Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff. Jeg sliter med at jeg får crash to desktop helt random (etter mange timer eller 30 minutter), og så må jeg ta verification som tar 15 min + laste ned 100-200MB.

 

De første char'ene mine kræsja det når jeg zone inn til tortage bestandig, da fikk jeg aldri logga inn med dem mere fordi det CTD'et under loading :p

 

Så kjøpte jeg 1GB mere minne og nå går ting smooth og alt, men fortsatt CTD og mere nedlasting.

Lenke til kommentar

Jeg spilte wow i nesten 3 år, så det er litt tidlig å si om det er så mye bedre enn det enda. Men det er ganske annerledes, ja. Spesiellt de første 20 levels der du kan gå i single player-modus og gjøre spesielle oppdrag for å drive historien fremover.

Har bare hatt AOC i et par uker, og bare den siste uka har det fungert sånn passe normalt (ingen kræsj hele tiden eller mistet karakterer).

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Først nå fikk jeg mail med "Dear Age of Conan customer, Thank you for purchasing and registering Age of Conan: Hyborian Adventures."

Jeg og!

 

Da har de vel tydligvis bare vært litt treige med systemet eller no da :p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Spørsmål til alle healers der ute. Jeg har testa det her i en god stund nå bare for å være 100% sikker. Jeg har som PoM en direct heal spell som jeg healer ganske bra med. Men denne lander svært skjelden på main tanken som jeg har som target. Den lander ca 8 av 10 ganger på meg selv. Noe som er svært irriterende og ødelegger i boss fights.

Et annet problem jeg har er at jeg har en spell som fjerner manacost på neste spell. Men jeg sliter med å få denne til å fungere og. Er vell en 50/50 sjanse for at den faktisk aktiveres selv om jeg lar det gå et sekund mellom angrep 1, mindre manacost knapp, angrep 2.

 

Er det noe jeg ikke har fått med meg ang. disse to spellsene som gjør at de ikke fungerer slik jeg vil, eller dette svært bugget? Noen andre med lignende problemer?

Lenke til kommentar

Healer klasser har 3 heal spells:

 

1 1,5 sec group heal som funker +- 30m. Healer litt på alle sammen.

1 0,5 sec cone heal (120 grader eller noe, må se mot den som skal heales) som funker +- 5m. Healer først en del på cast, så ticker for moderat healing.

1 1,5sec 'emergency heal' Healing +-5 meter rundt deg i alle kanter. 60 sec debuff på healing. (er vel debuffen som forvirrer deg, du har 15 sec recast, men får du inn en heal, så er det 60 til den kan brukes neste gang). Healer mye en gang.

 

Med den talenten vet jeg ikke, sikker på at du bruker healen som skal få mana greia ned?

Endret av PinneVed
Lenke til kommentar
Skyt meg om jeg tar feil, men er ikke mesteparten av healsene til PoM line of sight bestemt? Altså en viss hilken foran deg?

 

Skjønte ikke siste setningen din, men tror jeg skjønner hva du mener allikevel...

Altså, jeg må se targetet ja :p Men det gjør jeg jo, de står jo som regel 5 meter forran meg og denger. Lance of Mitra healer de som står i nærheten av targetet og HoT's faller på de som har mistet helse og er innenfor en viss rekkevidde. Helt standar mao.

Derimot direct heal har jeg ikke skjønt meg på og sliter med å se om dette er en bug eller er noe jeg gjør feil. Klarer meg som regel med HoT's og Lance da :)

Men er jo ikke bare denne spell'n. Det er jo andre spells som ikke blir aktivert når de skal også. Så jeg heller egentlig mot at det er en bug, men har ikke hørt noen andre klage på det :(

 

Med den talenten vet jeg ikke, sikker på at du bruker healen som skal få mana greia ned?

 

Ja, er veldig sikker på det. Som jeg skrev. Jeg lar det gå litt tid imellom hver spell jeg bruker bare for å være sikker. Noen ganger aktiveres den, andre ganger ikke. Helt blank, men kan ikke skjønne at det skal være et bugga feat tre etter så mye testing.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
andre som sliter med og få gathred ting?

er i poitain men alle cooper eller hva det en er eg kommer til er alltid under 10 -.-

er jo faen meg umuligt og skaffe noee om helst. får ikkje gjort profesion quests. detet er fucked

 

Å lete etter profession ting mellom kl. 14 og kl. 20 er som regel umulig. Mange online, mange som skal ha akkurat det du skal ha. Men professions kan man vente med til lvl 80 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...