Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Er det ikke mulig å forlate Tortage uten å ta destiny quests dersom man benytter seg av smugglerruten i stedet da? Man kan jo gjøre det ved å lese lappen som henger på en vegg i nærheten av robåten man bruker til å komme seg til den andre øya, men questet er ikke mulig å ta før man er på lvl 15 eller noe sånt.

 

Å nå lvl 15 uten destiny quests er ingen umulighet vel, er bare å gjøre andre quests i stedet?

 

I såfall bør det teoretisk sett være mulig å nå lvl 50 (eller 80 for den saks skyld?) uten å fortsatt være på Tortage. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da patches endelig AoC her i hjemmet. Har hatt spillet og 24" iMac siden 23. mai, men ikke internett :dontgetit: Gud som jeg gleder meg. Stusser bare litt på hvilken server jeg ender opp med. PvP er uaktuelt, så heller mot Ymir. SÅ blir det nok Guardian først. Håper det faller i smak. Gud som jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Grei nok video, kunne kanskje ha kuttet hele starten.

 

Ca, 06:16, der du ser rundt, det var et fin sted å velge, utenfor shatt-city, mens i AoC står du på øverste fjellet.

Hva vil du få fram her egentlig? Kunne ha plasert WOW duden på skettis elns, så hadde man sett forskjellen hvis det er distance du tenker på.

Lenke til kommentar
Bra video!

Er det guardian du spiller?

Jepp 

 

Grei nok video, kunne kanskje ha kuttet hele starten.

 

Ca, 06:16, der du ser rundt, det var et fin sted å velge, utenfor shatt-city, mens i AoC står du på øverste fjellet.

Hva vil du få fram her egentlig? Kunne ha plasert WOW duden på skettis elns, så hadde man sett forskjellen hvis det er distance du tenker på.

Ja hele starten ble ganske så kjedelig egentlig. Tanken var view distance ja, kanskje ikke den beste plassen i WoW å vise fra egentlig. 

Lenke til kommentar

Nå får man se hva mandagens patch klarer på å levere. Blir det ikke retta på noen bugs nå er det slutt for min del. Er faktisk direkte skuffa at den siste patchen faktisk har fucka opp mere enn den har ordna. Quester jeg gjorde helt fint med min assassin er nå bugga på guardian, som er levlet sist. Dette samt minnefeilen som har vedvart helt siden starten har begynt å irritere.

 

Faktisk veldig synd at slikt skjer og at Funcom ikke retter opp. Bare i guilden nå har 50% slutta å spille. Synd og skam alle var kvalitetspillere som jeg trivdes utrolig godt sammen med. Voksne oppegående mennesker med jobb og på min alder uten en jævla drittunge.

Det var vel for godt til å være sant..

Lenke til kommentar

Jeg opplever at hele spillet bare henger totalt i opptil 30 sek-1minutt helt plutselig. Men musa virker. Kan ikke alt-tabbe heller. Så bare plutselig kommer det igang igjen. Det skjer gjerne 1-2 ganger pr time. Og jeg har 4GB RAM + Vista. Hm.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Skjer med meg også. Jeg bare trykker ctrl-alt-delete cancel og går innpå spillet igjen. Da funker det. Noen lvl 60+ som vet om det kommer mye kul armor til Assassin i de senere lvlene? Litt småskuffet over armoren.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Oppdatering fra 04.00 - 08.00 er da feil. I følge norsk tidssone så er det fra 06.00 - 11.00. Serverne er nede i 5 timer. Må dere følge med å tenke på hvilken tidssone vi ligger i også.

 

Halvtime igjen! (Men regner med det blir utsettelser)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...