Epleskrell Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Spørsmål. Idag skulle jeg bli en gruppe igjennom main system. Problemet der var at jeg starta og lagge noe hinsides nedider. Ikke pga dungeonen, men pga 2 TOS, og en Necro men masse pets. En stund var det kun bilder med hvit lys på skjermen min. Nå er jeg klar over at jeg ikke har noen maskin tilpasset AOC, men jeg skulle tro det gikk litt bedre enn dette. Jeg sitter på en XPS 1530 topspeca. 4gb ram, 256 gb skjermkort 8600gt, 8600 intel prosessor. jeg kjører på 1400 (noe i oppløsning) medium, men satt ned skygger og ground mapping på normal. Er det noe annet jeg bør sette ned? Og er dette et problem som kommer til og vedvare, eller er det problemer rett og slett med aoc som de kommer til og gjøre bedre. For jeg tenker at da slikt skjer med 1 necro og 2 tos, da kommer det til og gå til helvete i raid, og det er dessverre uaktuelt og kjøpe en stasjoner pc kun får og spille et spill. Noen forslag? Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Sett ned shader model. Er noe med vannet som noen PCer sliter mye med. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Prøv skjermkort driverne som ligger et par sider tilbake i denne tråden. Du kan også med fordel slå av shadows Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvorfor får jeg Universe Manager connection error når jeg prøver å logge på? Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 ikke noe særlig til Assassin buff (da de er litt underpowered atm) får håpe assassin får en god oppdatering på Torsdag da! Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Bare tilfeldig at jeg valgte ToS. Leste ingenting om klassen først egentlig. Vet ikke om jeg vil fortsette med den eller ei enda. Det er litt kjedelig. Jeg tenker "FoTM-hore" hver gang jeg ser noen som spiller ToS eller PoM. Ja, jeg gjør mitt beste for å holde ved like gamle MMO-tradisjoner. Man skal hate casters. Hate healers? Kan da være kjekt med en healer i ryggen nå og da. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Noen som er stinne av gryn allerede eller? er lvl 41 og har bare 60 silver :/ Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Steike ! Dagens patch hadde endel updates hehe , lang liste . Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Då har eg kjøpt meg eit 60 dagers gamecard. Vil ikkje risikere å stå uten speletid på kontoen den 22. Juni når dei 30 gratisdagane går ut Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Bare tilfeldig at jeg valgte ToS. Leste ingenting om klassen først egentlig. Vet ikke om jeg vil fortsette med den eller ei enda. Det er litt kjedelig. Jeg tenker "FoTM-hore" hver gang jeg ser noen som spiller ToS eller PoM. Ja, jeg gjør mitt beste for å holde ved like gamle MMO-tradisjoner. Man skal hate casters. Hate healers? Kan da være kjekt med en healer i ryggen nå og da. Selvsagt bare når man ikke er grouped med dem. :| Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Fyfaen Sanctum Of The Burning Souls instancen tok jevlig av , hadde gruppe der i dag . Feteste steminger ever ! Fikk skikklig Diablo følelse inni der ! Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Fyfaen Sanctum Of The Burning Souls instancen tok jevlig av , hadde gruppe der i dag . Feteste steminger ever ! Fikk skikklig Diablo følelse inni der ! Er helt enig med deg, den instancen er virkelig vakker, morsom og kan være utfordrende også. Synd det er en boss som er bugga, samt questen, men bortsett fra det er det en kjempeflott instance som jeg savner. Gikk i Main system i dag, fikk lyst til å grine... Folk som ikke kan spille trainer hele tia en hel jævla mengde mobs som dreper seg selv og oss andre, det er helt på trynet at det ikke er mer enn to instancer der. Burde vært som i SoTBS hvor hver gruppe får sin egen instance. