Gjest medlem-77217 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Level 21 nå. Ferdig i første zonen Og der var vi 23. Endret 16. juni 2008 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 er server nede til 13.00 nå ? Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Blir det ikkje til 12.00 då? Viss den er nede fra 4 GMT (som er 5 for oss viss eg ikkje tar feil?) og nede i 5 tima, då blir klokka 9 GMT, (som er 10 for oss?) pluss to timar ekstra. Blir da 11 GMT (eller klokka 12 for oss?) Vi ligger i tidssone GTM+01.00, som vil sei at klokka vår er ein time etter GMT?? Har eigentleg ikkje peiling, vil berre at serverene skal komme online slik at eg kan levele Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Legg på en time, vi er i GMT+2 nå grunnet sommertid. Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Aaah. Det er jo greit å vite Jaja, får vel lese litt meir om feat-builds mens eg venter. Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 syns spillet har vært ganske bra så langt, men nå som jeg er kommet til lvl 51 så begynner jeg faktisk bli litt lei.. hva som gjør dette er jeg ikke helt sikker på.. om det er fordi jeg sliter med å finne quests å gjøre, eller begynner å bli lei av å spille ToS eller noe annet.. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 syns spillet har vært ganske bra så langt, men nå som jeg er kommet til lvl 51 så begynner jeg faktisk bli litt lei.. hva som gjør dette er jeg ikke helt sikker på.. om det er fordi jeg sliter med å finne quests å gjøre, eller begynner å bli lei av å spille ToS eller noe annet.. det største problemet i en startfase av et spill er at alle områder er overcrowded, det fører til at du får mindre xp per quest du tar... fordi du "aldri" må drepe en full camp med mobs for å hente et quest item. Når du løper inn, henter item, løper ut igjen så går man fort glipp av mye XP. Det er også en av grunnene til at folk føler de "mangler" quests Jeg er selv 77 med min necro og kan si jeg begynner å bli litt lei av å grinde XP, men det er klart, hadde jeg giddi å samlet en gruppe og gjort dungeons kunne jeg nok spart mye av grindingen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Ja æsj, noen quests i starten er omtrent umulig å gjøre ferdig fordi det springer 10-12 stk rundt i samme området og skal drepe 50 av samme sorten. F.eks. i Tortage Underhalls. Fullstendig overcrowded med spillere og alt for lang respawn på mobs. Hjertet ramler ned i skoa når man har stått og ventet i 30 minutter på en spesiell type folk skal spawne, så ble man lei og springer litt rundt..så kommer man tilbake, så har noen andre slakta mobbene allerede. Håper denne nye patchen gjør noe seriøst med dette nedlasting av filer-problemet som skjer hele tiden. Aner ikke hvorfor, men ofte når jeg loader en zone, stopper det helt opp på 50% og den "henger seg" i en reading content/updating content" sløyfe som gjerne tar 10-15 minutter. Særlig når det loades en zone jeg akkurat har vært i. Og hvis jeg avslutter spillet i task manager, må det laste ned 100-200MB før jeg får startet igjen. Det er jo helt sinnssvakt. Igår kveld satt jeg og ventet mere enn jeg fikk spille. For ikke å snakke om når jeg først installerte spillet, og måtte laste ned 3,95GB med filer pga over 5500 "corrupted files". Endret 16. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Det er jo bare lvle opp til 19, ta final quest og stikk videre til ditt hjem land. Mye fetere quests etter tortage. Endret 16. juni 2008 av n4w Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Pyramids of Ancient er stappfull av bugs fant jeg ut i går, alt fra å gå mellom vegger til bosser som ikke fungerer. Faktisk noe av det mest buggete jeg noengang har vært borti, fikk også bare gjort 1 av 3 quest. Endret 16. juni 2008 av simalarion Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jepp, den er temmelig bugga, selv om alle questene funker uten om "enter the pyramide" og det faktum at å hente øyene til den statuen bare resetter seg om og om igjen, alle andre funker. Men det er en instance Funcom selv alt har annonsert at de kommer til å nesten fullstendig re-make etter hva jeg kan forstå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Lite spørsmål, ser masse folk på AoC-forumet snakke om +dex og noen slike saker og DPS og evade og slikt, men hva er egentlig dex? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Har lest mye om den pyramiden ja..men er ikke i nærheten av den level selv..spiller veeeeeeeeeldig casual. Som i "kjøpte spillet på releasedagen og har 1 lvl 16 ToS nå" casual. Endret 16. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Halky Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Den Pyramiden er ganske så buggete ja. Men i starten så får man vel rundt 3 quest der inne og man kan da gjennomføre 2 av dem uten store problemer. Er bare den "enter the Pyramid" som ikke funker sånn ca. Syntes forresten at det er flere quester de bør få fikset. Blant annet "The Wounded Child" questen i Zeletas Wild Lands og ett par til. Også bør dem gjøre sånn at quester du selv sletter og når man skal gjøre dem igjen så funker dem ikke helt :/(Dette gjelder da NPC'er som ikke vil hjelpe deg mere osv..) Jeg har ett problem med akkurat det. Håper de får fikset det. Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Irriterer meg at alle plutselig skulle spille Tempest of Set.. Ikke er jeg så høy level heller. Har veldig lyst på en Necromancer, men tror det får bli en alt... Har jo en necro 14, men ikke på samme server som ToS`en... Hmmprf. Hvor kan jeg trene Gathering forresten? Endret 16. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Bare tilfeldig at jeg valgte ToS. Leste ingenting om klassen først egentlig. Vet ikke om jeg vil fortsette med den eller ei enda. Det er litt kjedelig. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Den Pyramiden er ganske så buggete ja. Men i starten så får man vel rundt 3 quest der inne og man kan da gjennomføre 2 av dem uten store problemer. Er bare den "enter the Pyramid" som ikke funker sånn ca. Syntes forresten at det er flere quester de bør få fikset. Blant annet "The Wounded Child" questen i Zeletas Wild Lands og ett par til. Også bør dem gjøre sånn at quester du selv sletter og når man skal gjøre dem igjen så funker dem ikke helt :/(Dette gjelder da NPC'er som ikke vil hjelpe deg mere osv..) Jeg har ett problem med akkurat det. Håper de får fikset det. The Wounded Child er ikke bugga, de er bare at det er 6 timer spawntid på den.. 1 time om du tar epic. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Bare tilfeldig at jeg valgte ToS. Leste ingenting om klassen først egentlig. Vet ikke om jeg vil fortsette med den eller ei enda. Det er litt kjedelig. Jeg tenker "FoTM-hore" hver gang jeg ser noen som spiller ToS eller PoM. Ja, jeg gjør mitt beste for å holde ved like gamle MMO-tradisjoner. Man skal hate casters. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå