Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gikk i Main system i dag, fikk lyst til å grine... Folk som ikke kan spille trainer hele tia en hel jævla mengde mobs som dreper seg selv og oss andre, det er helt på trynet at det ikke er mer enn to instancer der. Burde vært som i SoTBS hvor hver gruppe får sin egen instance.

 

Cistern/Main System må vel nesten være verdensrekord i idiotisk design. Virker som de slang den ideen sammen på ca. 3 min etter et fyllekalass på byen. Delt dungeon ender stort sett bare med katastrofe, så jeg håper virkelig de revurderer og redesigner den i framtida. Bortkastet potensiale! :roll:

 

De trenger ikke gjøre noen endringer med den, det eneste de trenger å endre er å adde 20 flere instancer i den :p Dette for å forhindre at flere grupper møter hverandre.

Lenke til kommentar
Faen satan i helvete.....

 

 

Drev på å levla så kom jeg i level 19 å tenkte jeg skulle ta igjen på Destiny Questene... Så skal jeg drepe han derre "storm" også gjør jeg det, men når jeg har gjort det så kan jeg ikke fortsette å levle i Tortage, jeg må faen meg DRA VIDRE! Er jo selfølgelig bare orange quester her da....

 

Sent svar, men du kan alltid dra tilbake til Tortage fra de tre hjembyene.

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
De trenger ikke gjøre noen endringer med den, det eneste de trenger å endre er å adde 20 flere instancer i den :p Dette for å forhindre at flere grupper møter hverandre.

 

Litt av poenge med den type instance er at grupper skal kunne møte hverandre...

Lenke til kommentar
De trenger ikke gjøre noen endringer med den, det eneste de trenger å endre er å adde 20 flere instancer i den :p Dette for å forhindre at flere grupper møter hverandre.

 

Litt av poenge med den type instance er at grupper skal kunne møte hverandre...

 

Enig, men det er forskjell på å møte et par gruppe og å gå inn i ei maurtue :p

 

edit, trykkleif

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Faen satan i helvete.....

 

 

Drev på å levla så kom jeg i level 19 å tenkte jeg skulle ta igjen på Destiny Questene... Så skal jeg drepe han derre "storm" også gjør jeg det, men når jeg har gjort det så kan jeg ikke fortsette å levle i Tortage, jeg må faen meg DRA VIDRE! Er jo selfølgelig bare orange quester her da....

 

Sent svar, men du kan alltid dra tilbake til Tortage fra de tre hjembyene.

fant ut det, men måtte levle på nytt uansett.

ny server :roll:

Lenke til kommentar

De der syke nedlastingene skjer hos meg og. Det er fordi et eller annet blir korrupt i fildatabasen den scanner gjennom hver gang du starter. Da må den laste ned en hel haug med filer på nytt. Jeg måtte laste ned 3.95GB etter patch når jeg hadde isntallert første gang.

Lenke til kommentar

Det har skjedd en haug ganger med meg, vanligvis etter en crash to desktop må jeg laste ned 150-200MB pånytt igjen.

Så nå kjenner du flere som har opplevd det Tutte.

 

Nå skal jeg pusle sammen en helt ny PC imorra så får vi se om det blir bedre/værre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hmm, flere en meg som har hatt problemer med quester man sletter selv og NPC'er som ikke svarer/hjelper deg når du prøver og ta questet på nytt? Jeg har ihvertfall ett sånt problem her nå, og det er rimelig kjedelig og ikke få gjort noe med det.

 

Det gjelder forresten en quest i Noble Tarantia der jeg skal skaffe 3 ting til ei dame, og det er bare den ene av de tre tingene jeg ikke får tak i. Siden NPC Cerdia nekter og hjelpe meg flere ganger, siden hi hjalp meg den allerførste gangen jeg tokk questet. Saken er liksom den at første gang jeg tokk questet så fikk jeg tak i alt, uten om en blomst som jeg ikke klarte og finne(jeg hadde klart og få slått av den quest markerings greia så jeg så ikke hvor jeg skulle) Så det endte med at jeg bare slettet questet og tokk og startet det på nytt. Så nå finner jeg blomsten og den andre greia, men hu NPC dama vil nå da ikke hjelpe meg med og få den siste tingen, som er en ring From a Fallen Star. Håper de får fikset sånna problemer, sånn at jeg kan få gjennomførst questet ordentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...