Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud.

 

Jeg reinstallerte spillet.

 

Nå crasher det HVER gang x)

 

Jeg gir opp.

Bye bye age of conan, dette blir for dumt. Spesielt når jeg ikke er den eneste som har dette problemet.

 

Gidder ikke bruke 2 timer på å skal reinstallere og patche spillet hver gang det crasher i håååp om at det skal funke.

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar

Hvorfor er rangers overlegne :hmm: Jeg er barbarian 46,ble angrepet av en ranger 42,var ikke så langt fra han og han brukte piler som gjorde at jeg gikk veldig sagte eller ikke i det hele tatt,så ganka han meg fra avstand.Til jeg klarte å komme til han hadde jeg bare 10% av livet.Er lit kjipt at de er overlegne i forhold til andre klasser:(

Lenke til kommentar
Hvorfor går ikke health baren helt opp 284 på karakteren min? Den stopper på 219.

 

Det er fordi det er en buffbugg som gjør at gamle buffs ikke blir borte fra toppen av skjermen din, men effekten blir borte.

 

Dette gjør at det SER ut som du har 284hp, men du har faktisk 219, så 219 er max, men en grafikkbug gjør at det ser ut som du skulle hatt mer.

 

Mest sannsynlig er det da en buff som har gått ut.

 

Herregud.

 

Jeg reinstallerte spillet.

 

Nå crasher det HVER gang x)

 

Jeg gir opp.

Bye bye age of conan, dette blir for dumt. Spesielt når jeg ikke er den eneste som har dette problemet.

 

Gidder ikke bruke 2 timer på å skal reinstallere og patche spillet hver gang det crasher i håååp om at det skal funke.

 

Du kjører også Conan på en Vista pc uten SP1 eller?`

Lenke til kommentar
Jeg hadde faktisk litt problemer uten sp1.. Spiller krasjet osv.. Men da jeg innstalerte sp1 ble alt så mye bedre :D

 

Det stemmer, det er et kjent "problem" at maskiner uten SP1 har mer problemer enn de med.

Fatter ikke hvorfor folk drøyer med å legge det inn heller jeg da men..

 

uansett, noe må det være Rattpjusker, for det er jo et lokalt problem, ellers ville jo alle hatt det :p

Lenke til kommentar

Alt er kjøpt og betalt her.

 

Og nei, det er ikke ett lokalt problem.

Bare se her enn 9 siders post om folk som har samme problemet.

 

Litt OT, men her igjen har vi enn post om på over 20 sider der folk har problemer med ATI kort.

 

Jeg begynner plutselig å se hvor lite gjennomført spillet egentlig er.

Det blir for dumt når 1. folk bruker flere tusen kroner på å oppgradere for spillet, for å så sitte igjen med crap ytelse fordi at funcom ikke tok seg til tid å sette spillet opp for ATI kort også.

2. At folk må reinstallere ett 25gb stort spill opptil flere ganger fordi at ett eller annet som ingen klarer å skjønna hva er er fucked.

 

Nå kan jeg ikke starte spillet i fullscreen x))))

Lenke til kommentar
Det blir for dumt når 1. folk bruker flere tusen kroner på å oppgradere for spillet, for å så sitte igjen med crap ytelse fordi at funcom ikke tok seg til tid å sette spillet opp for ATI kort også.

 

Tja det kan jo like greit være driverne til ATI sin feil. ATI er kjent for problemer med nye spill pga sene drivere, dette er vel ingen untak

Lenke til kommentar

Greit nok den.

 

Like før jeg går over il Nvidia for den del.

 

 

Alastor:

Er strengt tatt ikke ute etter hjelp, jeg bare nevner problemet.

 

Hvis det er flere med samme problem, klart, jeg kan opprette enn egen tråd.

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...