Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper ikke dette spørsmålet har vært oppe så mye før, har lett litt rundt uten å finne noe spesielle svar på det, så tenkte jeg skulle snike det inn i småprat tråden :)

 

Noen som har spillt beta og har noen formening om hva som kommer til å bli den mest vellykkede healing classen? Har sett at det er flere classes som kan heale, men er vel bare 2-3 som kan virkelig heale i instances og lignende når spillet begynner å bli mer avansert?

 

Lurer på å starte en healer som første char siden dette alltid er for lite av i alle sånne spill og i starten er det alltid lett å finne grupper å gjøre quests og instances med.

 

Takker for eventuelle svar :)

Lenke til kommentar
Håper ikke dette spørsmålet har vært oppe så mye før, har lett litt rundt uten å finne noe spesielle svar på det, så tenkte jeg skulle snike det inn i småprat tråden :)

 

Noen som har spillt beta og har noen formening om hva som kommer til å bli den mest vellykkede healing classen? Har sett at det er flere classes som kan heale, men er vel bare 2-3 som kan virkelig heale i instances og lignende når spillet begynner å bli mer avansert?

 

Lurer på å starte en healer som første char siden dette alltid er for lite av i alle sånne spill og i starten er det alltid lett å finne grupper å gjøre quests og instances med.

 

Takker for eventuelle svar :)

 

 

 

Er vell Priest of Mitra som er den "store" healing klassen, med mest healing.

 

Så har vi vell Bear Shaman, Tempest of Set som er litt mer hybird mellom DPS / Healing.

Og den dårligste healeren må vell være Dark Templar?

Lenke til kommentar

"Alle" sier at Funcom åpner for nedlasting av AOC fra 10 mai, men har vi sett noen off. uttalelse fra FC angående dette? Synes det er svært merkelig at de ikke har bekreftet dette når det er under ett døgn til de slipper oss løs på serverne...

 

Det som er bekreftet er vel at Australia får tilgang fra 10 mai.

Lenke til kommentar
Australia få spille før oss i norge? haha. for et system.

 

Tror ikke de får tilgang til selve spillet før Europa, men kan starte nedlastinga tidligere, som jeg har forstått det. De åpner vel uansett ikke opp for spilling før 17 mai.

Endret av Dec
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
"Alle" sier at Funcom åpner for nedlasting av AOC fra 10 mai, men har vi sett noen off. uttalelse fra FC angående dette? Synes det er svært merkelig at de ikke har bekreftet dette når det er under ett døgn til de slipper oss løs på serverne...

 

Det som er bekreftet er vel at Australia får tilgang fra 10 mai.

 

Det står når du registrerer deg at du kan laste ned klienten den 10. Mai.

Lenke til kommentar
nedlasting av spillet som dem har betalt for?

noe sforsjell på det og det man kjøper i butikken?

 

Jeg vet ikke...

 

"Alle" sier at Funcom åpner for nedlasting av AOC fra 10 mai, men har vi sett noen off. uttalelse fra FC angående dette? Synes det er svært merkelig at de ikke har bekreftet dette når det er under ett døgn til de slipper oss løs på serverne...

 

Det som er bekreftet er vel at Australia får tilgang fra 10 mai.

 

Det står når du registrerer deg at du kan laste ned klienten den 10. Mai.

 

 

Okej, da overså jeg dette når jeg registrerte meg. Var inne på account nå, kunne ikke finne noe info der nå i alle fall.

Men uansett, godt å høre! :)

Lenke til kommentar
nedlasting av spillet som dem har betalt for?

noe sforsjell på det og det man kjøper i butikken?

 

 

Du må selvsagt laste ned klienten for å få spilt 17mai, hvordan skal du ellers få spille tidlig?

Du får jo ikke din standard / collector's edition før 23mai, så er litt vanskelig å spille uten en klient i det hele tatt vell?

 

 

Early Access klienten vil være en light utgave av retail klienten vil jeg tro..

Hvorfor? For at du skal slippe å måtte laste ned 20GB+ stor klient.

 

Det som antagelig vil mangle i Early Access klienten er nok DirectX10, 64bit bins og litt sånt.

Dette har du selvsagt tilgjengelig når du mottar retail klienten den 23mai :)

 

 

Du vil heller ikke kunne ta /claim på pre-order tingene dine før du har retail klienten heller.

 

 

 

Og for de som ikke har fått det med seg, så må du betale 5€ for Early Access, altså når du registrerer din pre-order key får du muligheten til å betale 5€ om du vil ha Early Access, dette er ikke noe krav, men om du vil starte 17mai så må du altså betale 5€, men da får du også 12dager med spilletid.

 

Og jeg har fått bekreftet av en i Funcom at nedlastingen vil være tilgjengelig fra 10mai, når på døgnet serverne åpner den 17mai aner jeg ikke..

 

vill det være fosrjellige `farger` på armor og våpen? tenker på slik som i wow. green,blue og epic.

 

 

Er nå det i BETA'en hvert fall, så tror ikke det forsvinner ved release akkurat :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...