Gjest medlem-105082 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Når satt de inn funksjonen som gjør at man kan drikke seg full? Jeg prøvde sist for 2 uker siden eller noe, og da kunne jeg ikke drikke alkoholen jeg hadde. Prøvde igjen i dag, og nå kunne jeg drikke den, og full ble jeg. Endret 21. juni 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Vet ikke, blir kanskje bedre når jeg kommer vekk fra Tortage. Har ikke den store feelingen på å bare slakte ørten dyr eller picter overalt jeg snur meg. Igår spilte jeg 1 time på autopilot før jeg bare logga ut igjen av ren boredom. Kom til tarantia, gjorde noen morsomme quests der. Løpe-questen, interrogation-questen, snakk med stygain-kisen-questen bl.a. Veldig innovative og morsomme quester, imo. Men sliter fortsatt litt med å la spillet ta meg med storm. Blir vel så jeg blir sittende å spille Painkiller i dag. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Synes Tortage var lettest egentlig, god historie å følge med på (Destiny) og alle snakket. Nå orker jeg ikke følge med på hva questet egentlig vil lenger. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Synes Tortage var lettest egentlig, god historie å følge med på (Destiny) og alle snakket. Nå orker jeg ikke følge med på hva questet egentlig vil lenger. Enig med den. Gidder ikke lese hva de sier, mye bedre og høre. Edit: Mye mer koselig når de prater også Endret 21. juni 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 ser at oasis of zaara er fra 40-80 tilpasser vansklighetsgraden i forhold til lvl? er det noen andre instances for 40-45 Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg er helt fersk i dette spillet, så jeg er svært grønn på det meste. Hvis man skifter til dagtid i Tortage, kan man da gå tilbake til nattestid og fortsette singleplayer-questen der? Jeg trenger å levle opp til lvl 15 for å fortsette singleplayer-questen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ja, du kan skifte tilbake. Litt av greien er at du skal levle om dagen og føre historien videre om natten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Leveler jo masse i destiny-questen hvis du bare følger linja helt opp til taket (5, 10, 15, 20). Så bare quester man i daytime frem til neste grense og fortsetter. Har lagt merke til at quests som virket umulige på lvl 14 blir dødslett på lvl 15 eller 16. Snodig progresjon. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Takk! Dette er min første MMO, og jeg må si jeg storkoser meg så langt. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 ser at oasis of zaara er fra 40-80 tilpasser vansklighetsgraden i forhold til lvl? er det noen andre instances for 40-45 Field of the dead er fint for deg da,tror det skal være en del quest der. jeg gikk dertil som lvl 38 og det var ganske vanskelig i begynnelsen,men så teamet jeg opp med to andre på lvl 39 og 45 og alt gikk som en lek. Levlet opp til 40 ganske kjapt. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hva er dette med de destiny questene og trainer greiene..? Jeg dinga nettopp lvl50 og har ikke tatt noen destiny quester i det hele tatt. Finner ingen trainer ellerno.. Jeg er en stygian ranger.. Dama har 3 andre charaters, men hun finner trainer på alle.. Jeg finner ingenting.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Du skal vel bli ledet inn i destiny (nighttime) quest helt fra starten av..Det er bare questene som er tilgjengelig når du bytter fra Daytime til Night time. Du har sikkert gjort dem, ellers kunne du ikke forlate Tortage. Faen, hver gang jeg avslutter spillet og starter igjen må jeg laste ned 100MB..så fjernt. Endret 21. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Hva er dette med de destiny questene og trainer greiene..? Jeg dinga nettopp lvl50 og har ikke tatt noen destiny quester i det hele tatt. Finner ingen trainer ellerno.. Jeg er en stygian ranger.. Dama har 3 andre charaters, men hun finner trainer på alle.. Jeg finner ingenting.. Du må nødvendigvis ha gjort noen destiny quests ellers ville du fremdeles vært i Tortage Uansett, når du dreper Strom (i Tortage) havner du i Khemi (Stygia). Det var da en NPC der som ga deg et quest, hvis du ikke snakket med denne NPCen mangler du questen for level 30, du vil da ikke få level 50 questen heller Level 30 questen starter vel med en NPC som heter Scyra om jeg ikke husker feil Endret 21. juni 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Hehe, kanskje fyren springer rundt i tortage enda på lvl 50 og leter etter trenern sin Endret 21. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Faen, hver gang jeg avslutter spillet og starter igjen må jeg laste ned 100MB..så fjernt. Har du kjørt Verify/Repair? Det kan hende det fjerner problemet for godt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Tja..kanskje det. Etter installeringen måtte jeg laste ned nesten 6GB med filer. Festlig det. Glad jeg har 4MBit hvertfall. Nesten alle de svære .rdb filene hadde "incorrect size". Endret 21. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Tilfeldigvis noen andre som kun får lov til å logge på en karakter? Det blir mindre og mindre aktuelt å betale for dette rælet. Endret 21. juni 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Du må vente noen minutter hvis du bare avsluttet uten 30 sec countdown. Hvis ikke henger du fortsatt igjen på serveren. Sånn var WOW også. De 30 sec er for å logge deg ut av systemet fullstendig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det har for faen vært slik i noen timer, på alle andre karakterer enn en. http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=44755 Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Så bare dropp å betal da. Stakkars FC, kommer sikkert til å savne penga dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå