ZealD Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Da legger eg meg.. Så vedder eg preorderen min på at linken kommer 10 minutter etter jeg logger av.. Å? Det eneste jeg kan finne på siden er: Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The War Mammoth, Age of Conan Og om den skulle bli lagt ut i dag, tror jeg nok vi må vente til "i morgen"(altså på dagen). Det stod før man registrerte seg. Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Får du oppgradert? Najs 1000+ hours in paint btw. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg finner ikke link hvertfall ! : < Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Så da er det bare å vente! Legger meg, så får vi se hvor tidlig jeg er oppe i morgen Jeg formoder veldig tidlig Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tviler på at det der tok mer enn 40 sec forresten Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) glem det Endret 9. mai 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
neoman Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Er det noen som Vet når vi kan downloade? de som har bestilt collector. mente å høre det var i dag. men har ikke sett noe enda :S hadde bare vært greit å starta side nfilen trossalt er på 15 GIG:P Endret 10. mai 2008 av neoman Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Er det noen som Vet når vi kan downloade? de som har bestilt collector. mente å høre det var i dag. men har ikke sett noe enda :S hadde bare vært greit å starta side nfilen trossalt er på 15 GIG:P Litt usikkert i grunn.. Tipper det blir utpå dagen en gang. Håper det skjer innmari snart.. Sitter her med 1,5mb linje og er litt avhengig av å komme i gang tidlig ^_^ Lenke til kommentar
neoman Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Er det noen som Vet når vi kan downloade? de som har bestilt collector. mente å høre det var i dag. men har ikke sett noe enda :S hadde bare vært greit å starta side nfilen trossalt er på 15 GIG:P Litt usikkert i grunn.. Tipper det blir utpå dagen en gang. Håper det skjer innmari snart.. Sitter her med 1,5mb linje og er litt avhengig av å komme i gang tidlig ^_^ Hehe like dårlig linje her nesten. greit å starte snart:P Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Synes det er ekstremt vanskelig å velge class. Har alltid spilt rogue i WoW, men jeg vil prøve en spellcaster i AoC. Noen som har spilt necromancer eller demonologist som kan si litt om hvordan de er? Vil helst være en class som er ettertraktet og som ikke "alle" andre spiller. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ska du være ettertraktet bør du velge healer eller tank =) Men e nok vanskelig å vite hva som blir ettertraket så tidlig som nå Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Flesteparten kommer til å rolle Barbarian/Assassin, men det kommer vel strengt tatt ikke som noe overraskelse. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Vet men jeg tenkte på casterrollene som han over meg nevnte =) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Synes det er ekstremt vanskelig å velge class. Har alltid spilt rogue i WoW, men jeg vil prøve en spellcaster i AoC. Noen som har spilt necromancer eller demonologist som kan si litt om hvordan de er? Vil helst være en class som er ettertraktet og som ikke "alle" andre spiller. Demonologist, fult ut nuker. Kommer til å trenges i enhver gruppe. Ikke tvil at det er den klassen du bør velge om det står mellom den og Necro. Lenke til kommentar
albions Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Noen som har ny info om downloaden ? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Noen som har ny info om downloaden ? Det sies at det kl19.00 her i landet. Det blir vel GMT 17.00 eller noe? Lenke til kommentar
albions Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Noen som har ny info om downloaden ? Det sies at det kl19.00 her i landet. Det blir vel GMT 17.00 eller noe? Så det er i dag den 10 mai vi skal få anledning til å laste ned, som vist på blidet over. Var sikker på at det var fake Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Siden er nede for Temporary Maintenance, kanskje det betyr noe? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Australia skal laste ned fra den 10. EU/US fra den 14. Det er det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå