Venerable Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det skulle også være 100% singleplayer hele veien opp til lvl 20. Så forrandret de alt. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Herregud. Jeg reinstallerte spillet. Nå crasher det HVER gang x) Jeg gir opp. Bye bye age of conan, dette blir for dumt. Spesielt når jeg ikke er den eneste som har dette problemet. Gidder ikke bruke 2 timer på å skal reinstallere og patche spillet hver gang det crasher i håååp om at det skal funke. Endret 8. juni 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
dado Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvorfor er rangers overlegne Jeg er barbarian 46,ble angrepet av en ranger 42,var ikke så langt fra han og han brukte piler som gjorde at jeg gikk veldig sagte eller ikke i det hele tatt,så ganka han meg fra avstand.Til jeg klarte å komme til han hadde jeg bare 10% av livet.Er lit kjipt at de er overlegne i forhold til andre klasser:( Lenke til kommentar
mintman Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Hvorfor går ikke health baren helt opp 284 på karakteren min? Den stopper på 219. Endret 8. juni 2008 av gstavdal Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Syns PoM er latterlig overlegne jeg. Som Necromancer trenger man nesten pots til å ta ned én mob, mens en PoM lett tar 10 stykker med AoE. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Når er det buddy key greia kommer? Vil gjerne ha prøvde dette spillet Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvorfor går ikke health baren helt opp 284 på karakteren min? Den stopper på 219. har opplevd det samme før her og :S er sikkert bare en bug eller noe. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Når serverene tillater det. Når de har fått god oversikt over hvor mye serverene kan takle etc. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvorfor går ikke health baren helt opp 284 på karakteren min? Den stopper på 219. Det er fordi det er en buffbugg som gjør at gamle buffs ikke blir borte fra toppen av skjermen din, men effekten blir borte. Dette gjør at det SER ut som du har 284hp, men du har faktisk 219, så 219 er max, men en grafikkbug gjør at det ser ut som du skulle hatt mer. Mest sannsynlig er det da en buff som har gått ut. Herregud. Jeg reinstallerte spillet. Nå crasher det HVER gang x) Jeg gir opp. Bye bye age of conan, dette blir for dumt. Spesielt når jeg ikke er den eneste som har dette problemet. Gidder ikke bruke 2 timer på å skal reinstallere og patche spillet hver gang det crasher i håååp om at det skal funke. Du kjører også Conan på en Vista pc uten SP1 eller?` Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 jeg kjører uten sp1. fungerer problemfritt for min del. genn spill! Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg hadde faktisk litt problemer uten sp1.. Spiller krasjet osv.. Men da jeg innstalerte sp1 ble alt så mye bedre Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ikke noe SP1 her, kjører problemfritt. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei Matsern. Fiksa SP1 like før EA. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nå funkr iiiingenting : ) Når jeg prøver å starte aoc skjer det ganske enkelt ingenting. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg hadde faktisk litt problemer uten sp1.. Spiller krasjet osv.. Men da jeg innstalerte sp1 ble alt så mye bedre Det stemmer, det er et kjent "problem" at maskiner uten SP1 har mer problemer enn de med. Fatter ikke hvorfor folk drøyer med å legge det inn heller jeg da men.. uansett, noe må det være Rattpjusker, for det er jo et lokalt problem, ellers ville jo alle hatt det Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Problemet deres er vel ikke at dere har piratkopiert vista og ikke vil oppgradere? Get Vista for real, or do it the right way. Endret 8. juni 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Alt er kjøpt og betalt her. Og nei, det er ikke ett lokalt problem. Bare se her enn 9 siders post om folk som har samme problemet. Litt OT, men her igjen har vi enn post om på over 20 sider der folk har problemer med ATI kort. Jeg begynner plutselig å se hvor lite gjennomført spillet egentlig er. Det blir for dumt når 1. folk bruker flere tusen kroner på å oppgradere for spillet, for å så sitte igjen med crap ytelse fordi at funcom ikke tok seg til tid å sette spillet opp for ATI kort også. 2. At folk må reinstallere ett 25gb stort spill opptil flere ganger fordi at ett eller annet som ingen klarer å skjønna hva er er fucked. Nå kan jeg ikke starte spillet i fullscreen x)))) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det blir for dumt når 1. folk bruker flere tusen kroner på å oppgradere for spillet, for å så sitte igjen med crap ytelse fordi at funcom ikke tok seg til tid å sette spillet opp for ATI kort også. Tja det kan jo like greit være driverne til ATI sin feil. ATI er kjent for problemer med nye spill pga sene drivere, dette er vel ingen untak Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ta gjerne å opprette en egen tråd for akkurat dette problemet, rattpjusker - da får du bedre hjelp enn i en slik generell tråd som det her. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Greit nok den. Like før jeg går over il Nvidia for den del. Alastor: Er strengt tatt ikke ute etter hjelp, jeg bare nevner problemet. Hvis det er flere med samme problem, klart, jeg kan opprette enn egen tråd. Endret 8. juni 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå