Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En utmerket Conan-dag i dag. 8D

 

Jeg har omsider hele Bloodsire-settet (samt Vyre) - et heavy armour-sett før level 60 som faktisk ser heavy ut - og det ser ut til at jeg som level 46 kan gå til innkjøp av en hest i løpet av kvelden.

 

Bilde tatt på PC-en der jeg inntil videre spiller med Nintendo 64-grafikk, for anledningen med shader model 3 for at ikke armourteksturene skal se ut som suppe. Å skru shaderen til 2.x eller 3.0 andre steder enn ved character selection går heller dårlig.

 

post-68407-1213036768_thumb.png

Lenke til kommentar
Jeg vil ha follow funksjon :(

 

dukker opp follow innimellom på huden av en eller annen grunn..

 

Hvis du spiller i gruppe med en Necromancer får du også en pet når du får fatality, det gir deg en petbar med b.la follow

 

Er det mange som sliter med bluescreen?

 

Får vel bluescreen minst 1 gang i timen i gjennomsnitt, noen ganger mye hyppigere. Ganske plagsomt egentlig.

 

Temperaturer?

CPU blir fort varm nå om dagen, spesielt hos meg.. her snakker vi fort 35grader romtemp, skal ikke mye til å gå over terkstelen for CPUen da

Lenke til kommentar
4gb ram?

Hvilket hovedkort?

 

 

Xp 2gig ram, MSI K9NU Neo - V hovedkort.

 

Hadde heler spurt om Windows versjon og Skjermkort i tillegg til RAM.

 

Det hovekortet sa meg ikke så mye, men har du Vista 64bits? Hvis så er vel 4gb arm minstekravet.

 

Jeg på min side kan si at jeg har problemer med alle skjermkort-drivere. De gir meg mye av det samme du beskriver. Eneste skjermkort driver (på Nvidia) som er stabil for meg er desember 2007 offisiell versjon...169.75(?)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Da var det internett på ny PC-en! Skal springe ned til byen å kjøpe AoC etterpå :D

 

 

Noen som spille Priest of Mitra (elns) som kan si litt om hvordan det er å spille?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...