Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Starta min første Barbarian igår, det var faktisk morsomt å levele. Er bare 9 enda, men har ikke spilt destiny-questen til Rogue enda, så det går greit. Litt kjipt å grinde alle de Tortage daytime og øy-questene NOK en gang men pytt pytt.

Lenke til kommentar

Synes litt synd på folk som får god første inntrykk av Tortage, den jo flått ja, men etter det kommer skuffelsen, er nesten som Wii virus som mange kjenner til, man kjøper Wii, morsomt de første 20dager/minutter så lar du den ligge.

Lenke til kommentar

Har spilt siden i går, og er ganske fornøyd, men har merket meg et par ting:

- Når man trader med npc's hvorfor kan man ikke se specsa til de itemsa man skal kjøpe? Det er liksom litt greit å vite hva man kjøper.

- På flere items jeg har står det "can not use" eller noe sånt, er det fordi jeg er for lav level? Og i så fall, hvorfor står det ikke hvilken level jeg må opp på.

- Bare jeg som synes skill-poengene man får når man levler er litt ubrukelig? Det er for mange poeng man kan fordele og for lite skills å fordele de på. Det frister bare ikke å bruke dem noe sted.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

- Man kan jo se specsa til det man skal kjøpe ved å holde musen over de. Jeg kan hvertfall det.

- Når det står "can not use", da kan du rett og slett ikke bruke det, uansett level. Det står level hvis du kan bruke det.

Lenke til kommentar

- Når man trader med npc's hvorfor kan man ikke se specsa til de itemsa man skal kjøpe? Det er liksom litt greit å vite hva man kjøper.

- På flere items jeg har står det "can not use" eller noe sånt, er det fordi jeg er for lav level? Og i så fall, hvorfor står det ikke hvilken level jeg må opp på.

- Bare jeg som synes skill-poengene man får når man levler er litt ubrukelig? Det er for mange poeng man kan fordele og for lite skills å fordele de på. Det frister bare ikke å bruke dem noe sted.

Jeg kan også se specs, selv om det er lite fra npc's som er verdt å kjøpe.

Er noen typer våpen f.eks. som klassen din ikke kan bruke før lvl 50, men da står det lvl krav. (F.eks. Required level 50)

Du får flere ting å putte skillpointsa dine i etter hvert som du levler. Men er et par basic ting du gjerne burde ha poeng i. Er du melee så er bandaging og recovery tingen, caster så er renew mana tingen osv.

Gi spillet litt tid så blir det nok bra :)

Lenke til kommentar

Man får jo også flere og fler skillpoints, man starter vel med to tror jeg, nå har jeg ihvertfall rundt ti, synes det er greit :)

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om ser jeg jo specsa :p måtte bare bevege musa over bildet av tingen. Er lvl 12 nå så har nettopp fått med meg feats også, noe som gjør levlinga litt kulere.

Det er ikke sleep-mode som i wow? Altså at jo lenger du ikke spiller jo fortere vil det gå å levle i en gitt periode? Jeg regner egentlig ikke med det men.

Eneste nå som plager meg litt er at fiender spawner veldig fort opp igjen, så jeg kan drepe en fiende, stå og ordne litt i inventory, også dukker han plutselig opp igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...