dymoletratag Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Funcom kan da ikke mene at assassins ikke trenger en major refix..? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er man sikker på at jenter slår færre slag? Med tanke på at kodingen sikkert er lik med forskjellig grafikk Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Yes! Då kan vi endeleg putte gems i crafted weapons og armour! Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Er egentlig fornøyd med min Assassin. Nå level 50 og stortrives fortsatt på tross av at stealth kan være litt bugga. Liker klassen såppas godt pga den er hardt å spille. Det er hva som gjør det morsomt for meg. Jeg vil ikke ha en klasse som er easymode så jeg sitter å gjesper meg gjennom en fight, slik det var i wow med alle klassene. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kan ikke helt si jeg ser så store forrandringer, dessverre. Hadde håpet på mer fikser. Men er vel begrensa hva de klarer også. Veldig bra at Demon har blitt sterkere, det har de virkelig fortjent. Vil også se traders i guild byen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Lukter vi enda mer extended mainteinance på patchen? Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Lukter vi enda mer extended mainteinance på patchen? den er allerede extended (selv om det ikke står) Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 OK, bra. Jeg ble bekymret for at clienten min var bugget Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hehe, det er sant. Ingen som vet hvor lenge vel? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Utsatt med en time til står det nå Lenke til kommentar
alike Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det står nå at den åpner kl 2 Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 på tross av at stealth kan være litt bugga. Akkurat. Det er dette som ødelegger hele classen. Vi skal jo basere oss på hiding! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Utsatt med en time til står det nå Bah! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Due to a minor technical issue, we need to extend the downtime of the EU servers by one more hour. This is to make sure the servers will be as stable and running as smooth as always before we open them up for players. We are sorry for the inconvenience. Thank you. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Der kom den ja... Kjekke saker.. Får bare vente 1 time til da. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) på tross av at stealth kan være litt bugga. Akkurat. Det er dette som ødelegger hele classen. Vi skal jo basere oss på hiding! Det har ikke jeg opplevd. Er bare lvl 43 da. Synes hiding fungerer bra, men har full Umbral armor da som gir masse pluss i hiding så det kan være det. Endret 9. juni 2008 av Wartom Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Doh, også jeg som hadde håpa på en liten halvtime før jeg må på skolen igjen.. Jaja, får ta det igjen i kveld Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 argh.. kjedelig å måtte vente 3 timer på server når man skal jobbe på kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå