, spillet eller klienten å gjøre, det er faktisk driveren som forutsaker mye av disse problemene (jeg sier ikke alle, men mange av de) Derfor vil jeg anbefale alle som kjører 175.16 å bytte til de siste BETA driverne, som jeg kan bekrefte at fungerer bedre (hvert fall på 8800 og 9800 kort) Nå er det ikke bare bare å installere en ny driver, om du er en som bare tar å laster ned den nye drivern og bare installerer den over den gamle så gjør du alt helt feil, dette kan forutsake mange problemer og til og med dårligere ytelse om du ikke fjerner eldre drivere på en riktig og skikkelig møte før du installerer nye drivere. Den riktige fremgangsmåten er som følger: 1#: Du går i legg til- fjern programmer (program and features i Vista), finner nVIDIA på listen og velger å fjerne KUN skjermkortdriver. 2#: Nå laster du ned og installerer et program som heter DriveSweeper: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1655 3#: Du kjører DriveSweeper, velger nVIDIA - Display på listen og klikker "Run Sweeper", for så å restarte maskinen i sikkerhetsmodus Du starter opp i sikkerhetsmodus ved å klikke på F5, F8 eller F12 (avhenger av BIOS) for å komme i BOOT-menyen, der velger du harddisken din og klikker på samme knapp som fikk deg inn i BOOT-menyen, da skal du få opp en liste hvor du kan velge sikkerhetsmodus. Om det blir litt vanskelig eller du ikke får det til så kan du rett og slett bare ta å starte opp vanlig og "kræsje" maskinen når den starter opp Windows, da skal vinduet hvor du kan velge å starte opp i sikkerhetsmodus komme ved neste oppstart automatisk. 4#: Du er nå i sikkerhetsmodus, når tar du å kjører DriveSweeper på samme måte som sist gang, for så å installere den nye driveren etterpå. 5#: Nå kan du restarter maskinen, og den nye driveren vil være installert og du kan gå inn i nVIDIA kontrollpanel eller hva du måtte ønske å kose deg (husk at all forandringer du må ha gjort i kontrollpanelet med den forrige driveren vil ikke lengre være aktivt, alt har stilt seg tilbake til default) Hvorfor installere en driver på denne litt "kompliserte" måten? Jo, fordi om du ikke fjerner den gamle driveren skikkelig vil du fort ende opp med en konflikt mellom den nye og gamle driveren, som kan føre til bluescreen, dårligere ytelse og andre problemer. Du skulle nesten tro at det holdt med å bare kjøre avinstalleringen i legg til- fjern programmer, men det gjør det altså ikke, avinstallasjonen fjerner faktisk ikke alle filene til den gamle driveren (idiotisk, ja.. men det er nå engang slik det er). Hvorfor alt dette med sikkerhetsmodus? Det er bare for å sørge for at DriveSweeper får slettet alle filene, det kan fort være et AntiVirus program eller liggende som nekter DriveSweeper å fjerne alle driver filene og derfor bør den kjøres engang i "vanlig modus" og en gang i sikkerhetsmodus. Nye drivere burde også alltid installeres i sikkerhetsmodus for å være helt sikker på at det ikke er noe på maskinen som kan tulle litt med installasjonen. Så nå vet du hvordan du skal installere, avinstallere og oppdatere drivere på en skikkelig måte. Her er linkene til de siste BETA driverne: (anbefalt av meg!) GeForce v175.75 for Windows Vista / Server 2008 64bit GeForce v175.75 for Windows Vista / Server 2008 32bit GeForce v175.75 for Windows XP / Server 2003 64bit GeForce v175.75 for Windows XP 32bit DriveSweeper for alle Windows 2000 / XP / Server 2003 / Vista / Server 2008 32bit og 64bit For de av dere som ønsker å holde følge med de siste BETA driverne, så kan dere gå inn på Guru3D sitt forum, der blir så godt som samtlige drivere lekket. Men husk at det ikke er alle BETA drivere som fungerer like bra, så prøv de på eget ansvar. Det er lurt å lese kommentarene til andre Guru3D brukere for å få et inntrykk av om en driver skaper problemer eller ikke, og om den i det helet att er noe bedre enn en tidligere offisell / BETA driver. Les over, Skrufgreen Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Har lest det der, men jeg brukte ikke BETA driveren fra 3dguru, fikk trøbbel med dem. Så jeg gikk tilbake til 175.16 som funket bedre. Skiftet til 175.19 etter at den kom ut på nvidias side den 23.6.08. Litt rart ThomasT-93 sier at jeg ikke har installert den skikkelig. Trodde jeg gjorde det og enda rarere er at det funker helt fint på alle zoner hva enn som skjer der utenom villa, der får jeg 5 fps med engang jeg er inne i villa. Men skal prøve å installere igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå