Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

som melee kjenner jeg at jeg savner den "1 knapp utgjør comboen"

VS 1 knapp så 132 .

 

 

Castere har en knapp (iallefall på lvl 14) Tenk om man måtte ha kastet en heal så 1-3-2 fpr å utføre den?

 

Ble for vanskelig eller ?

:dribble:

Storkoser meg med prest nå, 1 knapp pr spell, mmmm

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå gir jeg opp snart, er det noen steder jeg kan queste(på lvl 27) uten å måtte joine en gruppe? Questene i Conan's valley er jo etterhvert umulig å gjøre alene, går det ikke ann å dra andre steder å gjøre andre quest enn å drepe folk som er 2 lvler++ høyere enn deg?

Lenke til kommentar
Nå gir jeg opp snart, er det noen steder jeg kan queste(på lvl 27) uten å måtte joine en gruppe? Questene i Conan's valley er jo etterhvert umulig å gjøre alene, går det ikke ann å dra andre steder å gjøre andre quest enn å drepe folk som er 2 lvler++ høyere enn deg?

Gå til Old Tanrantia så til Wild lands eller kohpsaf :) lvl 20+ quester begge stedene.

Lenke til kommentar
Nå gir jeg opp snart, er det noen steder jeg kan queste(på lvl 27) uten å måtte joine en gruppe? Questene i Conan's valley er jo etterhvert umulig å gjøre alene, går det ikke ann å dra andre steder å gjøre andre quest enn å drepe folk som er 2 lvler++ høyere enn deg?

Gå til Old Tanrantia så til Wild lands eller kohpsaf :) lvl 20+ quester begge stedene.

 

Men hvordan kommer jeg meg dit? Prøver jeg å gå ut av Conarch village er det sperre på begge sider..

Lenke til kommentar
Men hvordan kommer jeg meg dit? Prøver jeg å gå ut av Conarch village er det sperre på begge sider..

 

Fra den byen du går inn til C vally fra.

 

Altså man går jo inn til C vally fra Conarch Village, og Conarch Village går det ikke ann og komme seg ut fra

 

map.jpg

 

Har prøvd å gå både opp og nede, men begge har en vegg som gjør slik at det ikke går ann. Sikker på at det går ann å gjøre dette og man ikke må ha en viss lvl?

Lenke til kommentar

hey^^ du har 3 quester å levere;)

men tingen er, at for å komme deg videre må du snakke med "vognduden" som står ved siden av smugleren, sånn ca akkurat der du står^^

men er godt mulig du må opp til lvl 30 og gjøre destiny q først...

 

eller kanskje den var en "return to tortage" q du måtte gjøre (får du den etter lvl 30 destiny?) husker ikke helt, men sikkert noen som komme med et bedre svar etter hvert:)

Endret av El Grebr
Lenke til kommentar
hey^^ du har 3 quester å levere;)

men tingen er, at for å komme deg videre må du snakke med "vognduden" som står ved siden av smugleren, sånn ca akkurat der du står^^

men er godt mulig du må opp til lvl 30 og gjøre destiny q først...

 

Ja fant ut at jeg måtte spørre han duden nå. BTW har ikke 3 quester nei, var et map jeg fant på google :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Æsj. Fikk "LDB: (14000:) not found" etter en krasj også begynner den å laste ned noe på 904mb. Er det kun nordmenn som jobber med/i Funcom, slik at de forstår det dersom jeg skriver feilmeldinga på norsk (hva jeg gjorde da det krasja)?

Lenke til kommentar

Hm, flere som har hatt noen problemer med kraftig lagg idag? Som gjør sånn at man mister forbindelsen helt med spillet og må logge seg inn på nytt. Jeg har ihvertfall opplevd det nå den siste timen. Spiller forresten på Fury, siden jeg ikke vet om dette gjelder bare min eller alle serverene :S

 

Uansett ble lvl 37 idag med min Dark Templar. og er på god vei mot lvl 38.

Tror kanskje det er smart og starte på den desteny questen også, som man kan ta når man blir lvl 30.

Lenke til kommentar
som melee kjenner jeg at jeg savner den "1 knapp utgjør comboen"

VS 1 knapp så 132 .

 

 

Castere har en knapp (iallefall på lvl 14) Tenk om man måtte ha kastet en heal så 1-3-2 fpr å utføre den?

 

Ble for vanskelig eller ?

:dribble:

Storkoser meg med prest nå, 1 knapp pr spell, mmmm

 

hørtes digg ut, på 80 så har ivertfal di fleste melee klassene combo´s som kreve at man trykker 5 knapper før di blir utført :ermm:

Lenke til kommentar
Dere har sikkert set dette spørmålet før, men uansett.

 

Noen kompiser av meg får en "out of memory" medling i loading. Noen spess måte å få fiksa dette?

 

har han skrudd av pagefila i windows, eller satt den veldig langt ned ?

 

jeg fikk den når jeg prøvde det

 

Er mye memory leaks i AOC enda leser jeg rundt, så er nok ikke annet og gjør en og starte opp igjen og fortsette

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...