Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

i dag spillte jeg med guardien min for første på en stund og det første jeg skulle gjøre var destiny saken på lvl 30, jeg hadde gjort samme quest en dag tidligere med barbarian min, og da gikk det kjempe lett, kunne slagte 3-4 om gangen.

nå når jeg var guardien døde jeg om jeg slåss med 2 om gangen, var dirt vansklig, skada ikke nok og tålte ikke nok, en jeg snakket med hadde akurat samme problem med sin conqurer, han døde 3 ganger når han skulle ta den første bossen der.

det er helt utrolig hvor mye vanskliger en klasse er i forhold til en annen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg spiller som assassin og døde ikke en gang under level 30 Destiny Questet, hvordan er det da mulig å dø med en guardian? :p

Lenke til kommentar

vi bestemte oss for å respece,

min var orginalt en damigedealer/semi tank, og han brukte 2 hånds sverd.

jeg repeca til ren tanks, skader ikke en dritt nå, men tåler juling som fy, 3 stykker på samme lvl som meg eller høyere kan stå å hamre på meg uten at jeg dør, han respeca til duelwield og fikk noen andre bonuser.

så når vi jobber sammen står jeg å tar all agro og får juling mens han dreper dem han gir meg også andre bonuser som gjør at jeg tåler enda mer juling

Lenke til kommentar
i dag spillte jeg med guardien min for første på en stund og det første jeg skulle gjøre var destiny saken på lvl 30, jeg hadde gjort samme quest en dag tidligere med barbarian min, og da gikk det kjempe lett, kunne slagte 3-4 om gangen.

nå når jeg var guardien døde jeg om jeg slåss med 2 om gangen, var dirt vansklig, skada ikke nok og tålte ikke nok, en jeg snakket med hadde akurat samme problem med sin conqurer, han døde 3 ganger når han skulle ta den første bossen der.

det er helt utrolig hvor mye vanskliger en klasse er i forhold til en annen

Da har du antakeligvis gjort noe feil. Jeg syntes DQ på lvl 30 var enkelt med min guardian.

Lenke til kommentar
Trodde Eiglopian Mountains skulel være fra 50 og oppover, er lvl 51 nå og bare noen røde quests der nå :S

sliter med og levle for og si det son.

hæ? er da flust med quest der, og ingen var røde for meg på lvl 50.

sjekk byen der da.

og til deg som levla 50-54 på 2 timer? hvordan i F gjorde du det?

jeg har brukt omtrent 20 timer på 50-55 der.

Lenke til kommentar

det står at characteren min er frozen siden tia jeg betalte for er ute! så har jeg upgradea flere ganger nå! gjorde det først i går! og det står fortsatt "frozen" og "1 month recurring" under. når skal jeg få den måneden som er "recurring" så jeg kan spille? får ikke logga inn på conan!

hjelp.

Lenke til kommentar

bump:

det står at characteren min er frozen siden tia jeg betalte for er ute! så har jeg upgradea flere ganger nå! gjorde det først i går! og det står fortsatt "frozen" og "1 month recurring" under. når skal jeg få den måneden som er "recurring" så jeg kan spille? får ikke logga inn på conan!

hjelp.

Lenke til kommentar
bump:

hjelp.

There are several ways to get information or contact Funcom if you have questions. The following links and emails are available. Please note that not all e-mails will be answered directly but the messages will be read and forwarded to the correct department.

For help with your account, email [email protected]

Lenke til kommentar
bump:

hjelp.

There are several ways to get information or contact Funcom if you have questions. The following links and emails are available. Please note that not all e-mails will be answered directly but the messages will be read and forwarded to the correct department.

Er pengene trekt fra din konto eller eventuelt gamecard godkjent?

Lenke til kommentar

Skaffa meg gruppe til SotBS.. så crasha serveren, og betalingen min var selvfølgelig blitt "FAILED"... Så jeg får ikke logga inn igjen, hadde full gruppe =(

Får bare vente å se om den blir godtatt nå.

edit: var visst min feil; hadde skrevet inn mitt navn i stedet for visa kortets eier på payment option.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
bump:

hjelp.

Er pengene trekt fra din konto eller eventuelt gamecard godkjent?

payment method er godkjent ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...