Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Har lagt AoC litt på is inntil videre, ikke fordi at spillet ikke er noe særlig, men fordi jeg sliter med dårlig fps :(

 

Anyways, bestilte nettopp noen nye deler til PCen nå og lurer på om jeg kommer til å få bra FPS med følgende oppsett:

 

Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz

ABIT IP35 PRO

Crucial DDR2 BallistiX PC6400 2048MB

XFX GeForce 8800GT 600M 512MB

 

Ifølge Recommended System Requirements burde det jo holde mål, håper på å kjøre det på mid med god fps. Noen som vet sånn ca. hvilke innstillinger jeg kan kjøre på med dette oppsettet?

 

Like godt å legge på til 4gb, siden AoC vil ligge akkurat på grensen med bare 2Gb. I tillegg vil du da kunne sette av ram til textures i video options, noe som alene kan dytte ytelsen 10%+ oppover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Steike, nå har jeg da endelig klart å komme meg til 22 på min bear shammy i dag fra level 10.

Sykt mange merkelige ting som har skjedd i denne karakterens historie.

 

Slet meget med mobs mellom 1-15, måtte ofte bruke flere Blood Flows per fight, selv mot en enkel mob. 15-20, jeg startet White Sands questene og ble møtt av en 5 manns ganksquad på level 22 som rett og slett campet graveyarden og jeg ente opp med 30 deaths og 2 kills på 15 minutter, hitta jo som en våt og sleip fisk. Klarte til slutt å nå 19, og The End Battle sto for tur. Ente opp med flere deaths der på High Priesten siden flere guards fra det store slagsmålet løp etter meg selv om jeg løp forbi som rebellene fortalte meg. Enter level 20: Nå begynte ting og gå smooth, 3-4 mobs samme level som meg, no problems. Ting har begynt å bli interesant nå. Satser på å nå en god 26 i morgen om ikke mer :D

Lenke til kommentar

Jaha? Da regner jeg med du har fullført en grundig studie av Priest of Mitra og Tempest of Set sine spilleegenskaper?

 

For på hvilket grunnlag legger du dette? Har du prøvd Tempest of Set noe over 30 vet du at det er ikke direkte lett. Tempest of Set tåler egentlig ikke så mye!

 

Ikke at jeg bryr meg, har ikke tenkt til å abandone characteren selvom en eller annen shoopi fornærmer classen, men jeg får inntrykket av at du skrev det der bare for å få fram at din class er bedre på noen måte.

 

BiNko! ;)

Lenke til kommentar
Jaha? Da regner jeg med du har fullført en grundig studie av Priest of Mitra og Tempest of Set sine spilleegenskaper?

 

For på hvilket grunnlag legger du dette? Har du prøvd Tempest of Set noe over 30 vet du at det er ikke direkte lett. Tempest of Set tåler egentlig ikke så mye!

 

Ikke at jeg bryr meg, har ikke tenkt til å abandone characteren selvom en eller annen shoopi fornærmer classen, men jeg får inntrykket av at du skrev det der bare for å få fram at din class er bedre på noen måte.

 

BiNko! ;)

 

Er jo akkurat i level 30 det blir ekstra lett, har du følgt med?

Lenke til kommentar

Spillte WoW for noen måneder siden. Det var artig å være hunter. Men om man hadde bare raser som va hunter og om man are spillte hunter i WoW så begynner det å bli kjedelig.

 

Ranger på en PvP server som er under level 30 er irriterene :( Om man eks er i white sans isle så kommer det nesten alltid en ranger på level 18 og skyter meg ned på lang avstand :mad: Men når man kommer over level 30 og oppover så kommer ranger til å bli ganske ubrukelig (som noen sier).

 

Liker mest Guardian jeg ;)

Lenke til kommentar

Jeg spiller en Dark Templar og er lvl40 nå. Har vært i Sanctum of the Burning Souls 3 ganger nå, 2 ganger som tank og jeg klarer lett å ta aggro i fra guardians. Det er mulig Guardians tåler mere men det går bra foreløpig å tanke.

Ellers så er klassen meget bra når jeg spiller solo og kan ta mange mobs på en gang.

I pvp derimot er jeg veldig dårlig, mot casters dør jeg bortimot hver gang.

Mot andre melee klasser går det mye bedre.

Men jeg liker denne klassen og kommer til å fortsette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...