Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit: Til Wartom (Sidebytte i tråden, folk poster for kjapt hehe)

 

Det som er bugga er at man ofte ikke får restealthed. Som oftest skjer det på forskjellige steder uten en eneste forklaring. Man trykker men ingenting skjer.

Så har man den med at "noen ser deg" så du kan ikke stealthe. Ofte også etter en kamp og helt random. Mange ganger opplever jeg at mobs er langt unna og det føles helt unaturlig.

Det er også teit at mobs mange levels under deg kan oppdage deg, til og med mobs som er grå.

Siste er stealth buggen i gruppe. Man får ikke brukt stealth siden en i gruppa er i combat. Vel og greit om man er rett ved siden av hverandre, men ikke på tvers av et map omårde.

 

Rart om du ikke har sett noen slike bugs og er 43. Muligens du ikke har tenkt over det.

 

Men ja, ikke enig i at klassen er ødelagt pga dette.

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar
Det som er bugga er at man ofte ikke får restealthed. Som oftest skjer det på forskjellige steder uten en eneste forklaring. Man trykker men ingenting skjer.

Så har man den med at "noen ser deg" så du kan ikke stealthe. Ofte også etter en kamp og helt random. Mange ganger opplever jeg at mobs er langt unna og det føles helt unaturlig.

Det er også teit at mobs mange levels under deg kan oppdage deg, til og med mobs som er grå.

Siste er stealth buggen i gruppe. Man får ikke brukt stealth siden en i gruppa er i combat. Vel og greit om man er rett ved siden av hverandre, men ikke på tvers av et map omårde.

 

Rart om du ikke har sett noen slike bugs og er 43. Muligens du ikke har tenkt over det.

 

Nå har jeg ikke prøvd klassen din, men noen ganger skjer det samme med meg når det gjelder resting. Det som ofte fungerer da, er at du har "toggle combat" knappen på en sidebar eller noe, og går inn i combat med den, og ut igjen. I hvert fall hjelper det for meg :)

Lenke til kommentar
For at det ikke er DX10 i spillet per dags dato.

 

 

Hadde ikke du gidd opp AOC? eller var det enda en tom trussel?

 

Hæh ? : p

 

 

Jeg har da sluttet med wow også. Men betyr det at jeg er nektet all adgang på forumet ?

 

Ser ikke heelt hva du sikter til ærlig talt.

Men du har helt bomma på noe. ;p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...