Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

hei.

 

har et problem i PvP når jeg skal gjøre comboer på andre players. jeg er reaver barbarian, og bruker mye Cyclone of Steel.

 

selv om jeg står inntil en player og utfører siste angrep i comborekkefølgen, tar motspilleren null skade. selv om han står stille og jeg har comboa han. barben min gjør animasjonen sin, men fienden tar null skade, akkurat som han bommer.

 

jeg har god ping, så skjønner ikke hva jeg gjør feil... har testa dette med players som står stille og jeg skal slå. bommer...

 

tips? eller er det bare l2p? jeg syns det er veldig rart det her.

 

Se i Combat Log-en om du har kontakt med angrepet - at det ikke virker på grunn av parry, dodge, miss, etc. Hvis ikke du har kontakt i det hele tatt så vil jeg tro at du er feilplassert på et eller annet vis.

 

Jøss, det var en snodig oppdatering. Er det virkelig så mange som har klaget på bærekapasiteten i AoC? :D

 

Det var for lite plass, og det man betalte for ekstra bags stod ikke forhold til hvor mye man fikk. God forandring.

 

hmm..eg kan nå ha 8 pets på min necromanser..istedenfor 3:)

Og alle feats poengene mine vart resatt. Merkelig....

 

Ikke så veldig merkelig, siden Necromancers har fått en makeover, som betyr at en del feats er forandret på. Derfor får du igjen feat points.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden folk klager så mye på lite Quests har jeg en ide til funcom. Istedenfor å ha grå/sølv utropstegn når du ennå ikke kan ta questet burde disse være rød. De som derimot er grå burde være grå istedenfor å ikke vise noe tegn i det heletatt. Dette vil gjøre levlingen mye enklere og gi mye mindre grinding.

Lenke til kommentar
Siden folk klager så mye på lite Quests har jeg en ide til funcom. Istedenfor å ha grå/sølv utropstegn når du ennå ikke kan ta questet burde disse være rød. De som derimot er grå burde være grå istedenfor å ikke vise noe tegn i det heletatt. Dette vil gjøre levlingen mye enklere og gi mye mindre grinding.

 

 

Problemet er ikke antall quest eller tilgjengeligheten på det. Problemet (som folk ikke ser) er at man får ikke den "naturlige" grindingen i forbindelse med quest siden ALLE er på samme level. hvis et quest item er i en camp kan man løpe inn, hente itemet uten å drepe noen, da går man fort glipp av MYE xp i camp-clearing for å få tak på items.

 

det er der problemet ligger, ikke i antallet quests :)

 

Uansett.

WTS Level 80 Necromancer... unplayable sådan

Lenke til kommentar
Siden folk klager så mye på lite Quests har jeg en ide til funcom. Istedenfor å ha grå/sølv utropstegn når du ennå ikke kan ta questet burde disse være rød. De som derimot er grå burde være grå istedenfor å ikke vise noe tegn i det heletatt. Dette vil gjøre levlingen mye enklere og gi mye mindre grinding.

 

 

Problemet er ikke antall quest eller tilgjengeligheten på det. Problemet (som folk ikke ser) er at man får ikke den "naturlige" grindingen i forbindelse med quest siden ALLE er på samme level. hvis et quest item er i en camp kan man løpe inn, hente itemet uten å drepe noen, da går man fort glipp av MYE xp i camp-clearing for å få tak på items.

 

det er der problemet ligger, ikke i antallet quests :)

 

Uansett.

WTS Level 80 Necromancer... unplayable sådan

Det ville iallefall gjort det greier etter min mening. Går fint å gjøre grå quests synes jeg, bare vanskelig å finne dem.

Lenke til kommentar

WHINE WHINE WHINE

 

nei, da er jeg ferdig med melee/combos helt til det blir fikset eller buffet. nå er jeg faen så frustrert over comboer som ikke treffer selv om de skulle, folk blir healet av at comboene mine ikke rekker å gi full duration før jeg blir knocked eller stunned, og at det er generelt lett å komme seg unna comboer. for ikke å snakke om staminaen vi trenger til og jage casterne OG skade.

 

jeg hopper på vogna og roller OP priest. welcome to Age of Casters! gi meg aoehealingsuperdamage uten combos, bare IWIN knapper over hele panelet.

 

spillet får en måned til, hvis ikke er det over og ut for min del med aoc.

 

WHINE WHINE WHINE

Lenke til kommentar
WHINE WHINE WHINE

 

nei, da er jeg ferdig med melee/combos helt til det blir fikset eller buffet. nå er jeg faen så frustrert over comboer som ikke treffer selv om de skulle, folk blir healet av at comboene mine ikke rekker å gi full duration før jeg blir knocked eller stunned, og at det er generelt lett å komme seg unna comboer. for ikke å snakke om staminaen vi trenger til og jage casterne OG skade.

 

jeg hopper på vogna og roller OP priest. welcome to Age of Casters! gi meg aoehealingsuperdamage uten combos, bare IWIN knapper over hele panelet.

 

spillet får en måned til, hvis ikke er det over og ut for min del med aoc.

 

WHINE WHINE WHINE

faktisk veldig enig i den der. Klarer man ikke løpe unna en melee kombo, så har man et problem :ohmy:

Personlig så har jeg vell så og si gått tilbake til wow igjen :dontgetit: :dontgetit:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Giggle, har da sett utallige pvp videoer der komboer treffer. Skal nevnes at de folka jeg har sett timer komboene.

 

Men anyway, trenger da ikke wow2 folk gjør vi :D Vi som velger å gi spillet tid vil få en bedre spillopplevelse.

 

Sa Mister OverPowered PoM :p

Skal vi byttelåne konto, så skal du se hvor moro Necromanceren er etter dagens patch? Føler meg som en bonde i sjakk.. står bare i veien for de andre brikkene..

Lenke til kommentar
Giggle, har da sett utallige pvp videoer der komboer treffer. Skal nevnes at de folka jeg har sett timer komboene.

 

Men anyway, trenger da ikke wow2 folk gjør vi :D Vi som velger å gi spillet tid vil få en bedre spillopplevelse.

 

Sa Mister OverPowered PoM :p

Skal vi byttelåne konto, så skal du se hvor moro Necromanceren er etter dagens patch? Føler meg som en bonde i sjakk.. står bare i veien for de andre brikkene..

 

Jepp...der vart necromanseren min nesten ubrukelig. Som om den ikke var totalt ubrukelig i en pvp kamp fra før av, så funker den nå knapt i singel player lenger heller. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...