Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble min subscribtion cancelled for nå. Rett og slett fordi jeg ikke finner det spesielt gøy lengre. Det er noe jeg ikke helt klarer å sette fingern på som gir meg en "uferdig" følelse. Når jeg synes DotA er morsommere å spille, er det ikke noe vits å tviholde på det lengre.

 

Sorry FunCom, men det forblir slik til dere forbedrer det.

Endret av Swaxxo
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Faen satan i helvete.....

 

 

Drev på å levla så kom jeg i level 19 å tenkte jeg skulle ta igjen på Destiny Questene... Så skal jeg drepe han derre "storm" også gjør jeg det, men når jeg har gjort det så kan jeg ikke fortsette å levle i Tortage, jeg må faen meg DRA VIDRE! Er jo selfølgelig bare orange quester her da....

Lenke til kommentar
haha, den installerer enda.. 1.5 timer nå.. faen 700mb patch..

 

Nei huff, insert disc 1 (IGJEN??)

 

ting tar tid.. hehe. la oss håpe for din del at de har samlet alt i én patch, hvis ikke så kommer det nok en del flere små når du er ferdig med den på 700mb..

Lenke til kommentar

Kommer til å ta kvelden dette, heldigvis er det ikke wow når det kommer til oppdateringer. Her lastes alle ned på samlebånd, og du slipper å trykke for å installere patchene osv.. Det er stress det, spesielt hvis en skal installere wow fra scratch..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Er jo meninga det, men dra til conall's valley eller wild zeleta lands eller noe sånt, så kommer du til like level quest.

KTHX, elsk på deg <3

 

uhm, hvor går jeg? Byen er jo drittsvær :S

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...