Licht Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Nå har de jo sagt de holder på å fikse dette akkurat nå, så at de venter til Mandag er helt feil. Les litt på forumet du, der kan du lese hva de skriver. La meg gjenta: De holder ikke på å fikse problemene med Error 19 og 11. Hvis du får et server ghost som varer og varer, fikses det kun ved maintenance. Det de fikser nå er en crash bug de implementerte i dag, fordi de mangler testrutiner. Dette problemet er mye eldre enn det som gjør at de tar serverne opp og ned i dag. Det er bare det at mange nok folk ble utsatt for det akkurat nå til at de ble nødt til å reagere, selv om de fremdeles ikke aner hva som forårsaker akkurat dette. Vær så vennlig å ikke komme med nedlatende forslag når du selv er fullstendig uten peiling. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Ok, beklager at jeg ikke leste ordentlig, og at jeg ikke har peiling. Men jeg orket ikke å bla gjennom 250 sider for å lese dine whine innlegg, så jeg satset på at det var dagens problem du haddet et problem med. Men igjen, det er beklagelig. Men ser ikke hva som var så nedlatende med det innlegget. Men du kom også med et nedlatende innlegg, noe som gjør at du ikke er en millimeter bedre. Jeg ber deg vennligst ikke komme med nedlatende innlegg, du heller. Endret 26. juni 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Har mistet tre teams til Sanctum i dag pga. bugs =/ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ok, beklager at jeg ikke leste ordentlig, og at jeg ikke har peiling. Men jeg orket ikke å bla gjennom 250 sider for å lese dine whine innlegg, så jeg satset på at det var dagens problem du haddet et problem med. Men igjen, det er beklagelig. Da vet du bedre til neste gang. Men ser ikke hva som var så nedlatende med det innlegget. Dette: Les litt på forumet du, der kan du lese hva de skriver. Men du kom også med et nedlatende innlegg, noe som gjør at du ikke er en millimeter bedre. Jeg ber deg vennligst ikke komme med nedlatende innlegg, du heller. Jeg gidder i grunn ikke være høflig med fanboys lenger. Jeg forklarte problemet, du antok at jeg automatisk tok helt feil fordi jeg ikke tror Funcom er messias. Jeg får bare beklage at jeg ikke lukker øynene for alle problemer, selv om det er den holdningen FC foretrekker fra kundene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ooooog da tar vi den personlige krangelen deres til PM, eller? Ingen andre er interessert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Har vi fortsatt da? Nå er det jo du som tar det opp igjen (så du er ikke noe bedre), jeg er ferdig for lengst. Det er sikkert han også. Lenke til kommentar
Egil87 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Noen som vet når Ranger klassen skal nerfes, hvis den ikke har blitt det allerede? Eventuelt noen andre klasser som skal buffes\nerfes? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 For dems egen skyld så håper jeg da ikke det. syntes nesten litt synd på rangers. som assassin i det miste er de utrolig lette og knuse. prøver de å roote tar jeg escape artist. tar de den comboen som heter savlo eller noe som igrunnen alle gjør, tar jeg bare 3 skjold i midten. kommer de mot meg meele front tapper jeg, får tatt stagger på dem, så har dem ikke så mye mer å gjøre. men det er klart det er en sterk klasse i grouped pvp. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Da var serverene nede igjen. De skal fikses i løpet av de neste 5 timene. Jeg rakk heldigvis å nå 40 og traske litt rundt med mammuten min i Old Tarantia Da ble gutten fornøyd. Nå blir det ikke spilling på minst en uke. Back to work and social life. Installerte spillet mandag morgen, dinga 40 i kveld. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg ble akkurat også 40 med min assassin alt. Men ser jo em kamp så det er ingen katastrofe med ustabil server, dessuten kan jeg spille everquest, everquest2 og vanguard gratis frem til august. Fant det tilfeldig ut når jeg logget på sony accounten min får å bytte mail. Rart jeg ikke fikk e-post om dette. Noen som vet hvor lenge det tilbudet har vært? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vel gratulerer Liquidant! Nå er det bare å glede seg til alle innleggene ikveld. Idag sendes: "JEG FÅR IKKE LOGGET PÅ" "Kontoen min fungerer ikke" "Forbanna funcom, nå er kontoen min nede" "Hjelp, spillet virker ikke" Alle disse blir også sikkert oversatt til engelsk Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Nå byttet jeg nettopp på payment. Valgte Paybycash da jeg startet accounten, har slettet den og har nå valgt kredittkort (visa). Accounten min ble frøset tidligere kveld, hvor lang tid tar det før den registrerer betalingsmetoden og åpner accounten, det går vel automatisk nå? EDIT! Fant det ut Endret 26. juni 2008 av Martin-sama Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Spiller mest aoc for tiden, men etter et par bugs som irriterte litt tok jeg noen timer wow. Men det er jo fult av bugs der også. serverne klarer jo ikke holde det gående om dagen. Tror jaggu jeg finner frem gamle nintendoen og sveiver igang et av zelda spillene. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vel gratulerer Liquidant! Nå er det bare å glede seg til alle innleggene ikveld. Idag sendes: "JEG FÅR IKKE LOGGET PÅ" "Kontoen min fungerer ikke" "Forbanna funcom, nå er kontoen min nede" "Hjelp, spillet virker ikke" Alle disse blir også sikkert oversatt til engelsk Takk takk Har litt igjen for å ta igjen deg, men vi får ta noen raids når begge er 80er. Jeg er veldig fornøyd med Conans Royal Army. Masse hyggelige mennesker og stor guild city. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Helt enig, er ett kjempeguild med morsomme og hjelpsomme folk! Men det går raskt, du har muligheter til å nå 50 til søndag iallefall Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Noen som vet når Ranger klassen skal nerfes, hvis den ikke har blitt det allerede?Eventuelt noen andre klasser som skal buffes\nerfes? Rangers er kun "OP" i de tidlige levlene. På level 80 så gjevner det seg mer ut. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hms jeg tokk endelig og kjøpte meg en maunt aka hest istad, pluss en sånn lære bok til og kunne bruke hesten. Uansett jeg bare tokk og trykte høyre musetast(rmb) og boka bare forsvant uten at jeg fikk noen beskjed om at den ble brukt :O Men hesten fikk jeg kjøpt, selv om det enda står under Req: Can not use. Merkelig det derre siden hesten funker fint den, rir ganske så raskt også i forhold til og gå Men gjorde jeg det riktig siden det liksom står can not use under req for hesten liksom. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det har skjedd litt rare ting denne patchen. Det står "Can not use" under all stam/health food jeg har, og på alle potions. Jeg kan fremdeles bruke dem, dog. Regner med det bare er en display bug. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Noen på Dagon som har lyst å springe litt rundt i Field of the dead med meg i natt? Er lvl 44. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er serverene åpne igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå