Bytex Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg sleit som pokker med å få gjort unna Underhalls-questene hvertfall, fordi det sprang 10-12 stk rundt i samme området og drepte de samme folka jeg skulle drepe, eller loota samme tingene med en gang de spawnet. Også er jo respawn på mobs en hel evighet i tillegg. Husker jeg sto nesten 30 minutt på ett sted og vente på noen jail guards skulle spawne. Så ble jeg drittlei og rusla litt rundt. Kom tilbake så var alle nettopp drept av noen andre..da bare gikk jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bytex: Hadde det ikke vært instancer hadde det vært 100-120 stykk minst som løp rundt for å drepe de samme folkene, inkludert deg så... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvor kan man resette feat points? Fins det en slik trener i Tortage? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvor kan man resette feat points? Fins det en slik trener i Tortage? Du kan resette Feat Points i alle de store byene, untatt Tortage. Vet bare hvor han i Khemi og Old Tarantia står, kan komme med kart-posisjon neste gang jeg får logga på. Koster forresten 50c første gangen, så 1s, 2s osv (om jeg husker rett) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ok. Da må jeg bare lvle opp og ut av Tortage. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hmff, når begyner jeg og bli mektig lei questet "Cleansing the Tomb" Den siste bossen der er bare for hard, og jeg er nå lvl 58(DT)Har vel brukt 3-4 timer der idag på og prøve og kverke den kjeringa :S Men det ender bare opp med av de blir drept alle mann. Noen her som har noen tips til hvordena jeg kan få drept den kjeringa enkelt og greit? Det vi sliter mest med er nå de healerene dukker opp og starter og heale bossen. Og siden vi aldri klarer og bli kvitt disse healerene som dukker opp(de respawner jo hele tiden) så får vi jo liksom aldri drept denne bossen :/ Så ja trenger noen tips her til og kunne få tatt henne. Skal egentlig ikke bry seg om bossen så mye, mest fokus på adds som kommer, sett en til å kite bossen hele tiden mens alle går løs på "adds", etter å ha drept alle så DPS boss som pokker, og om jeg ikke tar feil så er ranged attacker ganske godt å ha med seg her. Skal du ha det ekstra lett så ta med deg 2 necromancers med masse pets, la dem løpe etter bossen mens dere selv tar "adds", var sånt vi gjorde det på 123. Veldig kjekt å ha conq med seg med tanke på combat ress, er et svarte F å løpe tilbake til bossen om man dauer, er raske respawns i akkurat det stedet. Et ting som irriterte meg voldsomt på dette stedet var at mobs/monstere der kan du ikke se før du kommer ganske så nært, nesten at du aggroer dem, måtte spørre teamet om det var bare meg, nei sa det. Kanskje dem har fikset det nå men, det der var litt dårlig, kan fort bli wipe bare pga det. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hmff, når begyner jeg og bli mektig lei questet "Cleansing the Tomb" Den siste bossen der er bare for hard, og jeg er nå lvl 58(DT)Har vel brukt 3-4 timer der idag på og prøve og kverke den kjeringa :S Men det ender bare opp med av de blir drept alle mann. Noen her som har noen tips til hvordena jeg kan få drept den kjeringa enkelt og greit? Det vi sliter mest med er nå de healerene dukker opp og starter og heale bossen. Og siden vi aldri klarer og bli kvitt disse healerene som dukker opp(de respawner jo hele tiden) så får vi jo liksom aldri drept denne bossen :/ Så ja trenger noen tips her til og kunne få tatt henne. Vi greide det på første forsøk, men er usikker på om det var en bug eller ikke Det vi gjorde var å denge løs til å begynne med, så løpe til inngangen. Toirdaelbach fulgte etter sammen med 1 add og vi drepte henne nært vårt eget spawnpoint. Det så ut som en kirkegård når vi var ferdige, men vi fikk det iallefall til Taktikken var slå, dø, hoppe tilbake i kampen og slå, så dø igjen Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Blir serverne mer og mer ustabile for hver patch eller er det bare meg? :S Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Blir serverne mer og mer ustabile for hver patch eller er det bare meg? :S bare deg. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg har lagt merke til at for hver klasse type man velger. Så blir det forskjellige Destiny Quests (i begynnelsen). Som vis man velger Soldier så får man questet "Help Arias". Og om man velger Mage så får man questet "Sneak with Arias". Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Eeeh Wtf... Funcom driver å maser om at jeg har cancella kontoen min bare fordi jeg drøyern med å fornye subscriptionen... :S Er ikke vits å bruke penger på spillet nå som sommer'n er her. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Så klart canceller du accounten når du ikke betaler. Den blir bare fryst, du kan låse den opp igjen når du fyller på med spilletid. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jaja, men det høres så drastiskt ut med "Cancelling account" .. som om den blir slettet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Trodde Eiglopian Mountains skulel være fra 50 og oppover, er lvl 51 nå og bare noen røde quests der nå :S sliter med og levle for og si det son. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Finn deg en gruppe å gjøre questene sammen med. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Er ikke alltid de røde er umulige heller.. Bare gøy det Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Trodde Eiglopian Mountains skulel være fra 50 og oppover, er lvl 51 nå og bare noen røde quests der nå :Ssliter med og levle for og si det son. HVis du ikke har begynt å queste i Eig Mountains før nå, kommer du til å levle veldig kjapt. Jeg begynte på Eig mountains i lvl 50, og var lvl 54 iløpet av to timer kun ved å ta de første questene der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå