Bjonski Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 argh.. kjedelig å måtte vente 3 timer på server når man skal jobbe på kvelden. Sånt som skjer =/ *mimre tilbake til WoW & serveren Ragnaros.. var aldri oppe før sent på kvelden* Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Edit: Til Wartom (Sidebytte i tråden, folk poster for kjapt hehe) Det som er bugga er at man ofte ikke får restealthed. Som oftest skjer det på forskjellige steder uten en eneste forklaring. Man trykker men ingenting skjer. Så har man den med at "noen ser deg" så du kan ikke stealthe. Ofte også etter en kamp og helt random. Mange ganger opplever jeg at mobs er langt unna og det føles helt unaturlig. Det er også teit at mobs mange levels under deg kan oppdage deg, til og med mobs som er grå. Siste er stealth buggen i gruppe. Man får ikke brukt stealth siden en i gruppa er i combat. Vel og greit om man er rett ved siden av hverandre, men ikke på tvers av et map omårde. Rart om du ikke har sett noen slike bugs og er 43. Muligens du ikke har tenkt over det. Men ja, ikke enig i at klassen er ødelagt pga dette. Endret 9. juni 2008 av Ashvan Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, når du først nevnet de så forstår jeg hva du mener. Tenkte nok ikke noe serlig over det siden jeg var vant til å se buggs fra starten av spillet. Jeg tror nok jeg overlever :!: Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det som er bugga er at man ofte ikke får restealthed. Som oftest skjer det på forskjellige steder uten en eneste forklaring. Man trykker men ingenting skjer. Så har man den med at "noen ser deg" så du kan ikke stealthe. Ofte også etter en kamp og helt random. Mange ganger opplever jeg at mobs er langt unna og det føles helt unaturlig. Det er også teit at mobs mange levels under deg kan oppdage deg, til og med mobs som er grå. Siste er stealth buggen i gruppe. Man får ikke brukt stealth siden en i gruppa er i combat. Vel og greit om man er rett ved siden av hverandre, men ikke på tvers av et map omårde. Rart om du ikke har sett noen slike bugs og er 43. Muligens du ikke har tenkt over det. Nå har jeg ikke prøvd klassen din, men noen ganger skjer det samme med meg når det gjelder resting. Det som ofte fungerer da, er at du har "toggle combat" knappen på en sidebar eller noe, og går inn i combat med den, og ut igjen. I hvert fall hjelper det for meg Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 jeg er en ToS når kan man begynne med spellweaving og hvordan fungerer dette? eneste jeg har lest er at det er noe med å mikse magi eller noe Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvordan rapporterer man bugs? og vill det bli tatt seriøst? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Gå inn i spillet og trykk CTRL + B. Og det blir selvfølgelig tatt seriøst, ja. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 For at det ikke er DX10 i spillet per dags dato. Hadde ikke du gidd opp AOC? eller var det enda en tom trussel? Hæh ? : p Jeg har da sluttet med wow også. Men betyr det at jeg er nektet all adgang på forumet ? Ser ikke heelt hva du sikter til ærlig talt. Men du har helt bomma på noe. ;p Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Noen som har peiling på hvordan og evt. hvor jeg kan skaffe meg nye MirageUI som faktisk virker til dagens patch? Lastet ned 1.4 idag, la alt der det skulle, starter spillet og får mange feilmeldinger. -_- Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Var dagens patch stor? Først en på 5mb, så en på 23mb, så en på 13mb, så en på 16mb, så er du ferdig Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Min account står av en eller annen merklig grunn på trial account, selv om jeg har registrert game keyen min. Men hvor skriver jeg inn keyen til spillet? Finner ikke en plass på den personlige siden min. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Heter vel Upgrade Account elns. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Fant en plass å registrere den, på en måte. Måtte åpne ny account virket det som, og jeg orker ikke begynne på nytt med mindre jeg må. Får sende en mail til funcom og se hva de sier. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Amagad, onkelen til kammeraten min jobber med AoC, Kammeraten min fikk gratiskonto + Ring of acheron + Begge mountene (Rhino og mamoth) + Drinking Cape.... Da snakker vi heldiggris ass ^^ Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Amagad, onkelen til kammeraten min jobber med AoC, Kammeraten min fikk gratiskonto + Ring of acheron + Begge mountene (Rhino og mamoth) + Drinking Cape.... Da snakker vi heldiggris ass ^^ Har alle de itemsene jeg og.. de ligger i banken, snakk om gode items ass! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvordan er det egentlig når man får mount, er det sånn at man plyster på den så kommer den eller hvordan funker det? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Den fader inn vedsiden av deg, så begynner fyren å klarte opp på den. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Første trykker du på ikonet. Så bruker du ett år på å mounte opp. Såå, bruker du ett år på å komme deg dit du skal : D Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 De er akuratt like kjappe som å gå men.... Kan noen MirageUI brukere linke meg til nyeste versjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå