Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På hvilket level kan jeg regne med å se noenlunde ut som en romersk centurion? Dvs metal greaves rundt leggene, et slags chain mail/scale mail skjørt, breast-plate, metal greaves på armene og en hjelm med slik kam oppå ? :) Den trenger ikke være av gull eller noe, men på hvilket level begynner det å ligne noe slikt jeg beskriver? Jeg er conqurer:)

Lenke til kommentar
På hvilket level kan jeg regne med å se noenlunde ut som en romersk centurion? Dvs metal greaves rundt leggene, et slags chain mail/scale mail skjørt, breast-plate, metal greaves på armene og en hjelm med slik kam oppå ? :) Den trenger ikke være av gull eller noe, men på hvilket level begynner det å ligne noe slikt jeg beskriver? Jeg er conqurer:)

Breastplate, greaves og skikkelig hjelm blir vel uaktuelt; kun Guardian kan bruke Full Plate. Selv håper jeg på en sånn cliché hoplite-look etterhvert; aspis, breastplate, greaves og en slags korinterhjelm :)

Lenke til kommentar
På hvilket level kan jeg regne med å se noenlunde ut som en romersk centurion? Dvs metal greaves rundt leggene, et slags chain mail/scale mail skjørt, breast-plate, metal greaves på armene og en hjelm med slik kam oppå ? :) Den trenger ikke være av gull eller noe, men på hvilket level begynner det å ligne noe slikt jeg beskriver? Jeg er conqurer:)

Breastplate, greaves og skikkelig hjelm blir vel uaktuelt; kun Guardian kan bruke Full Plate. Selv håper jeg på en sånn cliché hoplite-look etterhvert; aspis, breastplate, greaves og en slags korinterhjelm :)

 

full plate er jo ikke det jeg har beskrevet hehe...full plate er heldekkende ridderrustning i mine øyne:) MEN...nå vet ikke jeg helt hva funcom sier om full plate. Men jeg må da kunne få tak i en breastplate? plate hjelm blir uansett ikke noe problem regner jeg med. Men for all del..jeg mååå ha plate greaves rundt leggene for "looken". Kan fire på kravene til arm greaves og hansker...og skjørtet kan godt være chainmail eller noe slikt...

 

Se på bilde:) http://aoc.wikia.com/wiki/Image:Conquerer--big.jpg

 

Sånn vil jeg se ut sånn omtrent:) Han har platehjelm, breastplate, plate greaves på armer og ben:) Også et elelr annet tøy-skjørt:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Det er nok mulig å få det på lvl 50-60.

 

lucifpicture059je5.png

 

Slik ser jeg ut atm på lvl 56. Som du ser, har jeg greaves og skjørtet er en del av det "romer"-settet som dropper i The Main System(?).

Endret av Swaxxo
Lenke til kommentar
Hvordan blir man kvitt intro filmene når man starter spillet? jeg prøver å slette bik filene i video mappen, da er intro filmene borte når jeg starter spillet. men skulle spille igjen istad, og da var filmene tilbake. kommer de tilbake i patchene kanskje?

 

http://www.curse.com/downloads/details/12839/

 

 

Vil overhode ikke anbefale den der, nå vil ikke verken Windows eller spillet starte normalt hos meg..

Lenke til kommentar

Se der ja swaxxo:) Ikke akkurat pen chest du hadde men resten så jo greit nok ut:)

 

Vel conq kan vel bruke plate deler tror jeg. Det er forskjell på plate og full plate. Regner jo med at conq kan bruke en hjelm av metall:) og greaves...og gjerne også en liten breastplate:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det jeg savner er variasjon i utstyr. Ser jo minst 20 stk med samme utstyr som meg hele tiden. Blir helt utrolig ensformig og kjedelig. Var det ikke snakk om 1500 forskjellige sett? Skuffende.

Lenke til kommentar
En annen ting jeg lurer på hehe... Hvordan bruker man throw våpen? Jeg finenr ikke ut av det:( Jeg er lvl 23. Vil det si jeg ikke kan bruke det enda?

Du må equippe et thrown weapon på høyre side under karakteren din, når du skal bruke det så trykker du switch weapon og angrepspil rett fram. Da kaster du mot den som er target.

Trykke etterpå switch weapon igjen for å ta fram melee våpen.

Lenke til kommentar
En annen ting jeg lurer på hehe... Hvordan bruker man throw våpen? Jeg finenr ikke ut av det:( Jeg er lvl 23. Vil det si jeg ikke kan bruke det enda?

Du må equippe et thrown weapon på høyre side under karakteren din, når du skal bruke det så trykker du switch weapon og angrepspil rett fram. Da kaster du mot den som er target.

Trykke etterpå switch weapon igjen for å ta fram melee våpen.

 

Ahh takk skal du ha:) Skal prøve med en gang jeg er hjemme. Kan jo ikke prøve kasteøkser her på jobb...er så mange folk som sitter i veien :dribble:

 

EDIT: Men jeg kan ikke "sikte" i first person view, slik som jeg tror dem kan med bue?

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...