Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Da legger eg meg.. :p Så vedder eg preorderen min på at linken kommer 10 minutter etter jeg logger av.. :p

 

Å? Det eneste jeg kan finne på siden er: Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The War Mammoth, Age of Conan

 

Og om den skulle bli lagt ut i dag, tror jeg nok vi må vente til "i morgen"(altså på dagen).

 

Det stod før man registrerte seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som Vet når vi kan downloade? de som har bestilt collector. mente å høre det var i dag. men har ikke sett noe enda :S hadde bare vært greit å starta side nfilen trossalt er på 15 GIG:P

 

Litt usikkert i grunn.. Tipper det blir utpå dagen en gang. Håper det skjer innmari snart..

Sitter her med 1,5mb linje og er litt avhengig av å komme i gang tidlig ^_^

Lenke til kommentar
Er det noen som Vet når vi kan downloade? de som har bestilt collector. mente å høre det var i dag. men har ikke sett noe enda :S hadde bare vært greit å starta side nfilen trossalt er på 15 GIG:P

 

Litt usikkert i grunn.. Tipper det blir utpå dagen en gang. Håper det skjer innmari snart..

Sitter her med 1,5mb linje og er litt avhengig av å komme i gang tidlig ^_^

 

 

Hehe like dårlig linje her nesten. greit å starte snart:P

Lenke til kommentar

Synes det er ekstremt vanskelig å velge class. Har alltid spilt rogue i WoW, men jeg vil prøve en spellcaster i AoC. Noen som har spilt necromancer eller demonologist som kan si litt om hvordan de er? Vil helst være en class som er ettertraktet og som ikke "alle" andre spiller.

Lenke til kommentar
Synes det er ekstremt vanskelig å velge class. Har alltid spilt rogue i WoW, men jeg vil prøve en spellcaster i AoC. Noen som har spilt necromancer eller demonologist som kan si litt om hvordan de er? Vil helst være en class som er ettertraktet og som ikke "alle" andre spiller.

 

Demonologist, fult ut nuker. Kommer til å trenges i enhver gruppe. Ikke tvil at det er den klassen du bør velge om det står mellom den og Necro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...