Tå. Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Skulle faktisk ønske jeg hadde joinet Fury og S U N, da hadde jeg kanskje holdt ut et par dager lenger... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Starta min første Barbarian igår, det var faktisk morsomt å levele. Er bare 9 enda, men har ikke spilt destiny-questen til Rogue enda, så det går greit. Litt kjipt å grinde alle de Tortage daytime og øy-questene NOK en gang men pytt pytt. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Synes litt synd på folk som får god første inntrykk av Tortage, den jo flått ja, men etter det kommer skuffelsen, er nesten som Wii virus som mange kjenner til, man kjøper Wii, morsomt de første 20dager/minutter så lar du den ligge. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Tja, mange sier det blir mye bedre ETTER tortage. Så det er vel en smakssak som alt annet. Ingen har rett eller feil. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Vel, som jeg har lest så blir det bare dårligere og dårligere jo lengre du kommer :S Jo nærmere 80 jo mindre å gjøre, på tide å adde noe fun stuff? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Er jo på 80 man kan drive med pvp. Hvordan folk ikke har noe å gjøre på lvl 80 stiller jeg meg lite forstående til. Alltid noe å gjøre når jeg logger på hvertfall. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Aldri hatt noen problemer med SUN, så synes ikke de er så verst. Men de har et noget ødelagt syn på hva som er "god" PvP. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Har spilt siden i går, og er ganske fornøyd, men har merket meg et par ting: - Når man trader med npc's hvorfor kan man ikke se specsa til de itemsa man skal kjøpe? Det er liksom litt greit å vite hva man kjøper. - På flere items jeg har står det "can not use" eller noe sånt, er det fordi jeg er for lav level? Og i så fall, hvorfor står det ikke hvilken level jeg må opp på. - Bare jeg som synes skill-poengene man får når man levler er litt ubrukelig? Det er for mange poeng man kan fordele og for lite skills å fordele de på. Det frister bare ikke å bruke dem noe sted. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 - Man kan jo se specsa til det man skal kjøpe ved å holde musen over de. Jeg kan hvertfall det. - Når det står "can not use", da kan du rett og slett ikke bruke det, uansett level. Det står level hvis du kan bruke det. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Bortsett fra på hester da, der står det can not use selvom man har riding skill og er høyt nok level Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 "Cannot wear" betyr at det er en armor/våpenklasse din karakter aldri vil kunne bruke. Noen kan bare bruke cloth, noen bare cloth og light armor osv. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Har spilt siden i går, og er ganske fornøyd, men har merket meg et par ting: - Når man trader med npc's hvorfor kan man ikke se specsa til de itemsa man skal kjøpe? Det er liksom litt greit å vite hva man kjøper. - På flere items jeg har står det "can not use" eller noe sånt, er det fordi jeg er for lav level? Og i så fall, hvorfor står det ikke hvilken level jeg må opp på. - Bare jeg som synes skill-poengene man får når man levler er litt ubrukelig? Det er for mange poeng man kan fordele og for lite skills å fordele de på. Det frister bare ikke å bruke dem noe sted. Jeg kan også se specs, selv om det er lite fra npc's som er verdt å kjøpe. Er noen typer våpen f.eks. som klassen din ikke kan bruke før lvl 50, men da står det lvl krav. (F.eks. Required level 50) Du får flere ting å putte skillpointsa dine i etter hvert som du levler. Men er et par basic ting du gjerne burde ha poeng i. Er du melee så er bandaging og recovery tingen, caster så er renew mana tingen osv. Gi spillet litt tid så blir det nok bra Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hvordan drikker man seg full uten drinking cape? Og klikke på tønnene går ikke, for bare dem med drinking cape kan klikke på tønnene, jeg kan det tydeligvis ikke. Om så kan noen kanskje sende meg en drinking cape kode? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 kjøpt CE som vi måtte da Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Har spilt siden i går, og er ganske fornøyd, men har merket meg et par ting: - Bare jeg som synes skill-poengene man får når man levler er litt ubrukelig? Det er for mange poeng man kan fordele og for lite skills å fordele de på. Det frister bare ikke å bruke dem noe sted. Man får jo også flere og fler skillpoints, man starter vel med to tror jeg, nå har jeg ihvertfall rundt ti, synes det er greit Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Collector's Edition. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Men er det da ingen andre måter enn og kjøpe CE, eller Drinking cape for og bli full. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Når jeg tenker meg om ser jeg jo specsa måtte bare bevege musa over bildet av tingen. Er lvl 12 nå så har nettopp fått med meg feats også, noe som gjør levlinga litt kulere. Det er ikke sleep-mode som i wow? Altså at jo lenger du ikke spiller jo fortere vil det gå å levle i en gitt periode? Jeg regner egentlig ikke med det men. Eneste nå som plager meg litt er at fiender spawner veldig fort opp igjen, så jeg kan drepe en fiende, stå og ordne litt i inventory, også dukker han plutselig opp igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Nei, det er ingen bonus for å logge av i inns e.l. Edit: huff, nå kræsja jeg til desktop og må laste ned 66MB "broken files" igjen..så tåpelig. Endret 28. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå