Wumpus Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Æsj, må velge mellom å spille med noen av dere og kompisen min. Hvilken server bør jeg velge? Velg den kompisen din er på, burde gjerne være lett valg? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Æsj, må velge mellom å spille med noen av dere og kompisen min. Hvilken server bør jeg velge? Velg den kompisen din er på, burde gjerne være lett valg? Wildsoul? hørt mye dritt om den :/ Dessuten er det ikke så viktig for meg å være på samme server som han. QUICK QUESTION: Hvordan snakker jeg? Endret 11. juni 2008 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg spiller på soulstorm. Ikke noe og klage på der. Mye nordmenn også. Har et par spm. som hadde vært fint og få svar på. Er en lvl 47 stygian ranger. Dama spiller som conqueror og når hun dinga lvl 40 møtte hun en trainer. Hun kunne trene opp helsa, stamina og no annet. Hun valgte helse og tåler juling som f... etter det. Skal ikke jeg møte en sånn trainer?? Finner hvertfall ikke.. Jeg har også valgt arkitekt yrke. Hvordan funker det? Jeg skal lage plantegning av diverse ting, hus, slott, katapult osv.. hvordan lager jeg en sånn tegning? hva gjør jeg? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Gjør Destiny-Questen din. Vet ikke hvilke valg Rogues får der, men er vel noe lignende. Stamina, Dex og noe HP kanskje. Endret 11. juni 2008 av DurinVIII Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Selv er jeg i den mest kraftfulle guilden på serveren og med den nest mest kraftulle guilden som allianse Føles bra å være blandt de beste på serveren. Nå er jeg spent gitt : DDDD Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Er serverene nede til kl 9 eller halv 12? Endret 12. juni 2008 av medlem-77217 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg kan ikek tenke meg at det man velger i den questen..som forøvrig gjøres på lvl 30...har så utrolig mye å si egentlig. Det hadde jo bare blitt feil. En ørliten boost enten på Dmg eller HP er nok det som gjelder. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Serverne skulle tas ned kl 04GMT hvilket tilsvarer 06 lokal tid i Norge(pga sommertid). De skal være nede i 5 timer og et raskt regnestykke tilsier da at de skal være oppe igjen kl 11:00. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 herregud, jeg hadde totalt sluttet og spille for 3 år siden ferdig med lan og alt så lurer aoc meg inn i gaming verden igjen Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Selv er jeg i den mest kraftfulle guilden på serveren og med den nest mest kraftulle guilden som allianse Føles bra å være blandt de beste på serveren. Hvilken guild da? Det er vel en idé å skrive, hvis du først skal være såpass høy på pæra. ServerPolice på Soulstorm Endret 12. juni 2008 av DNA Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Account unsubscribed. Drar til syden på søndagen nå(om jeg ikke kommer opp i eksamen that is) og synes ellers spillet mangler noe i grunn. Følte andre mmorpg spill som WoW hadde noe spesielt, noe som ikke AoC hadde etter min mening. Litt vanskelig å forklare, men det er bare slik jeg føler det, var liksom noe med stilen i world of warcraft jeg likte. Kommer ikke til å slutte, for grafikken, gameplayn osv i AoC var herlig, men jeg tror spillet trenger litt mer tid, for min del. Blir så jeg spiller etter sommern igjen, ganske sikkert^^ Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) hvordan fungerer spellweaving? jeg er en ToS og har lyst å teste ut dette, men kan eller vet absolutt ingenting om det bortsett fra at man kan mekke sine egne spells eller noe? er lvl 46 ToS Endret 12. juni 2008 av Balrog11 Lenke til kommentar
Rest1peace Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 hvordan fungerer spellweaving? jeg er en ToS og har lyst å teste ut dette, men kan eller vet absolutt ingenting om det bortsett fra at man kan mekke sine egne spells eller noe? er lvl 46 ToS Er ikke sikker på om jeg har rett, men tror spellweaving er bugged akkurat nå Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Spellweavinger kan sammenlignes med combo, bare at det er for spell. Du kaster en serie med spells og får da en midlertidig buff som hjelper de andre spellsene du har, eller HP, evasjon, miss-rate osv.. Effekten og funksjoner gainet ved spellweaving kan variere. Ulempen med spellweaving er at du er sårbar når du kaster det, du mister stamina per tick du holder på, og HP når du er tom for stamina. Du er også fastlåst på stedet du står mens du caster spellweaving. Du kan se hvordan spellweaving ser ut her: http://www.youtube.com/watch?v=vh-BzuAlBpM Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Glad jeg er ferdig med Sanctum-farmingen min, siden grey elites nå er ca. like imba som en regulær raidboss. Fantastisk, Funcom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Uff...igår måtte jeg laste ned 4GB med patcher fordi spillet kræsja til desktop plutselig. Det var litt nedtur, det. 2,5 time venting. 3,95GB for å være nøyaktig. 55000 filer i databasen var plutselig "ødelagt", gitt. Endret 12. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Rest1peace Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Jeg har et spørsmål angående den nye patchen, lurer på hva hva lvl man må være for ¨å gå den "nye" dungeonen i khopshef province `? Også har jeg er spørsmål til, hvorte kommer funcom til å slippe den store patchen?, de jeg har set hit til har egentlig ganske små fixes. Endret 12. juni 2008 av Rest1peace Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jadda! Kjappere mount, teste det ut nå ^^ Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 noen som har peiling på om/når det kommer mulighet for å flytte chars mellom servere? jeg skulle veldig gjerne ha flytta en char fordi noen venner av meg, som forøvrig starta å spille 4 dager etter meg, valgte en annen server og tvinger dermed meg over på den servern dersom jeg skal kunne spille sammen med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå