Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yndlingsstedet mitt er utnevnt: The Main System! Fy fader så artig sted. Jeg bare elsker å slåss i 20 minutter for å komme frem til questboss, for så å se en level 65-tryne snappe den rett foran oss som har løpt igjennom og skippet alt av denne fantastiske instansen. Ikke nok med det, men kompetente folk er det også overflod og det å finne gruppe er gjort iløpet av to sekunder.

Når en omsider har kommet seg inn som eneste klasse som kan bruke heavy (og plate) så forventer man faktisk å vinne ting når en roller need. Noe som viser seg at Funcom har gjort til 1/101 ganger at en roller need at en får 0 og dermed tilsvarer det det samme som pass (se vedlagt screenshot).

Jepp, her er jeg, sittende fast og har lite lyst til å grinde 3-4 levler kun for å klare å gjennomføre Main System uten altfor stort ubehag og oppleve at en gjøk skal ta mine items som jeg skal bruke til tanking sånn at folk faktisk kommer seg igjennom. Takk! (Dette gjaldt ikke dette tilfellet, men flere andre).

post-40352-1212611431_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Yndlingsstedet mitt er utnevnt: The Main System! Fy fader så artig sted. Jeg bare elsker å slåss i 20 minutter for å komme frem til questboss, for så å se en level 65-tryne snappe den rett foran oss som har løpt igjennom og skippet alt av denne fantastiske instansen. Ikke nok med det, men kompetente folk er det også overflod og det å finne gruppe er gjort iløpet av to sekunder.

Når en omsider har kommet seg inn som eneste klasse som kan bruke heavy (og plate) så forventer man faktisk å vinne ting når en roller need. Noe som viser seg at Funcom har gjort til 1/101 ganger at en roller need at en får 0 og dermed tilsvarer det det samme som pass (se vedlagt screenshot).

Jepp, her er jeg, sittende fast og har lite lyst til å grinde 3-4 levler kun for å klare å gjennomføre Main System uten altfor stort ubehag og oppleve at en gjøk skal ta mine items som jeg skal bruke til tanking sånn at folk faktisk kommer seg igjennom. Takk! (Dette gjaldt ikke dette tilfellet, men flere andre).

 

så jæævlig kjipt :p

Lenke til kommentar

Noen som spiller på Ymir som har lyst til å queste litt sammen nå? Er en lvl 27(nesten 28) Barbarian som driver med noen quest i Conan's valley nå, fordel at du er nogenlunde likt så vi kan gjøre samme quest sammen. Men bare sier det, dette er mitt først MMO så er ikke proff(men såklart regner jeg meg ikke selv som en dårlig spiller heller), så hvis du vil kjøre skikkelig opplegg osv bør du revurdere å gå i gruppe med meg :p .. kjedelig å gjøre quest alene :p

Lenke til kommentar
Blir det mulighet for å kunne skifte server senere? Slik som i wow, at man betaler et visst beløp også blir accounten din transferred til en annen server.

Noen som vet?

Hvis spillet fortsetter å vokse i dette tempoet så kommer det nok, men det spørs belasting på serverene og antall spillere på hver. Tviler på at vi får se slikt i år, men den kan hende de tilbyr gratis migrering senere (ser ut som om Fury trenger det).

Lenke til kommentar
Hvordan blir man kvitt intro filmene når man starter spillet? jeg prøver å slette bik filene i video mappen, da er intro filmene borte når jeg starter spillet. men skulle spille igjen istad, og da var filmene tilbake. kommer de tilbake i patchene kanskje?

skal være mulighet for det inne på innstilinger tror jeg.

Lenke til kommentar
hva er neste instance, ala Sanctum? og hvilket level trengs

 

Du kan dra til Lachinei Plains Fields eller noe. (Med en gang du kommer fra Conall's Valley, gå rett sør til et nytt område, husker ikke hva det heter :p). Uansett, heeeeeelt sør-øst er det et sted som heter frost swamps. Det er et sted som tilpasser lvl på mobs etter lvl på gruppa som går inn. Helt greit sted for å gjøre instancer. Men stedet er veldig bugga med aggrorange akkurat nå, så du må lære deg hvordan man gjør det riktig. Tok oss noen wipes i går :no:

Men fine blå drops inni der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...