Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen satan i helvete.....

 

 

Drev på å levla så kom jeg i level 19 å tenkte jeg skulle ta igjen på Destiny Questene... Så skal jeg drepe han derre "storm" også gjør jeg det, men når jeg har gjort det så kan jeg ikke fortsette å levle i Tortage, jeg må faen meg DRA VIDRE! Er jo selfølgelig bare orange quester her da....

 

Et av valgene du fikk hjennom den siste dialogen etter å ha gjort siste destiny quest var å bli igjen på øya.

Lenke til kommentar
haha, den installerer enda.. 1.5 timer nå.. faen 700mb patch..

 

Nei huff, insert disc 1 (IGJEN??)

 

ting tar tid.. hehe. la oss håpe for din del at de har samlet alt i én patch, hvis ikke så kommer det nok en del flere små når du er ferdig med den på 700mb..

 

Jeg kjørte 4-5 patcherunder i går kveld etter å ha kjøpt spillet, ble veldig glad i 100Mbitten min da.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Faen satan i helvete.....

 

 

Drev på å levla så kom jeg i level 19 å tenkte jeg skulle ta igjen på Destiny Questene... Så skal jeg drepe han derre "storm" også gjør jeg det, men når jeg har gjort det så kan jeg ikke fortsette å levle i Tortage, jeg må faen meg DRA VIDRE! Er jo selfølgelig bare orange quester her da....

 

Et av valgene du fikk hjennom den siste dialogen etter å ha gjort siste destiny quest var å bli igjen på øya.

Ja, men da er jo hele byen i brann :(

Lenke til kommentar
Faen satan i helvete.....

 

 

Drev på å levla så kom jeg i level 19 å tenkte jeg skulle ta igjen på Destiny Questene... Så skal jeg drepe han derre "storm" også gjør jeg det, men når jeg har gjort det så kan jeg ikke fortsette å levle i Tortage, jeg må faen meg DRA VIDRE! Er jo selfølgelig bare orange quester her da....

 

Et av valgene du fikk hjennom den siste dialogen etter å ha gjort siste destiny quest var å bli igjen på øya.

Ja, men da er jo hele byen i brann :(

 

Prøv å dra tilbake en gang til da, så ser du at den brenner ikke lenger. Så da kan du bare fortsette å levle i Tortage :)

og ikke si at det brenner nå også, for det stemmer ikke...

Lenke til kommentar

None som har en oversikt over våpen som er i spillet atm? Armor hadde også vært interessant å vite noe om.

 

Ville bare visst hva slags epic våpen og armor det er til conquer, så jeg har noe å se frem til :p Til nå har jeg bare hørt om en epic, og det var et level 50req. 1H. sverd. Var mer skade på det enn mitt level 44 req. 2H. sverd :p

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor mye experience du trenger for å levle fra 49 til 50?

 

nederst på skjermen din er det en linje som går fra venstre til høyre, der står det hvor mye xp du trenger. Denne linjen blir gul ettersom du tjener mer xp. :)

 

Ja, vet det. Men problemet er at jeg trenger 470000 exp for å gå fra level 49 til 50, alle andre jeg har snakket med trenger 235000, altså trenger jeg dobbelt så mye som andre. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Dette har også skjedd tidligere, er litt irriterende med tanke på at jeg egentlig skulle være level 60 nå hvis det hadde vært som til andre.

Lenke til kommentar
Faen satan i helvete.....

 

 

Drev på å levla så kom jeg i level 19 å tenkte jeg skulle ta igjen på Destiny Questene... Så skal jeg drepe han derre "storm" også gjør jeg det, men når jeg har gjort det så kan jeg ikke fortsette å levle i Tortage, jeg må faen meg DRA VIDRE! Er jo selfølgelig bare orange quester her da....

 

Et av valgene du fikk hjennom den siste dialogen etter å ha gjort siste destiny quest var å bli igjen på øya.

Ja, men da er jo hele byen i brann :(

 

Prøv å dra tilbake en gang til da, så ser du at den brenner ikke lenger. Så da kan du bare fortsette å levle i Tortage :)

og ikke si at det brenner nå også, for det stemmer ikke...

 

Hvorfor i all verden vil du tilbake der da?

Jeg var lykkelig når jeg endelig kunne forlate den dritne øyen,du får ikke noe sårlig xp for å gå der å sose.

 

Anbefaler heller wildlands of zeta eller Conall's Valley (her reiste jeg,funka bra det)

Lenke til kommentar

Har lagt AoC litt på is inntil videre, ikke fordi at spillet ikke er noe særlig, men fordi jeg sliter med dårlig fps :(

 

Anyways, bestilte nettopp noen nye deler til PCen nå og lurer på om jeg kommer til å få bra FPS med følgende oppsett:

 

Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz

ABIT IP35 PRO

Crucial DDR2 BallistiX PC6400 2048MB

XFX GeForce 8800GT 600M 512MB

 

Ifølge Recommended System Requirements burde det jo holde mål, håper på å kjøre det på mid med god fps. Noen som vet sånn ca. hvilke innstillinger jeg kan kjøre på med dette oppsettet?

Lenke til kommentar

Siterer meg selv fra system krav tråden...

 

"Må si skjermkortdriver oppdatering kan hjelpe utrooolig mye!

 

Jeg spillte på ca medium(forandret litt på den etter min smak) med ca 25-30 fps,så oppdaterte jeg driveren...

Damn,for en forskjell,nå spiller jeg på high med 16x AA og 4x AF og ellers alt på high i 1280*1024 oppløsning.Eneste jeg har tunet ned på er at jeg bruker shadow 2.0 modell.

Og fps'en ligger på mellom 20-115(ja faktisk 115!!) rundt om iverden.

Eneste er i old tarantia der ligger den på mellom 10-20,men er bare å tune litt ned der når jeg først er der.

Har forøvrig amd x2 4200+,7900GT Bliss (med 512 MB,overklokket til 570/1470) og 2GB PC5400 DDR 2 ram value select."

Lenke til kommentar

Nå får de makan få opp digital download-serverne. Etter å ha sett to filmer på skolen ikke kommet opp i noen vag, spist en god middag på resturant og så spist kuleis på veien hjem feirende pga ferie hadde Funcom bestemt seg for å gjøre vedlikehold her. Hvem faen gjør vedlikehold på en fredag? :p Har kjedet meg hele helgen mens jeg venter på den.

Lenke til kommentar

WHINEFIRE GO!

 

Nå ble jeg vennlig geleidet til en gruppe mennesker som jeg ble apprentice`d opp til 33 (fra 30) for å queste sammen. (Det er snakk om Vanir/Ymir-leiren i Conarch Valley, ta ned statuer mm)

 

Men jeg var såklart bugget, eller misforstod, eller kunne ikke delta pga jeg var apprentice. Fikk kun 1xp per fiende downed. Samtidig i det de knuste ned statue på statue, fikk jeg ikke de "godtatt". (Jeg måtte ta mine helt egne, de ble ikke delt. MEN - såklart, da de var ferdige med questet og hadde fått min hjelp, dro de sin kos og lot meg stå igjen blant skumle elites og med uferdig quest. Fikk kavet ned fire av seks statuer før jeg igjen ble kavet ned.

Hm. :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...