Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min kjører bare Downloading New Update manager (5,31MB) og sier etterpå "the update didn't complete, error bablabla, try again"..jaddaaaaa. Nå sist prøvde den å laste den ned 3 ganger på rappen før error kom opp og Cancel.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Glad jeg er ferdig med Sanctum-farmingen min, siden grey elites nå er ca. like imba som en regulær raidboss. Fantastisk, Funcom.

 

Jævla irriterende siden det er mange items jeg fortsatt trenger :( Og det er få som vil ha med en level 46 i gruppa siden de får så lite xp.

Lenke til kommentar

Flere som sliter med å komme inn?

"Unable to login (11)" kommer det opp her :mellow:

 

Kommer inn på character screen og greier, dette skjer når jeg velger karakter jeg ønsker å logge inn med..

 

edit: Funka plutselig.. : o

Endret av braxboy
Lenke til kommentar
Hvor mye koster det for hest,rhino, og den 3. Mounten jeg ikke husker navnet på?

 

Mener og ha hørt at det koster 2 gull for en rhino

 

Rhino får du ikke kjøpt.

 

Vanlig hest koster 2g, armored koster vel 50g, mens swift koster 150g.

 

Så er det basic riding skill som kreves for vanlig som koster 1g og advanced som kreves for de to andre som koster 100g.

 

beste hest + beste riding skill = 250gull - Da er det bare å starte opp en sparekonto

 

Rimelig irritert nå.. Ventet veldig lenge på en boss som skulle respawne i Main System... Når den endelig spawner, så kommer et annet team og ganker oss.

 

Greit at det er PvP... Men instancer burde forbli instancer!

 

Alt er instances ;)

Lenke til kommentar
Glad jeg er ferdig med Sanctum-farmingen min, siden grey elites nå er ca. like imba som en regulær raidboss. Fantastisk, Funcom.

 

Jævla irriterende siden det er mange items jeg fortsatt trenger :( Og det er få som vil ha med en level 46 i gruppa siden de får så lite xp.

På lvl 46 er det jo no problem å soloe Sanctum :thumbup:

Lenke til kommentar
Glad jeg er ferdig med Sanctum-farmingen min, siden grey elites nå er ca. like imba som en regulær raidboss. Fantastisk, Funcom.

 

Jævla irriterende siden det er mange items jeg fortsatt trenger :( Og det er få som vil ha med en level 46 i gruppa siden de får så lite xp.

På lvl 46 er det jo no problem å soloe Sanctum :thumbup:

 

Leste du den posten han siterte, lille venn? :)

Lenke til kommentar
Hvor mye koster det for hest,rhino, og den 3. Mounten jeg ikke husker navnet på?

 

Mener og ha hørt at det koster 2 gull for en rhino

 

Rhino får du ikke kjøpt.

 

Vanlig hest koster 2g, armored koster vel 50g, mens swift koster 150g.

 

Så er det basic riding skill som kreves for vanlig som koster 1g og advanced som kreves for de to andre som koster 100g.

 

beste hest + beste riding skill = 250gull - Da er det bare å starte opp en sparekonto

 

Er vanlig hest raskere enn rhino og isåfall hvor mye raskere? Og må du ha riding skill for å ri hest, men ikke rhino?

Lenke til kommentar

Vanlig hest løper vanlig like fort som når du sprinter.

Når du sprinter med hest, er den dobbelt så rask som når du sprinter med char.

 

Rhino er en mount du fikk(får?) med og trenger ikke riding skill.

 

Når du kjøper riding skill får du allikevel 2 nye abilities for neshorn, mammut og 4 for hest.

 

Min hest:

 

post-142698-1213287227_thumb.png

 

:)

Endret av canavasman
Lenke til kommentar

Noen andre her som har problemer med at fiendene tåler for mye? Var og spilte litt tidligere i dag, og så skulle jeg hjelpe broren min å ta noen quester i Conall's Valley. Vi møtte på en lvl 21 Vanir, som da var grå for meg, ettersom jeg er lvl 37. Broren min gikk på Vaniren mens jeg så etter andre å drepe, og plutselig var broren min drept, og så kom Vaniren og drepte meg. Klarte nesten ikke å skade han i det heletatt. Noen andre som har vært borti dette?

Lenke til kommentar
Noen andre her som har problemer med at fiendene tåler for mye? Var og spilte litt tidligere i dag, og så skulle jeg hjelpe broren min å ta noen quester i Conall's Valley. Vi møtte på en lvl 21 Vanir, som da var grå for meg, ettersom jeg er lvl 37. Broren min gikk på Vaniren mens jeg så etter andre å drepe, og plutselig var broren min drept, og så kom Vaniren og drepte meg. Klarte nesten ikke å skade han i det heletatt. Noen andre som har vært borti dette?

 

Det er en bug, sok skjer noen ganger, Fienden blir enten umulig å drepe eller mister all form for styrke, har vært der og hatt samme problem.

Lenke til kommentar
Hvor mye koster det for hest,rhino, og den 3. Mounten jeg ikke husker navnet på?

 

Mener og ha hørt at det koster 2 gull for en rhino

 

Rhino får du ikke kjøpt.

 

Vanlig hest koster 2g, armored koster vel 50g, mens swift koster 150g.

 

Så er det basic riding skill som kreves for vanlig som koster 1g og advanced som kreves for de to andre som koster 100g.

 

beste hest + beste riding skill = 250gull - Da er det bare å starte opp en sparekonto

 

Er vanlig hest raskere enn rhino og isåfall hvor mye raskere? Og må du ha riding skill for å ri hest, men ikke rhino?

 

jeg har en dark templar ved navn Sindre ;) du kan godt kjøpe den for 3000,-

Lenke til kommentar
Spellweavinger kan sammenlignes med combo, bare at det er for spell.

 

Du kaster en serie med spells og får da en midlertidig buff som hjelper de andre spellsene du har, eller HP, evasjon, miss-rate osv.. Effekten og funksjoner gainet ved spellweaving kan variere.

 

Ulempen med spellweaving er at du er sårbar når du kaster det, du mister stamina per tick du holder på, og HP når du er tom for stamina. Du er også fastlåst på stedet du står mens du caster spellweaving.

 

Du kan se hvordan spellweaving ser ut her: http://www.youtube.com/watch?v=vh-BzuAlBpM

 

ja det ble man jo klok av.. not. .:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...