Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm plutselig kommer jeg meg ikke inn på age of conan lenger. Det står at passordet mitt er feil.. vet det jeg skriver er riktig dog.

 

ser at accounten min er frosen..

 

 

Account status Frozen

Playable Not playable

Freeze date 2008-06-22 11:20:39

 

men får ikke til å reaktivere den igjen. hvordan reaktiverer jeg kontoen? trykker reactivate subscription og det står " Success Subscription Reactivated " men den er likevel ikke reaktivert..

Lenke til kommentar
hmm plutselig kommer jeg meg ikke inn på age of conan lenger. Det står at passordet mitt er feil.. vet det jeg skriver er riktig dog.

 

ser at accounten min er frosen..

 

 

Account status Frozen

Playable Not playable

Freeze date 2008-06-22 11:20:39

 

men får ikke til å reaktivere den igjen. hvordan reaktiverer jeg kontoen? trykker reactivate subscription og det står " Success Subscription Reactivated " men den er likevel ikke reaktivert..

 

da hadde du vel ikke penger på konto når pengene for neste måned skulle bli trukket.

 

Uansett, [email protected] skal vel funke ;)

 

 

Så digg patch, aoe skaden til necromancers nerfet med 60% og aoe pets sin skade med 30%..

Blir vel å rolle en priest class da, de gjør jo mer skade enn mage classen og de kan heale.

 

 

Hørtes moro ut. Får vel kaste lvl 80 Necroen min i dass da.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Så digg patch, aoe skaden til necromancers nerfet med 60% og aoe pets sin skade med 30%..

Blir vel å rolle en priest class da, de gjør jo mer skade enn mage classen og de kan heale.

 

Hordan har du funnet det ut?

Lenke til kommentar
men jeg trodde at man fikk en mnd gratis og betalte for en mnd når man registrerte seg for spill?

 

Du satte opp subscription når du laget kontoen, men pengene blir ikke trukket før gratismåneden er over, dvs nå :)

 

Så digg patch, aoe skaden til necromancers nerfet med 60% og aoe pets sin skade med 30%..

Blir vel å rolle en priest class da, de gjør jo mer skade enn mage classen og de kan heale.

 

Hordan har du funnet det ut?

 

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=52865

Lenke til kommentar

hei.

 

har et problem i PvP når jeg skal gjøre comboer på andre players. jeg er reaver barbarian, og bruker mye Cyclone of Steel.

 

selv om jeg står inntil en player og utfører siste angrep i comborekkefølgen, tar motspilleren null skade. selv om han står stille og jeg har comboa han. barben min gjør animasjonen sin, men fienden tar null skade, akkurat som han bommer.

 

jeg har god ping, så skjønner ikke hva jeg gjør feil... har testa dette med players som står stille og jeg skal slå. bommer...

 

tips? eller er det bare l2p? jeg syns det er veldig rart det her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...