Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

var på det stedet nord i entropian mountains, hvor jeg skulle drepe de elite chieftainen, og elite vanirene på lvl 60. så døde jeg under kampen av den ene chieftainen. alle andre fikk killet utenom meg. hadde kjempe koslig gruppe, de venta 20 minutter. men han respawnet ikke... for ett tullete system egentlig, vis du har uflaks og dør mister du killet om gruppa tar han. jeg realeset heller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg syns pvp systemet er helt blåst,

 

pvp systemet i wow er bedre,

 

jeg har aldri blitt så sur på et spill som har med sånt pvp system som aoc har!

 

fks jeg er level 20 og jeg drar for å gjøre quester så plutselig så kommer det en som er level 30 og slakter meg ned når jeg holder på med questen, noe som skjer heele tiden alltid noen som må attacke meg mens jeg prøver å gjøre quester,levle up, jeg syns dette er veeldig irriterende,

 

Noen tips for å skru av pvp tingen?

eller andre ting?

 

det er ganske kjedelig for de mindre levlene når de blir attacka av de større levlene. jeg ser at de som er på samme level som meg også blir angrepet av de høyere levlene.

 

 

jeg syns at dem bør bygge et sånnt pvp system som wow har. Hvis ikke de fikser noe med pvp tingen å gjøre så har de MISTET 2 personer fra spillet!.

Endret av gtamann
Lenke til kommentar
jeg syns pvp systemet er helt blåst,

 

pvp systemet i wow er bedre,

 

jeg har aldri blitt så sur på et spill som har med sånt pvp system som aoc har!

 

fks jeg er level 20 og jeg drar for å gjøre quester så plutselig så kommer det en som er level 30 og slakter meg ned når jeg holder på med questen, noe som skjer heele tiden alltid noen som må attacke meg mens jeg prøver å gjøre quester,levle up, jeg syns dette er veeldig irriterende,

 

Noen tips for å skru av pvp tingen?

eller andre ting?

 

det er ganske kjedelig for de mindre levlene når de blir attacka av de større levlene. jeg ser at de som er på samme level som meg også blir angrepet av de høyere levlene.

 

 

jeg syns at dem bør bygge et sånnt pvp system som wow har. Hvis ikke de fikser noe med pvp tingen å gjøre så har de MISTET 2 personer fra spillet!.

 

Hæ? Hva i alle dager? Stikk over på en pve server da vel :) Og hva mener du med at de burde hatt det slik wow er? Det er vel strengt tatt mye likeheter, en kar på level 70 kan forsatt angripe en kar på level 1 på en pvp server i wow.

Lenke til kommentar
jeg syns pvp systemet er helt blåst,

 

pvp systemet i wow er bedre,

 

jeg har aldri blitt så sur på et spill som har med sånt pvp system som aoc har!

 

fks jeg er level 20 og jeg drar for å gjøre quester så plutselig så kommer det en som er level 30 og slakter meg ned når jeg holder på med questen, noe som skjer heele tiden alltid noen som må attacke meg mens jeg prøver å gjøre quester,levle up, jeg syns dette er veeldig irriterende,

 

Noen tips for å skru av pvp tingen?

eller andre ting?

 

det er ganske kjedelig for de mindre levlene når de blir attacka av de større levlene. jeg ser at de som er på samme level som meg også blir angrepet av de høyere levlene.

 

 

jeg syns at dem bør bygge et sånnt pvp system som wow har. Hvis ikke de fikser noe med pvp tingen å gjøre så har de MISTET 2 personer fra spillet!.

 

Reroll PvE eller slutt med spillet, sånne som deg gjør spillopplevelsen sur.

Lenke til kommentar
Hvor/når er det man begynner å få fett gear? Er på lvl 30 nå og føler jeg har gått med det samme gearet nesten i 10 lvler minst, mesteparten er bare oppgradert men har likt utseende..

 

Samme her. Ser noen som går rundt i fete rustninger og ser rimelig badass ut, mens resten ser ut som en uteligger. Syns det er alt for lite variasjon i utseendet på armorene og klærne i spillet, så det håper jeg Funcom fikser etterhvert.

Lenke til kommentar

Som nevnt før i tråden.

Så blir man ikke å bli seende ut som Buzz Lightyear på lvl 80. Rettogslett fordi det ikke passer inn i AoC uninverset.

Ting vil nok se mest naturlig ut. Altså, ingen røykmaskiner og lasershow.

Så jeg ville ikke håpet på så alt for mye.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

For de som vil ha mer variasjon i utstyr: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=49917

 

Det kommer veldig veldig snart. Neste uke forhåpentlighvis.

 

We know right now people are feeling like all armor in Age of Conan is the same and brown. I assure you this is not the case, for along time now we have had a "GM area" where we spawned lots of NPC's that had all sorts of armor appearances so we could tell when art was completed. We have one of these for armor, weapons, and social clothing. Hundreds upon hundreds of appearances.

 

Anyway to cut to the chase I took your guys concerns and shot an email to Ole Herbjornsen our Lead Designer to ask about Itemization. Ole came back with some very encouraging news. They are going to put blue loot on bosses in the outdoor playfields now and not only on bosses in instances. In addition 3 sets of epic armours for each class (for a total of 36) will allow the item designers to move more of the unique stuff down to lower tiers and over from purple and blue towards green.

 

The gfx artists will also produce a lot of extra weapons which will further increase the visual variety. He expects these things to be coming into the game within the next week or two.

 

Men

Just because there is more variety in the wings doesn't mean its going to be purple dragon armor with flames shooting off of it, the armor will still retain its "realistic" look and most are based off Hyborian cultures.
Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...