Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det blir mulighet til å betale for å transfe en charecter fra PvE til PvP server?

 

Det er ikke mulig nå, og er veldig tvilende at de kommer til å åpne for transfer mellom forskjellige rulesets.

Blir nok bare PvP -> PvP, PvE -> PvE etc. hvis de åpner for transfers etterhvert.

Lenke til kommentar
Der var min account cancla. Finner ikke quest eller noe mer, og grinding er no-no.

MMORPG's er nok ikke noe for deg :)

 

Hei jeg bare lurer på en ting eller faktisk flere ting.

 

Hva kan man gjøre i lvl 80 akkurat nå?

 

Hva kan man gjøre senere når de for eks adder nye sted etc etc?

 

Hva er det som er så spessielt med end gamen in Aoc?

Man kan ikke gjøre så mye i level 80 atm. Er ikke så mange steder å være siden spillet er så lite og nesten ingen signer opp for Mini-games =/ Så det blir bare å gjøre litt instancer og PvP mot andre guilds og dueller innenfor guilden. Og de fleste instances har ikke loot, er bare Scorpion Cave som har 1 eller 2 bosser med loot i, ellers er det ikke mer i de andre.

 

Det vet jeg ikke siden jeg ikke er synsk.

 

Er ikke noe spesielt atm, men jeg gir spillet tid til å blomstre siden det er ganske nytt.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Der var min account cancla. Finner ikke quest eller noe mer, og grinding er no-no.

 

Morsomt.

 

Hva er forskjellen på å løpe 1000meter og hente et quest som sier "Drep 20 mobs" enn å bare stå bom stille og drepe 60 på samme tia?

 

:p

 

Trenger ikke en NPC til å fortelle meg hva jeg skal drepe jeg altså, men som personen før meg sa; Da er nok ikke MMORPG noe for deg.

Lenke til kommentar

Hei, kom hjem fra ferie i dag og skulle registrere keyen fra collectors edition boksen min så fikk jeg denne meldinga:

 

Thank you for entering your key.

We apologize that your key is part of a batch that needs to be swapped to allow user registration.

To swap your key please contact [email protected] with the key in the subject.

Please include the following in the mail; which version you purchased (for example German Collectors Edition, UK Collectors Edition) as well as your country of origin.

We are very sorry for the inconvenience and want to underline that we are doing all we can to get you your replacement code as soon as possible.

 

Sendte mail med all info de ba om, kl. 1100 norsk tid, men har fortsatt ikke hørt noe :( får jo ikke spilt før de sender meg keyen :(

 

Noen andre som har vært borti det samme? Jeg har spilt early access før jeg dro på ferie, så jeg har konto osv.

 

Mvh.

eLjay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...