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Fyfaen Sanctum Of The Burning Souls instancen tok jevlig av , hadde gruppe der i dag . Feteste steminger ever ! Fikk skikklig Diablo følelse inni der ! Er helt enig med deg, den instancen er virkelig vakker, morsom og kan være utfordrende også. Synd det er en boss som er bugga, samt questen, men bortsett fra det er det en kjempeflott instance som jeg savner. Gikk i Main system i dag, fikk lyst til å grine... Folk som ikke kan spille trainer hele tia en hel jævla mengde mobs som dreper seg selv og oss andre, det er helt på trynet at det ikke er mer enn to instancer der. Burde vært som i SoTBS hvor hver gruppe får sin egen instance. Hvis det er Princess Akishava du snakker om så er det fikset. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Den Pyramiden er ganske så buggete ja. Men i starten så får man vel rundt 3 quest der inne og man kan da gjennomføre 2 av dem uten store problemer. Er bare den "enter the Pyramid" som ikke funker sånn ca. Syntes forresten at det er flere quester de bør få fikset. Blant annet "The Wounded Child" questen i Zeletas Wild Lands og ett par til. Også bør dem gjøre sånn at quester du selv sletter og når man skal gjøre dem igjen så funker dem ikke helt :/(Dette gjelder da NPC'er som ikke vil hjelpe deg mere osv..) Jeg har ett problem med akkurat det. Håper de får fikset det. The Wounded Child er ikke bugga, de er bare at det er 6 timer spawntid på den.. 1 time om du tar epic. Ja ikke sant, 6 timers spawning time. Skal ikke være sånn vettu. Så jeg kaller det for en slags bugg Er jo utrolig mange som ikke får tatt den questen, for hvem orker vel og vente på det stedet i akkurat 6 timer? Uansett så burde den skada ungen spawne raskere, siden jeg ikke regner med at det noe spess slossing inne i bildet der uansett? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 er pyramid fra 36 og oppover? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvilken instance kommer etter Sanctum level-messig? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 ja fra rundt 36-38/9. Men det er ikke så morsomt der inne, er ikke så veldig stort heller. Ville heller ha dratt til Wild Lands og besøkt Sanctum Of The Burning Souls instancen. Mye fetere der Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Gikk i Main system i dag, fikk lyst til å grine... Folk som ikke kan spille trainer hele tia en hel jævla mengde mobs som dreper seg selv og oss andre, det er helt på trynet at det ikke er mer enn to instancer der. Burde vært som i SoTBS hvor hver gruppe får sin egen instance. Cistern/Main System må vel nesten være verdensrekord i idiotisk design. Virker som de slang den ideen sammen på ca. 3 min etter et fyllekalass på byen. Delt dungeon ender stort sett bare med katastrofe, så jeg håper virkelig de revurderer og redesigner den i framtida. Bortkastet potensiale! Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Fyfaen Sanctum Of The Burning Souls instancen tok jevlig av , hadde gruppe der i dag . Feteste steminger ever ! Fikk skikklig Diablo følelse inni der ! Er helt enig med deg, den instancen er virkelig vakker, morsom og kan være utfordrende også. Synd det er en boss som er bugga, samt questen, men bortsett fra det er det en kjempeflott instance som jeg savner. Gikk i Main system i dag, fikk lyst til å grine... Folk som ikke kan spille trainer hele tia en hel jævla mengde mobs som dreper seg selv og oss andre, det er helt på trynet at det ikke er mer enn to instancer der. Burde vært som i SoTBS hvor hver gruppe får sin egen instance. Hvis det er Princess Akishava du snakker om så er det fikset. Vi var heldige i dag - I det heletatt Wildsoul har et meget voksent klientel virker det som , lite klaging og relativt gode ( folk som følger med ) spillere . Det gikk på SKINNER inni SOTBS , vi var alle level 39-42 . Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 I det heletatt Wildsoul har et meget voksent klientel virker det som , lite klaging og relativt gode ( folk som følger med ) spillere Må si jeg har samme oppfatning som deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå