Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Installerte nettopp AoC og oppdaterte alt. Startet nettopp spillet men alt er fryst? Med en gang oppdateringsvinduet lukker og spillet skal starte så forsvinner musen og alt fryser. Ser bare skrivebordet mitt.

 

Hva skjer? Aldri opplevd noe slikt før.

 

EDIT: Ah, nå etter en stund så fikk jeg opp dialogboks hvor det stod at grafikkortdriveren min var kaputt. Får vel oppdatere. :)

 

 

EDIT2: Dette hjalp altså ikke. Står om NV4_disp. Har lastet ned nyeste drivere fra nVidia.com sin hjemme side, men får fortsatt samme feil.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Er grafikkbuggen fikset?

Kaster spells men ser ikke "flammene" bare står å vifter med armene men lyden er der.

Gidder ikke spille til 80 og se ut som en disarmet melee.

 

Hvor høy grafikk spiller du på? Spiller selv på medium-high, og jeg ser alle spells helt fint. Har en kompis som ikke så spells, og han spilte på low. Oppdaterte driverne, og nå ser han alle spells. Har du de nyeste drivere?

Lenke til kommentar
Hmm, flere en meg som har hatt problemer med quester man sletter selv og NPC'er som ikke svarer/hjelper deg når du prøver og ta questet på nytt? Jeg har ihvertfall ett sånt problem her nå, og det er rimelig kjedelig og ikke få gjort noe med det.

 

Det gjelder forresten en quest i Noble Tarantia der jeg skal skaffe 3 ting til ei dame, og det er bare den ene av de tre tingene jeg ikke får tak i. Siden NPC Cerdia nekter og hjelpe meg flere ganger, siden hi hjalp meg den allerførste gangen jeg tokk questet. Saken er liksom den at første gang jeg tokk questet så fikk jeg tak i alt, uten om en blomst som jeg ikke klarte og finne(jeg hadde klart og få slått av den quest markerings greia så jeg så ikke hvor jeg skulle) Så det endte med at jeg bare slettet questet og tokk og startet det på nytt. Så nå finner jeg blomsten og den andre greia, men hu NPC dama vil nå da ikke hjelpe meg med og få den siste tingen, som er en ring From a Fallen Star. Håper de får fikset sånna problemer, sånn at jeg kan få gjennomførst questet ordentlig.

Ingen andre som har hatt noe lignende problemer? :O

 

Uansett har nå kommet meg til lvl 57 og skal nå prøve meg i Cistern/Main System som er ett helvete, siden det er en åpen instance med ofte mange grupper i(og lite xp og hente :/ ). Der nede er det totalt kaos og Funcom burde gjøre noe der, kan bare ikke være sånn som det er nå. Det burde ha hvert samme instance system som i Tomb'en, en instance pr. gruppe.

 

Uansett håper en del blir fikset med neste patch som kommer i natt :)

Lenke til kommentar
Er level 35, noen som vet om noen bra steder å få gule/oransje quester? Alt er grått (og litt grønt) i min questjournal atm.

 

Pyramid of Lord Anum Keket og Treasury i Kohpshef Province...har 4-5 oransje og røde der + en hel del i Wild land of Zelata:-)Er 37 selv og ingen problem med å finne quests,,,

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Installerte nettopp AoC og oppdaterte alt. Startet nettopp spillet men alt er fryst? Med en gang oppdateringsvinduet lukker og spillet skal starte så forsvinner musen og alt fryser. Ser bare skrivebordet mitt.

 

Hva skjer? Aldri opplevd noe slikt før.

 

EDIT: Ah, nå etter en stund så fikk jeg opp dialogboks hvor det stod at grafikkortdriveren min var kaputt. Får vel oppdatere. :)

 

 

EDIT2: Dette hjalp altså ikke. Står om NV4_disp. Har lastet ned nyeste drivere fra nVidia.com sin hjemme side, men får fortsatt samme feil.

 

Drit i nvidia.com. Jeg lasta ned betadrivere på www.guru3d.com og fikk mye bedre ytelse enn nyeste driver på nvidia.com.

Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke fått helt spillegleden. Jeg er nå i lvl 33 og gjør egentlig ikke annet enn å tulle rundt mellom Kopshef, Wild Lands og Conall's Valley for å lete etter gule og oransje quester.

 

Jeg spiller ikke mer enn ca. hver tredje dag og når jeg først setter meg ned for å spille, spiller jeg sjeldent mer enn 4-5 timer. Jeg har lyst til å få den samme spillegleden jeg fikk av WoW. Da spilte jeg 8 timer i strekk omtrent hver eneste dag. Det som motiverte meg var at alle kompisene mine, som hadde startet å spille mye tidligere, drev med end-game instancer. Jeg har ikke den samme motivasjonen på AoC fordi jeg føler ikke at jeg har altfor mye å se fram til når jeg er i lvl 80. Er det mye end-game stuff enda, eller skal jeg fokusere på å kose meg med levlingen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...