Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt problemer med questinga enda. Tar alle grå quester, man får full exp på reward uansett, rett meg hvis jeg tar feil. Etter level 50 eller noe så grinda jeg litt i Villa + quest der sånn ca annenhver level. Dreper alt i Villa selv om jeg har fått gjort quest der inne. Er nå level 59 og halv og har 8 quester i Main System + de andre instancene som er 60+ og har ikke vært i Thunder River ennå.

 

Blir nok å grinde litt i Frost Swamp med gruppe for exp og noen loot. Får se hverdan det går etterhvert med levelinga. Prøver å grinde minst mulig og gjøre mer quester. Der er Villa ganske fin selv om det er quester som er repetitiv, men det gir meg en følelse av å queste litt.

Tar alltid quester som er repetitive, feks i EM så tar jeg Cannibals og White Hands quester og hvergang jeg kommer tilbake til EM så tar jeg dem på vei til quest som ikke er repetitiv.

 

Det er helt utrolig at folk ikke klarer å finne quester eller sliter litt på lavere level enn meg. Det synes jeg iallefall :p

 

Endelig noen som har skjønt det :D

 

Er på lvl 62 atm, og har enda ikke gått tom for quester, finner de overalt! Har grinda, men da var det kun fordi jeg ville grinde litt :) I Thunder River er det ikke så alt for mange quester enda, men i Atzel's Approach så er det jo massevis. Totalt kan vel ett quest gi deg bort imot 80-90 000 exp(inkl dreping av mobs). Var innom Lacheish Plains også, og der var det masse grå quester som jeg ikke hadde gjort men som jeg kunne tatt på lavere level. Så når folk sier: er level 32 og har gjort alle quests, må jeg grinde frem til 50? Så er det det dummeste jeg ser, siden det er quester overalt :)

 

Jeg er kjempefornøyd med spillet, og har ikke irritert meg over noen bugs, rett og slett fordi de er så små og ubetydlige. Hvem bryr seg vel om at man kan svømme opp en foss eller at gresset ikke rører på seg(det med gresset er ikke ett faktum, fordi jeg ikke kommer på noen flere bugs) :D

 

Eneste jeg vil at FC skal gjøre om, er det at lvl 40 elites kan skade deg når du er lvl 60+. Jeg synes det er morsomt å hjelpe en lvl 39 som sliter med å finne grupper, så jeg kan som 62 komme og hjelpe dem ut av uværet :) Så håper de kan minimere skaden mobs gjør på deg når du er 10+ level høyere :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det som egentlig starter i level 80, raiding? :p

 

Kan ikke tenke meg flere atm, siden jeg selv ikke har vært der.

En jeg kjenner sa at end game bossene tar laang tid og drepe i AOC.

Tok vist 1 time og 30 min for og få ned en boss. Noen som kan bekrefte dette? :p

 

Det hadde ikke overrasket meg mye, slik som med resources så tar det dager å gjøre de første lvl 20 gather questene.. ikke akkurat for folk med noen få timer i uken. Funcom sa jo at det skulle bli mindre grind følelse, også være mer tilrettelagt forsiktig spilling.

Lenke til kommentar

Det stemmer Skogslik. Du finner questene i Noble District av de samme personene du fikk questene til villa av. Kan gjøres hver level, ikke flere enn en gang pr level. Det er 5 quester til sammen. Den ene får man etter level 58 tror jeg. Skaler etter din level, exp også. Fikk 1400 exp pr mob jeg drepte der inne og 30000 exp på reward + noen silver på level 59 :)

Endret av Skrufgreen
Lenke til kommentar

Haha noe så latterlig! Jeg installerte windows pånytt igår pga masse ny hardware. La inn AoC, så var nesten alle de .rdb filene "wrong size" og jeg måtte laste ned nesten 6GB etterpå. Det artige er at det er forskjellige filer som er "feil størrelse" hver gang..sist var det 3.5GB jeg lasta ned.

Lenke til kommentar

Vet ikke, blir kanskje bedre når jeg kommer vekk fra Tortage. Har ikke den store feelingen på å bare slakte ørten dyr eller picter overalt jeg snur meg. Igår spilte jeg 1 time på autopilot før jeg bare logga ut igjen av ren boredom.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Bare jeg som kjeder røva av meg? =\

 

Neh, ikke bare deg. Jeg ble litt lei av mainen - level 40 blues slo inn omtrent på samme måte som i WoW - så jeg laget noen alts. PoM-en min ble 20 i går, det hjelper å gå tilbake å gjøre de morsomme områdene om igjen, samt å dille litt med andre klasser. Caster er så avslappende.

 

så eg kan gjøre dme i lvl 45,46 osv?

 

Siden mobs i villaene justerer seg etter din level, kan du i teorien levle fra 45ish til 80 kun i dem. Du får drøyt en level dersom du kjører gjennom fire av dem og rensker dem helt i tillegg til å fullføre questet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...