Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Først nå fikk jeg mail med "Dear Age of Conan customer, Thank you for purchasing and registering Age of Conan: Hyborian Adventures."

Jeg fikk nettopp "Registration confirmation" jeg :p

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
andre som sliter med og få gathred ting?

er i poitain men alle cooper eller hva det en er eg kommer til er alltid under 10 -.-

er jo faen meg umuligt og skaffe noee om helst. får ikkje gjort profesion quests. detet er fucked

 

Å lete etter profession ting mellom kl. 14 og kl. 20 er som regel umulig. Mange online, mange som skal ha akkurat det du skal ha. Men professions kan man vente med til lvl 80 :p

 

Jeg ble ferdig med alle gathering questene før jeg ble level 40. I starten var det litt vrient, men så fant jeg et par gode plasser, og gjenkjente fort ressursene rundt forbi. Og da ble det strengt tatt ikke et problem. Så jeg tror det kommer seg etterhvert :)

Lenke til kommentar

Ok, jeg fant dem til slutt. De er i en forumtråd på guru3d. Kjører dem nå, og merket en liten bump på rundt 5fps, som slett ikke er så dårlig. Det er veldig sånn omtrentlig... etter hva jeg pleier å ha i Old Tarantia på bryggen. Men litt hjalp det. Hadde ærlig talt ikke trodd det, fordi når det kommer nye drivere pleier det å være ørten forumposts fra tullinger som hevder at bildekvalitet og ytelse er sååååå mye bedre enn siste inkrementelle økdning i driverversjon. Men denne gangen var det faktisk målbart for min del i Conan.

 

ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/vga/nVidia/nv17726_Win2KXP.zip

ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/vga/nVidia/nv17726_WinXP64.zip

ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/vga/nVidia/nv17726_Vista64.zip

 

NB: Disse har IKKE .inf filer som fungerer!!!

 

Vedlegget har .inf filer som jeg har moddet... basically copy & paste av listene over kort fra forrige driverversjon. Men resten av .inf filen er original. Har bare testet Vista x64 versjonen selv, men regner med de andre funker.

17726.zip

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar

Vurderte å linke til guru3d tråden men droppet det.. av den grunn at det er så mye våsete kommentarer der om folk som mener bildekvaliteten er myyye bedre (je rait) og som poster egenmoddede filer som ikke funker. Ingenting nyttig å lære der rett og slett. Link til driverne er alt folk trenger. Sjekk eventuelt AoC forumet.

Lenke til kommentar
Ok, jeg fant dem til slutt. De er i en forumtråd på guru3d. Kjører dem nå, og merket en liten bump på rundt 5fps, som slett ikke er så dårlig. Det er veldig sånn omtrentlig... etter hva jeg pleier å ha i Old Tarantia på bryggen. Men litt hjalp det. Hadde ærlig talt ikke trodd det, fordi når det kommer nye drivere pleier det å være ørten forumposts fra tullinger som hevder at bildekvalitet og ytelse er sååååå mye bedre enn siste inkrementelle økdning i driverversjon. Men denne gangen var det faktisk målbart for min del i Conan.

 

ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/vga/nVidia/nv17726_Win2KXP.zip

ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/vga/nVidia/nv17726_WinXP64.zip

ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/vga/nVidia/nv17726_Vista64.zip

 

NB: Disse har IKKE .inf filer som fungerer!!!

 

Vedlegget har .inf filer som jeg har moddet... basically copy & paste av listene over kort fra forrige driverversjon. Men resten av .inf filen er original. Har bare testet Vista x64 versjonen selv, men regner med de andre funker.

Er noob på det her, hva gjør inf filene? Hvordan installerer jeg disse driverne; de så litt mer hjemmesnekret ut enn de vanlige :p Og introduserer de noen bugs?

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
Vedlegget har .inf filer som jeg har moddet... basically copy & paste av listene over kort fra forrige driverversjon. Men resten av .inf filen er original. Har bare testet Vista x64 versjonen selv, men regner med de andre funker.

 

 

Forresten, du hadde ikke en moddet .inf til Vista x32, hadde du? Hvis dine virker, så bruker jeg like gjerne dem.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Vedlegget har .inf filer som jeg har moddet... basically copy & paste av listene over kort fra forrige driverversjon. Men resten av .inf filen er original. Har bare testet Vista x64 versjonen selv, men regner med de andre funker.

 

 

Forresten, du hadde ikke en moddet .inf til Vista x32, hadde du? Hvis dine virker, så bruker jeg like gjerne dem.

 

Har ikke lastet ned Vista 32 versjonen, men det er veldig enkelt. Finn nv4_disp.inf i driveren du laster ned og gjør følgende:

 

Ta og kopier listen som kommer etter denne linjen fra en av de andre filene mine:

[NVIDIA.Mfg.NTamd64.6.0]

 

og deretter kopierer du den andre listen som kommer etter denne:

; Localizable Strings

 

I driverne er det bare 2 kort, nemlig de nye kortene som lanseres neste uke. Men i de moddede driverne er det ørten gamle og nye kort. Så du erstatter de to linjene for de nye kortene men den lange listen i begge tilfellene.

 

Er noob på det her, hva gjør inf filene? Hvordan installerer jeg disse driverne; de så litt mer hjemmesnekret ut enn de vanlige :p Og introduserer de noen bugs?

 

Du laster ned den riktige driveren, unzipper, og erstatter nv4_disp.ini filen med den i vedlegget.

Lenke til kommentar

Noen her som er medlem i Conans Royal Army på Ymir PvE?

 

Edit: Jeg har nå spart opp til 2G, og vurderer kjøp av hest. Jeg har fra før en "Killer Rhino".

Men hvor stor er forskjellen mellom en hest og ett neshorn? (i spillet, ikke IRL) Er hesten 25% raskere elns?

Og er det verdt å bruke 2G på?

Endret av canavasman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...