Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil bare vise til denne tråden: http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=37186

 

Det er helt herlig på Fury nå om dagen, rivaliseringen og alle kampene imellom guilds i Keshatta og kanskje også ellers er helt utrolig å være en del av. Player generated gameplay på sitt beste om dagen. Guilder som står sammen mot andre guilds og hevn aksjoner og sabotering av andres "operasjoner". Helt herlig, dette viser virkelig at det var riktig av FC og ikke ha faction.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hehe. Digger å ganke Rus Corp. Får som oftest 5 spillere på meg etterpå. De har en tendens til å blir rimelig forbannet, selv om de ikke er noe bedre selv. :) Men får som oftest hjelp fra guilden senere da. Absolutt verdt det.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Jeg vil bare vise til denne tråden: http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=37186

 

Det er helt herlig på Fury nå om dagen, rivaliseringen og alle kampene imellom guilds i Keshatta og kanskje også ellers er helt utrolig å være en del av. Player generated gameplay på sitt beste om dagen. Guilder som står sammen mot andre guilds og hevn aksjoner og sabotering av andres "operasjoner". Helt herlig, dette viser virkelig at det var riktig av FC og ikke ha faction.

 

Jeg ser ingen ting av dette rare greiene du babler om, er ikke så mye rivalisering ifølge mine guild mates de fleste er rundt 70-80

Lenke til kommentar

Vel, jeg merker det hvertfall godt at folk ikke liker at vi har en forståelse med RUScorp. Om dere ikke har fått oppleve det enda så håper jeg dere ordner istand slik at dere får det til dere og. Sett igang en allianse og "velg" noen dere absolutt ikke liker så er det nok godt igang:) Med russerne på "vår side" så har alt skjedd automatisk. Og det er morsomt som faen.

Lenke til kommentar
Hei, kom hjem fra ferie i dag og skulle registrere keyen fra collectors edition boksen min så fikk jeg denne meldinga:

 

Thank you for entering your key.

We apologize that your key is part of a batch that needs to be swapped to allow user registration.

To swap your key please contact [email protected] with the key in the subject.

Please include the following in the mail; which version you purchased (for example German Collectors Edition, UK Collectors Edition) as well as your country of origin.

We are very sorry for the inconvenience and want to underline that we are doing all we can to get you your replacement code as soon as possible.

 

Sendte mail med all info de ba om, kl. 1100 norsk tid, men har fortsatt ikke hørt noe :( får jo ikke spilt før de sender meg keyen :(

 

Noen andre som har vært borti det samme? Jeg har spilt early access før jeg dro på ferie, så jeg har konto osv.

 

Mvh.

eLjay

 

 

anyone?

Lenke til kommentar
Vel, jeg merker det hvertfall godt at folk ikke liker at vi har en forståelse med RUScorp. Om dere ikke har fått oppleve det enda så håper jeg dere ordner istand slik at dere får det til dere og. Sett igang en allianse og "velg" noen dere absolutt ikke liker så er det nok godt igang:) Med russerne på "vår side" så har alt skjedd automatisk. Og det er morsomt som faen.

 

Har merket at ruscorp er litt sånn hatet og folk prøver å ta de, men ikke noe sånn spessielt.

 

Hadde vært kjempe kjekt å få oppleve rivalisering i høyere lvl.

 

Kas guild er du med i og hva hheter du ingame?

Endret av Rest1peace
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Selv er jeg i den mest kraftfulle guilden på serveren og med den nest mest kraftulle guilden som allianse :)

 

Føles bra å være blandt de beste på serveren.

 

Hvilken guild da? Det er vel en idé å skrive, hvis du først skal være såpass høy på pæra. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...