Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
får man ikkje xp av og gjøre grå quests?

er lvl 47 og har ingen plasser og queste :S

må grinde opp til lvl 50 ser det ut som. hvor er det best å grinde på den levelen?

 

 

Du får like mye XP for quests uansett når du måtte gjøre dem.

 

Det står i quest loggen hvor mye EXP et quest vil gi deg, og den summen får du uansett level

Jeg har kommet meg opp 3-4 leveler bare av å gjøre gråe quest i Khopsef og Conall's Valley

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvorfor er det slik at noen nye quests vises på kartet og over NPC, mens noen ikke? Jeg mener, noen NPC'er har utropstegn over hodet, mens andre ikke. Jeg har da fått quest av NPC'er som ikke har utropstegn over hodet. Er det en grunn til at noen ikke har det? Er utrolig slitsomt å gå gjennom hele Old Tarantia f.eks. å spørre en hver NPC.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Det er fordi du er høyere level enn det som er beregnet til questen.

 

Så absolutt alle quester hvor jeg er for høy level, vil etter hvert forsvinne? Ok, takk. Synes det er litt dumt da. For all EXP er god EXP. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
får man ikkje xp av og gjøre grå quests?

er lvl 47 og har ingen plasser og queste :S

må grinde opp til lvl 50 ser det ut som. hvor er det best å grinde på den levelen?

 

Grinde nå?

Hopper du over alt med en gang du finner en ny plass?

 

Er jo bare tull, jeg er lvl 50 nå og kom ikke dit ved å grinde. Er jo masse quests rundt som du kan ta nytte av.

Anbefaler deg å sjekke om du egentlig har vært de plassene du burde, som i Noble District i Tarantia, alle quests i FotD osv osv.

Kan jo ikke være så morsomt å spille hvis en bare skal rase igjennom alt.

Men om du liker å spille sånn, så skal ikke jeg legge meg borti, men det finnes masse quester som du kanskje burde gjøre. Khopshef Province og Khemi har jo også en del gode.

Lenke til kommentar
Det er fordi du er høyere level enn det som er beregnet til questen.

 

Så absolutt alle quester hvor jeg er for høy level, vil etter hvert forsvinne? Ok, takk. Synes det er litt dumt da. For all EXP er god EXP. :)

Quester som er "grå" vil du ikke få noe "!" merke på, så de vil "forsvinne." Er helt enig med deg, all exp er god exp;) (spesielt i senere levler når det begynner å bli for lite quester).

Lenke til kommentar

Heisann! Nå får jeg knallgod ytelse på low! :)

 

Sliter litt med questinga da. Er level 23. Halvt motivasjon, halvt lite quest. Liker å ta en god questbundle og gjøre de, og så se XP`en renne inn.

 

Men for øyeblikket er det bare ett og ett quest.. Hm.

Lenke til kommentar

Nå nettopp klarte jeg å fucke opp The End Battle. Jeg glemte å drepe priesten først, gikk rett til Storm og drepte ham. Gikk tilbake for å drepe priesten og så tilbake til Storm, men han var jo død. Stod og ventet i håp på at han skulle respawne for liket ble borte så.

Han respawna og jeg tok ham. Men Kalathes kom aldri..

Nå sitter jeg fint i det! Venter på GM er nr 57 i køen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...