Mekker`n Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) jau.. det var noen patcher også det.. Ja jeg dinger 60 så fort det kommer opp igjen! Var det jeg egentlig sku si.. *gleder meg* Endret 23. juni 2008 av Mekker`n Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Synd det ikke er noen patchnotes ute ennå :s Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 hvor i helsike er patch notes for idag? kommer ikke fram på launcheren. det er latterlig hvis de ikke skriver hva som er forandret. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Står vist forklart på forumet, grunnet litt forsinket oversettelse er den forsinket. Men patchnotes kommer. http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=52885 Lenke til kommentar
zIUx Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Noen som vet åssen man kommer seg ut av Torage?? Har snart tatt alle missions (multi) Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Noen som vet åssen man kommer seg ut av Torage?? Har snart tatt alle missions (multi) Har du gjort dine destiny quest på natt-tid? Da kommer du deg automatisk til din hjemby Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Så digg patch, aoe skaden til necromancers nerfet med 60% og aoe pets sin skade med 30%.. Blir vel å rolle en priest class da, de gjør jo mer skade enn mage classen og de kan heale. Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 hmm plutselig kommer jeg meg ikke inn på age of conan lenger. Det står at passordet mitt er feil.. vet det jeg skriver er riktig dog. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 jeg er lvl 31 og MØKKA lei av all gåinga, man må gå noe helt SINNSYKT mye! det skulle vært mount på lavere lvl Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 hmm plutselig kommer jeg meg ikke inn på age of conan lenger. Det står at passordet mitt er feil.. vet det jeg skriver er riktig dog. ser at accounten min er frosen.. Account status Frozen Playable Not playable Freeze date 2008-06-22 11:20:39 men får ikke til å reaktivere den igjen. hvordan reaktiverer jeg kontoen? trykker reactivate subscription og det står " Success Subscription Reactivated " men den er likevel ikke reaktivert.. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 hmm plutselig kommer jeg meg ikke inn på age of conan lenger. Det står at passordet mitt er feil.. vet det jeg skriver er riktig dog. ser at accounten min er frosen.. Account status Frozen Playable Not playable Freeze date 2008-06-22 11:20:39 men får ikke til å reaktivere den igjen. hvordan reaktiverer jeg kontoen? trykker reactivate subscription og det står " Success Subscription Reactivated " men den er likevel ikke reaktivert.. da hadde du vel ikke penger på konto når pengene for neste måned skulle bli trukket. Uansett, [email protected] skal vel funke Så digg patch, aoe skaden til necromancers nerfet med 60% og aoe pets sin skade med 30%.. Blir vel å rolle en priest class da, de gjør jo mer skade enn mage classen og de kan heale. Hørtes moro ut. Får vel kaste lvl 80 Necroen min i dass da. Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 men jeg trodde at man fikk en mnd gratis og betalte for en mnd når man registrerte seg for spill? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Så digg patch, aoe skaden til necromancers nerfet med 60% og aoe pets sin skade med 30%.. Blir vel å rolle en priest class da, de gjør jo mer skade enn mage classen og de kan heale. Hordan har du funnet det ut? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 men jeg trodde at man fikk en mnd gratis og betalte for en mnd når man registrerte seg for spill? Du satte opp subscription når du laget kontoen, men pengene blir ikke trukket før gratismåneden er over, dvs nå Så digg patch, aoe skaden til necromancers nerfet med 60% og aoe pets sin skade med 30%.. Blir vel å rolle en priest class da, de gjør jo mer skade enn mage classen og de kan heale. Hordan har du funnet det ut? http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=52865 Lenke til kommentar
zIUx Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Noen som vet åssen man kommer seg ut av Torage?? Har snart tatt alle missions (multi) Har du gjort dine destiny quest på natt-tid? Da kommer du deg automatisk til din hjemby Nei det har jeg ikke.. tnx Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 hei. har et problem i PvP når jeg skal gjøre comboer på andre players. jeg er reaver barbarian, og bruker mye Cyclone of Steel. selv om jeg står inntil en player og utfører siste angrep i comborekkefølgen, tar motspilleren null skade. selv om han står stille og jeg har comboa han. barben min gjør animasjonen sin, men fienden tar null skade, akkurat som han bommer. jeg har god ping, så skjønner ikke hva jeg gjør feil... har testa dette med players som står stille og jeg skal slå. bommer... tips? eller er det bare l2p? jeg syns det er veldig rart det her. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) håper patchnots kommer snart :S har lastet ned mange patcher i dag, en på over 100mb og. Endret 23. juni 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 kommer vel snart.. Fant hvertfall ut at man har fått større bag! Jeg har fått 8 plasser til er det vel.. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 hmm..eg kan nå ha 8 pets på min necromanser..istedenfor 3:) Og alle feats poengene mine vart resatt. Merkelig.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jøss, det var en snodig oppdatering. Er det virkelig så mange som har klaget på bærekapasiteten i AoC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå