Jikla Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 mangler 50 øre til ny subscription :{ Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Giggle, har da sett utallige pvp videoer der komboer treffer. Skal nevnes at de folka jeg har sett timer komboene. Men anyway, trenger da ikke wow2 folk gjør vi Vi som velger å gi spillet tid vil få en bedre spillopplevelse. Sa Mister OverPowered PoM Skal vi byttelåne konto, så skal du se hvor moro Necromanceren er etter dagens patch? Føler meg som en bonde i sjakk.. står bare i veien for de andre brikkene.. Personlig driver jeg lite med pvp for øyeblikket. Og trodde de fleste necro's dro fordel i at motstanderne fikk massive laggspikes når det plutselig kjem 11 pets på dem mens necro'n er i hide. Det er ihvertfall pain for meg... Også whinewhine alle ser at jeg caster repulse osv Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) edit: tok bare litt tid Endret 24. juni 2008 av Balrog11 Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Er virkelig Necroene så ubrukelige? En necro i guilden sa han ikke merka forskjell. I PvE klarer den fortsatt å drepe mobs, men at han ikke merker forskjell er rart ettersom vi har tapt 30-60% damage avhengig av spell/gear osv I PvP slet vi fra før, vi ble 1-shottet av de "rette" klassene og hvilken som helst healer klarte å outheale vår damage om vi ikke fikk inn en fear, så tar du blodslit så fjerner du 30-60% damage og vi er ... ja - SÅ ubrukelige Og faktumet at f.eks PoM kan drepe alle melee petsa våre på et shot hjelper heller ikke når caster petsa er nerfa så mye at melee er det som gjør mest damage Hjelper ikke ha en hær med seg når den dør på et skudd Endret 24. juni 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg venter fremdeles på en patch som skal løse irritasjonsmomentet med at trompeterings-animasjonen med mammuten ikke vises til andre enn eieren. Og hvis jeg er i et pick up team med en necro, så klør det i "leave group"-knappen. Mer bråk og mas enn en bråte pets kan jeg nesten ikke forestille meg i et spill. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det jeg venter mest på er en oppdatering som gjør at Necro pets overlever turen fra en sone til en annen. Begynner å bli rimelig lei av å måtte lage nye pets nesten hver gang jeg går inn/ut av en instance eller reiser et sted, spesielt nå som jeg plutselig har 8 petpoints til rådighet (lvl 38 Necro). For ikke å snakke om når jeg attpåtil bruker "One With Death" i stor stil. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg venter fremdeles på en patch som skal løse irritasjonsmomentet med at trompeterings-animasjonen med mammuten ikke vises til andre enn eieren.Og hvis jeg er i et pick up team med en necro, så klør det i "leave group"-knappen. Mer bråk og mas enn en bråte pets kan jeg nesten ikke forestille meg i et spill. Som Necro selv så er jeg helt enig, men det endrer seg på lvl 80 hvor necro så og si blir tvunget til å kvitte seg med mest mulig pets for å være verdifull i en gruppe. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hvis jeg tar Cancel Subscription kan jeg kjøre den opp senere? noen som vet? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hvis jeg tar Cancel Subscription kan jeg kjøre den opp senere? noen som vet? Jepp Om du trykker på Cnacel subscription så kan du trykke på Reactivite subscription når du vil Skjedde vertfall med meg Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hinta det egentlig ikke til deg selv om jeg ser nå at det så sånn ut. Er bare lei av alle som syter over at det og det er større og bedre på WoW. Er virkelig Necroene så ubrukelige? En necro i guilden sa han ikke merka forskjell. aah. okay. hehe Det er jeg enig i. ^^ Lenke til kommentar
Halky Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hmff, når begyner jeg og bli mektig lei questet "Cleansing the Tomb" Den siste bossen der er bare for hard, og jeg er nå lvl 58(DT) Har vel brukt 3-4 timer der idag på og prøve og kverke den kjeringa :S Men det ender bare opp med av de blir drept alle mann. Noen her som har noen tips til hvordena jeg kan få drept den kjeringa enkelt og greit? Det vi sliter mest med er nå de healerene dukker opp og starter og heale bossen. Og siden vi aldri klarer og bli kvitt disse healerene som dukker opp(de respawner jo hele tiden) så får vi jo liksom aldri drept denne bossen :/ Så ja trenger noen tips her til og kunne få tatt henne. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er vel Toirdealbach det er snakk om her? En vanskelig fight indeed, men encounteret er tuna litt nå. Tank tingen med ryggen mot resten av gruppa. Når adds spawnes, start f.eks. fra høyre og drep dere bortover. Addsa er passive en liten stund så det skal i teorien være mulig å få ned disse med fokusert damage. Å ha 2 healers (1 PoM og 1 BS/ToS) er ganske kjekt. De gjør også helt grei dps så det skal ikke være noe stress Mange sier at de liker å kite bossen rundt omkring, men jeg har ikke fått til akkurat det. Lykke til Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Raidbosser skal jo være litt vanskelige, da. Det skal ikke bare være en vanlig mob med ekstra mye hitpoints, så hele raidet bare kan stå i ro og denge på han samtidig. Sånn er vel ingen MMORPG'r. Teamene må finne riktig taktikk, riktig posisjoner for de forskjellige klassene, og passe seg for spesialangrep og slikt.. Bare se på WOW. Raidbossene der krever villt forskjellige taktikker. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ehm denna Toirdealbach er da ikke noen raid boss? Er da bare en vanlig gruppe quest detta med boss på slutten, som så i så mange andre quester. Har da aldri vært med i noe raid akkurat der, bare vanlig full gruppe. Men ja får prøve litt mere på den bossen når jeg kommer meg til lvl 60 ++. Var forresten ordentlig nede i Main System idag, for noe håpløse greier. Er jo bare rot der nede, pluss at det er en åpen instance som bare gjør det enda værre. Lenke til kommentar
BMen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hvilken classe tar mest skade? =) Litt dumt spørsmål, men vil gjerne vite og gjerne litt begrunnelse på svaret hehe Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 lvl 60+ for Tordelibach? (sp?) Vi var 54 og nedover, måtte ha en skikkelig taktikk da... Klarte det på sjette forsøk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Ja usj, sånne åpne instancer er tullete. Da har vi Everquest-problemet igjen, der folk nærmest camper store bosser så ingen andre slipper til. Dragoncamping kalles vel det. nå er vel ikke Tortage Underhalls veldig instance, men det er masse quests der nede som krever å drepe X antall ditt, plukke opp X antall datt osv. Også springer det 20 stk rundt i området og gjør alt samtidig, så man blir stående og vente på spawn og håpe på å aggroe før han andre som venter gjør det. Blir bare latterlig. Endret 24. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er da instancer i Tortage Underhalls, ellers hadde det krydd av spillere der. I allefall hva jeg husker... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Men det er helt herlig på PvP servere. Åpne dungeons på PvE servere skjønner jeg ikke poenget med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå