Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Når satt de inn funksjonen som gjør at man kan drikke seg full? Jeg prøvde sist for 2 uker siden eller noe, og da kunne jeg ikke drikke alkoholen jeg hadde. Prøvde igjen i dag, og nå kunne jeg drikke den, og full ble jeg. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke, blir kanskje bedre når jeg kommer vekk fra Tortage. Har ikke den store feelingen på å bare slakte ørten dyr eller picter overalt jeg snur meg. Igår spilte jeg 1 time på autopilot før jeg bare logga ut igjen av ren boredom.

Kom til tarantia, gjorde noen morsomme quests der. Løpe-questen, interrogation-questen, snakk med stygain-kisen-questen bl.a. Veldig innovative og morsomme quester, imo. Men sliter fortsatt litt med å la spillet ta meg med storm. Blir vel så jeg blir sittende å spille Painkiller i dag. :p

Lenke til kommentar
Synes Tortage var lettest egentlig, god historie å følge med på (Destiny) og alle snakket. Nå orker jeg ikke følge med på hva questet egentlig vil lenger.

Enig med den. Gidder ikke lese hva de sier, mye bedre og høre.

 

Edit: Mye mer koselig når de prater også :D

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Leveler jo masse i destiny-questen hvis du bare følger linja helt opp til taket (5, 10, 15, 20).

Så bare quester man i daytime frem til neste grense og fortsetter. Har lagt merke til at quests som virket umulige på lvl 14 blir dødslett på lvl 15 eller 16. Snodig progresjon.

Lenke til kommentar
ser at oasis of zaara er fra 40-80

 

tilpasser vansklighetsgraden i forhold til lvl?

 

er det noen andre instances for 40-45

 

Field of the dead er fint for deg da,tror det skal være en del quest der.

jeg gikk dertil som lvl 38 og det var ganske vanskelig i begynnelsen,men så teamet jeg opp med to andre på lvl 39 og 45 og alt gikk som en lek.

Levlet opp til 40 ganske kjapt.

Lenke til kommentar

Hva er dette med de destiny questene og trainer greiene..?

 

Jeg dinga nettopp lvl50 og har ikke tatt noen destiny quester i det hele tatt. Finner ingen trainer ellerno..

 

Jeg er en stygian ranger..

 

Dama har 3 andre charaters, men hun finner trainer på alle.. Jeg finner ingenting..

Lenke til kommentar

Du skal vel bli ledet inn i destiny (nighttime) quest helt fra starten av..Det er bare questene som er tilgjengelig når du bytter fra Daytime til Night time. Du har sikkert gjort dem, ellers kunne du ikke forlate Tortage.

 

Faen, hver gang jeg avslutter spillet og starter igjen må jeg laste ned 100MB..så fjernt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hva er dette med de destiny questene og trainer greiene..?

 

Jeg dinga nettopp lvl50 og har ikke tatt noen destiny quester i det hele tatt. Finner ingen trainer ellerno..

 

Jeg er en stygian ranger..

 

Dama har 3 andre charaters, men hun finner trainer på alle.. Jeg finner ingenting..

Du må nødvendigvis ha gjort noen destiny quests ellers ville du fremdeles vært i Tortage ;)

 

Uansett, når du dreper Strom (i Tortage) havner du i Khemi (Stygia). Det var da en NPC der som ga deg et quest, hvis du ikke snakket med denne NPCen mangler du questen for level 30, du vil da ikke få level 50 questen heller

 

Level 30 questen starter vel med en NPC som heter Scyra om jeg ikke husker feil

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...