Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

FYYYYYY FADER ASS!

DEtte spillet irriterer meg grenseløst nå!!#¤¤#

3fps i Tarantia på LOW!!! pleide å ha 20-30 fps der på high! Har reinstallert, satt alle klokke instillinger til default, samme med nvidia innstillingene.. ! Ingen ting hjelper! *****

 

Du bør forresten ikke ha på LOW innstillinger, det er noe feil med de. Trykk på LOW, så bedrer du grafikken en del (viewing distance og sånn) så skal du får høyere FPS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8723

ToS er den beste klassen imo. Er bare helt utrolig imba. På level 38, spilte jeg mot soldier level 46, en hox 34, og to til rundt level 20. Jeg tok alle sammen, sammtidig.

 

 

Det er så overaskende lett!

 

Ok, et kamp scenario mot en soldier. Han charger inn, jeg trapper han med cobra, tar på life of set ( HoT) og lotus (HoT), han løper mot meg igjen, jeg trapper med quick sand, Så slår jeg på storm crown+ storm field, evnt 2 idol of set, også kiter jeg rundt han.

 

Rangers elsker jeg. De skyter hardt, men er bare å heale det bort og komme opp close. storm field og storm crown pulser ut dmg så lenge fienden er nær deg, og rangers suger når du er nærme dem.

Lenke til kommentar

RamGuy: TUSEN TAKK! Bruker beta driveren du postet, nå har jeg alt på high igjen med 30-40 fps :]

Tusen Takk ^^

 

Eneste som er feil nå er at jeg får en haug med feilmeldinger på oppstart 0_o + Jeg får ikke tilgang til grafikk instillingene i kontrollpanelet. (Det vises bare ikke)

Men ellers funker det plettfritt.

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar
Hvorfor er jeg fortsatt med i Cimmeria chatten når jeg er i Tarantia Noble District? Hvordan komme jeg meg til den andre chatten?

 

/ch Aquilonia eller /ch Stygia og så enter.

 

Eller bare velger det på "talk to..." menyen til chatten.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Talk to funker ikke, der står bare "OOC", "Cimmeria" og "Say". Skal prøve det første når jeg logger på.

 

Da vil jeg nok tru at enten er Noble district litt uenig med resten av tarantia om hvilket land de ligger under. Eller så har du bare funnet en ny liten bug og trolig noe som fikses med en zone out zone in eller relog.

 

Talk To... skal funke, om ikke så er det nok en liten bug.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ok, jeg har et lite problem med min groupbar. Når jeg er med i en gruppe, så kan jeg ikke lenger se hvilken klasse de er, level eller hvordan sone de er i, når man holder musen over nicket. Nå må jeg høyreklikke for så trykke "player information". Hvordan får jeg tilbake den gode gamle groupbaren, hvor jeg bare kunne holde musen over nicket? Er dette noe de har fikset i en patch, eller er det bare slik hos meg?

Lenke til kommentar
Ok, jeg har et lite problem med min groupbar. Når jeg er med i en gruppe, så kan jeg ikke lenger se hvilken klasse de er, level eller hvordan sone de er i, når man holder musen over nicket. Nå må jeg høyreklikke for så trykke "player information". Hvordan får jeg tilbake den gode gamle groupbaren, hvor jeg bare kunne holde musen over nicket? Er dette noe de har fikset i en patch, eller er det bare slik hos meg?

 

Det er nok hos deg, funket fint her for ca. 2 timer siden.

Lenke til kommentar

LOL, nå hang det seg når jeg logget av, og når jeg starta må den laste ned 150MB igjen. Dette er jo latterlig.

Bra jeg har 4Mbit ellers hadde jeg måttet saksøke funcom snart :p

 

Etter install ville ikke spillet starte, og etter en database verify måtte jeg laste ned 3,95GB med filer. Yay. Dette var etter full patching. Det var over 5500 "corrupt files". Go Figure.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Er det noen som opplever at Age of Conan gir deg bluescreen, jeg har trodd at maskinen min har blitt veldig ustabil, men begynner nå å mistenke at det er Age of Conan som er kilden til problemene og ikke selve maskinen?

 

 

Jeg har også hatt endel bluescreen , jeg mistenker at det er spillet ja - det er såppas krevende , muligens ikke nok optimalisert og jeg håper DX10 versjonen vil lysne dette litt .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...