Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan gå til Eiglophian mountain og grinde der, mobs på lvl 51 og oppover!

Mer eksakt hvor? :)

 

Overalt?

 

Er det virkelig umulig å oppdage noe som helst selv?:p er jo bare å ta fatt beina og prøve forskjellige mobs så ser du hva som er mest effektivt for deg.

Tenker ikke på å drepe kanskje to mobs der, to mobs der.

Mer som 5-6stykker samla, så en camp lenger bort med 5-6 mobs; repeat :)

 

Men jeg gikk inn i Cannibal Cave, 54-55mobs. Går fint å ta 5stykker samtidig der. (lvl 50 :p)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
Oh me goood [/irsk akksent]

 

Spillet booster no sinnsykt mye bedre når jeg klokka prossesoren min til 3.6 GHZ :]

Får 15 ++ Fps på alle stedene nå :p (AAx4, og alt på high maxa unntatt noen av view distancene)

 

Hmm, jeg spiller også med alt på high (inkl bloom, full shadow, 8AA og 16AF)og ligger mellom 20-25 FPS.

 

Systemet er forøvrig c2d 6600@3ghz, 2GB ram, 8800GTX. Ingen forskjell i FPS mellom XP og vista. Syns ytelsen din virker mistenkelig lav.

Lenke til kommentar
"the update process did not complete succesfully. Please try again or contact funcom customer service. error 103. Noen andre som har fått den?

 

Jeg fikk også den 103 erroren uten at det egentlig skjedde så mye. Spillet startet som vanlig, men så kræsjet jeg under en zone loading ca. en halvtime seinere.

Lenke til kommentar

Til dere med error 103

 

Fant dette på det offisielle forumet.

 

Quote:in my patcher.log I noticed:

 

[2008-06-16 23:31:49,0] [Patcher] RDB/RDBHashIndex.bin has wrong hash (6091ccf8ff136df3a03acd487f7f6148 != 33a4dcafe01847d5297405c9c1c6c1f2)

[2008-06-16 23:31:49,0] [HTTPManager] Files:0/1 (0.0/0.0 MB) Idle

[2008-06-16 23:31:49,0] [HTTPManager] http://aoc-us-update.live.ageofconan...405c9c1c6c1f2: failed with error 302

 

 

So I deleted the RDB/RDBHashIndex.bin , and re-run AoC and it went and got it again, then it started patching...

 

Check your patcher.log (should be in root folder of AoC) and open it in wordpad and go all the way to the bottom and see what file caused the patcher to hang and delete it before running the updater.

 

Hope this helps,

Houman

 

 

Thanks to Houman. In SHORT

 

 

 

1) Go to your AoC Root folder , go to RDB Folder and delete the following file:

 

RDBHashIndex.bin

 

Then run the patcher again. That worked for me and right now it is downloading the patch. try it =)

 

Once again thanks Houman!

 

 

P.S.

 

To those confused, it will redownload the file (which is 13 or 32 megs, I forget) then it will download the patch which is around 100ish megs. So if its doing that then yes it is working =)

 

Dette skal visstnok være en 99% sikker løsning.

Lenke til kommentar
Oh me goood [/irsk akksent]

 

Spillet booster no sinnsykt mye bedre når jeg klokka prossesoren min til 3.6 GHZ :]

Får 15 ++ Fps på alle stedene nå :p (AAx4, og alt på high maxa unntatt noen av view distancene)

 

Hmm, jeg spiller også med alt på high (inkl bloom, full shadow, 8AA og 16AF)og ligger mellom 20-25 FPS.

 

Systemet er forøvrig c2d 6600@3ghz, 2GB ram, 8800GTX. Ingen forskjell i FPS mellom XP og vista. Syns ytelsen din virker mistenkelig lav.

 

Mm, jeg mente fra 35Fps og 15 til når jeg hadde klokket... :p

Lenke til kommentar

Tror jeg fremdeles har mye å lære når det kommer til slike moderne MMO-spill. Sitter med en level 30 Ranger og sliter ganske hardt med å komme meg videre i Conall's Valley. Så og si samtlige quests blir"blokkert" av diverse Ymrish Destroyers/Sorcerers (29-31) som gir meg grisebank. :p

Lenke til kommentar
Tror jeg fremdeles har mye å lære når det kommer til slike moderne MMO-spill. Sitter med en level 30 Ranger og sliter ganske hardt med å komme meg videre i Conall's Valley. Så og si samtlige quests blir"blokkert" av diverse Ymrish Destroyers/Sorcerers (29-31) som gir meg grisebank. :p

 

Er bare å dra andre steder :) Wild Lands of Z og Kopshef Provinse (eller noe i den duren) er fine steder å queste. Kanskje litt lav lvl der for deg noen steder, men absolutt helt ok steder å kveste litt. Ingen kan alt av AoC første gangen man spiller det.

Lenke til kommentar
Er bare å dra andre steder :) Wild Lands of Z og Kopshef Provinse (eller noe i den duren) er fine steder å queste. Kanskje litt lav lvl der for deg noen steder, men absolutt helt ok steder å kveste litt. Ingen kan alt av AoC første gangen man spiller det.

 

Var det en liten dobbeltbetydning der? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...