Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan fortelle meg hvem jeg må prate med i Tarantia for å resete Feat Pointene mine? Spurt masse ingame, men ingen som har peiling på hvem, eller hvor jeg må for å gjøre det :p

 

Vet ikke om det er noen trainer i Tarantia i det hele tatt jeg? Det i alle fall en ved havna i Kehmi

Lenke til kommentar
Woooh, sjette gangen jeg har vært i Sanctum nå!

Nå har jeg

Griefscale helmet (Uberfet)

Griefscale chest (Enda fetere + drit bra)

Griefscale leggings (ssyyyke)

Vyre 2H weapon (Rimelig fett og passer med griefscale distroen)

 

:]

mulig å klistre opp et bilde av charactern din? kan dra til sanctum om et par lvler og lurer på hvordan Heavy armoren ser ut..

Lenke til kommentar
En level 17 ranger oneshotta meg nettopp med Piercing Shot 621 damage ... Latterlig ? (Jeg har 550-ish HP)

 

Er ikke så rart i, Piercing shot med Crossbow eier all mulig trollkraft, eneste punktet jeg ikke liker med den er at den tar lang tid å utføre.

Selv tok jeg Strom med 3 skudd, 2 vanlige og 1 piercing shot ^^

 

Bilder av characteren min kommer etterpå / i morra

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Noen som kan fortelle meg hvem jeg må prate med i Tarantia for å resete Feat Pointene mine? Spurt masse ingame, men ingen som har peiling på hvem, eller hvor jeg må for å gjøre det :p

 

Vet ikke om det er noen trainer i Tarantia i det hele tatt jeg? Det i alle fall en ved havna i Kehmi

Det er en rett ved Temple of Mitra i Old Tarantia i allefall. Kartkordinater er vel ca 801, 537 eller noe i den duren. Du finner henne i allefall der :)

Lenke til kommentar

Gash, drev og AoE grindet med en PoM og jeg var level 79 og så går av internetten og så kommer jeg inn til character screen, men så går den ut når jeg trykker på log in og blir stuck med "connecting to character server" og det går ikke bort selv om hvor lenge jeg har prøvd GG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...