Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Jeg har enda ikke fått helt spillegleden. Jeg er nå i lvl 33 og gjør egentlig ikke annet enn å tulle rundt mellom Kopshef, Wild Lands og Conall's Valley for å lete etter gule og oransje quester.

 

Jeg spiller ikke mer enn ca. hver tredje dag og når jeg først setter meg ned for å spille, spiller jeg sjeldent mer enn 4-5 timer. Jeg har lyst til å få den samme spillegleden jeg fikk av WoW. Da spilte jeg 8 timer i strekk omtrent hver eneste dag. Det som motiverte meg var at alle kompisene mine, som hadde startet å spille mye tidligere, drev med end-game instancer. Jeg har ikke den samme motivasjonen på AoC fordi jeg føler ikke at jeg har altfor mye å se fram til når jeg er i lvl 80. Er det mye end-game stuff enda, eller skal jeg fokusere på å kose meg med levlingen?

 

Conall's Valley, Field Of The Dead og Noble District. Samt Forskjellige dungeons.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke fått den store avhengigheten til AoC jeg heller. Jeg fikk det med WoW, men det er sikkert fordi det var mitt første skikkelige MMORPG. Nå er det mere sånn "been there done that" følelse av å springe rundt tortage og plukke opp 3 fisker, slakte 10 sjørøvere, 50 krokodiller osv.

Lenke til kommentar

AoC har egentlig blitt stødig kjedeligere siden jeg ble 50. :| Omtrent som etter at jeg ble 40 i WoW, så har jeg plutselig veldig lite lyst til å spille i det hele tatt, og jeg kommer sikker til å bruke ukesvis på å dra meg opp til 60 nå. Og da er det fremdeles 20 levler igjen, hurra.

Lenke til kommentar
Siden jeg er blind og dum, så spør jeg her, hvor kjøper jeg novice heavy armor kit ?

Har du f.eks prøvd hos en merchant i den der byen i Lachleis Plains? Den selger i alle fall andre kit'er. (sorry for at jeg ikke husker navn på byen just nu)

 

Nei har egentlig ikke sett så mye rundt, tenkte bare å spørre slik jeg vet nøyaktig hvor jeg skal. Svaret hørtes fornuftig ut, takker :)

Lenke til kommentar
Age of Conan starter ikke før man er på level 80 og har en guild man kan krige med.

 

Bli med på episke slag i Kheshatta både epic instance og vanlig, så skjønner man hvordan endgame vil bli når man skal starte å sloss om byer istedet.

 

Problemet er jo, for endel, at veien til 80 blir uendelig lang...og slitsom... Og ikke alle er laget for grinding. Men ja, inntrykket her også er at 1-80 er noe man bare må slite seg igjennom.

 

Spillet har potensiale. Men per nå så kaller det rett og slett ikke på meg. Får se om noen måneder, om det er mer interessant. Jeg håper virkelig det.

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt problemer med questinga enda. Tar alle grå quester, man får full exp på reward uansett, rett meg hvis jeg tar feil. Etter level 50 eller noe så grinda jeg litt i Villa + quest der sånn ca annenhver level. Dreper alt i Villa selv om jeg har fått gjort quest der inne. Er nå level 59 og halv og har 8 quester i Main System + de andre instancene som er 60+ og har ikke vært i Thunder River ennå.

 

Blir nok å grinde litt i Frost Swamp med gruppe for exp og noen loot. Får se hverdan det går etterhvert med levelinga. Prøver å grinde minst mulig og gjøre mer quester. Der er Villa ganske fin selv om det er quester som er repetitiv, men det gir meg en følelse av å queste litt.

Tar alltid quester som er repetitive, feks i EM så tar jeg Cannibals og White Hands quester og hvergang jeg kommer tilbake til EM så tar jeg dem på vei til quest som ikke er repetitiv.

 

Det er helt utrolig at folk ikke klarer å finne quester eller sliter litt på lavere level enn meg. Det synes jeg iallefall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...