Bjonski Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er serverene åpne igjen? Får lasta ned patch. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 har de vært nede? jeg spilte på jobb fra 10 til 12 eller noe. funka fett da, hehe. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 De er oppe nå, stod noe om at alle fikk en dag ekstra pga ustabile servere og nedetiden i dag. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Yepp Serveren var nede i 5 timer i går- i dag. Kjempeflott av FC å ta ansvar her å gi folk en dag gratis iom. at serveren var nede i 5 timer. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Gikk den ikke ned 10 og kom opp litt før 1 ? Eller var det kanskje 8 den gikk ned? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Nå har jeg endelig fått lønning, så jeg kan kjøpe mere game-time. Men hvor lenge står den på "pending" ? Vil spille nå! Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Går fort.. Kanskje 15min ellerno.. Slapp av Jeg har derimot et mye større problem. Dataen ble grilla av lyn i går. Funker ikke med ny powersupply. Skjermen blinker bare grønt... Mitt kjære 8800 Ultra kort Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Herregud, du aner ikke hvor mye som har gått i stykker pga uvær fra i går til i dag. Jeg sitter på support for internett, og det har vært helt sjukt med folk som har fått modemet grilla. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Herregud, du aner ikke hvor mye som har gått i stykker pga uvær fra i går til i dag. Jeg sitter på support for internett, og det har vært helt sjukt med folk som har fått modemet grilla. Opplevd det 2-3 ganger.. Så nå sitter jeg med overspenningsvern på pc utstyret(håper det virker). Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Tror det er en god ide! Fikk det inn med teskje av elektrikker kompis tidligere i dag jeg også.. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Eneste løsning - når det tordnes eller lyner, kobl ut alt av data utstyr og internet - sjit med EN gang. Tro meg, du tror det skjer "alle" andre, men det er egentlig utrolig lett å bli rammet =/ Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Er vel mange som bare har litt tungt for å dra ut alle ledningene til data og tv en kveld i ferien? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 todenvær ja, da er det baret til og koble ut alt. kjenner til det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja..jeg var i den "skjer jo aldri meg, bare alle andre"-båsen og lot alltid PC'n og modem stå koblet i under tordenvær. Helt til et par år siden, når lynet slo ned i en trafostasjon rett i nærheten. Det sa *zapp* så døde modemet og PSU'n. Er værre å være uten PC i flere dager mens man venter på å få nytt utstyr, enn et par timer. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Noe rart skjer med meg i Tortage underhalls Jeg prøver og gjøre questet "Enslaved". Jeg har funnet nøkkelen til en celle men når jeg prøver å åpne døren, skjer det noe rart. Jeg får opp en "on screen message" men det står ingenting . Screenshot : Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Noe rart skjer med meg i Tortage underhalls Jeg prøver og gjøre questet "Enslaved". Jeg har funnet nøkkelen til en celle men når jeg prøver å åpne døren, skjer det noe rart. Jeg får opp en "on screen message" men det står ingenting . prøv å relog, og ikke ha noen menyer oppe når du åpner døren. bør funke Lenke til kommentar
T homas Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det viser seg jo at jeg har prøvd og åpne feil dør Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Utenktsom bug av funcom, skal ikke trenge å relogge pga slike. Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Haha :!: Kunne du ikke heller bare sagt at det funka når du relogga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå