Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått "unable to log in (11)" Når jeg prøver å lage en ny karakter står det at jeg må vente til den andre karakteren min har logget ut. Dette har pågått i to timer. Ser ikke at det blir så mye bedre heller. Noen som vet hva som kan gjøres, evt når det vil bedres? Nå som jeg bare er 30k XP unna krigsmammuten min og. Makan.

Lenke til kommentar
Tror nok Funcom holder på å fikse den DC buggen som har vært i hele dag.

Men er det det jeg er offer for nå? Vil det si at de restarter serverne?

Står akkurat det samme på min char. Har sett den før, er vel bare å vente til serverne funker igjen.

Lenke til kommentar
Hvis du er heldig, så løser det seg i løpet av dagen når de rydder opp i serverne (Rolling Restarts-løsningen deres fungerte heller dårlig). Hvis ikke er det bare å vente til mandag, og håpe. :)

De venter ikke til mandag med å fikse dette.. Dette er en akutt feil som fikses ATM.

Lenke til kommentar

Får virkelig håpe de fikser det pronto. Jeg vil ha mammuten min. I mellomtida kan jeg spørre litt relatert til det. Må jeg lære skill for mammut? Jeg må jo etter hvert ha hest, men hørte rykter om det koster 3 gull? Det er jo helt banalt. Har likdom brukt to tin på 40 lvler og sitter her med 28 sølv.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Du må ikke ha basic training skill for å bruke mammut.

Det koster 3 G for hest og basic training skill, ja. Men det er ikke så mye. Du får veldig mye penger etterhvert, og spare til 3 G går fort. Går sakte i level 40, ja. Men kom deg til level 50 områder, så får du mye. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Får virkelig håpe de fikser det pronto. Jeg vil ha mammuten min. I mellomtida kan jeg spørre litt relatert til det. Må jeg lære skill for mammut? Jeg må jo etter hvert ha hest, men hørte rykter om det koster 3 gull? Det er jo helt banalt. Har likdom brukt to tin på 40 lvler og sitter her med 28 sølv.

Rundt level 50 burde du ha råd om det er din første karakter. Selv fikk jeg masse penger rundt den levelen.

Lenke til kommentar

Har bare kommet meg opp til litt over 50 på min høyeste character og synes det er helt konge at penger har vært så fryktelig vanskelig å få tak i. Håper ikke det blir forandret heller slik at man nesten helt automatisk har råd til hest i level 40.

Lenke til kommentar
Hvis du er heldig, så løser det seg i løpet av dagen når de rydder opp i serverne (Rolling Restarts-løsningen deres fungerte heller dårlig). Hvis ikke er det bare å vente til mandag, og håpe. :)

De venter ikke til mandag med å fikse dette.. Dette er en akutt feil som fikses ATM.

Tja, de ventet til mandag forrige gang. Og nå er visst serveren min offline. :|

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Nå har de jo sagt de holder på å fikse dette akkurat nå, så at de venter til Mandag er helt feil. Les litt på forumet du, der kan du lese hva de skriver. :)

Lenke til kommentar
Goldsellers som farmer mobs vil ødelegge økonomien i Hyboria totalt, akkurat som i WoW.

Økonomien i AoC er langt ifra lik som i WoW, heldigvis :) Så chinese farmers o.l. kan ikke ødelegge på samme måte som de gjorde i WoW.

Men tatt i betraktning at det kan komme et buddy-program så kan vi jo kanskje merke dem. Men igjen, man trenger ikke penger i AoC slik man trengte penger i WoW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...