Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fatality er sannelig utrolig morsomt når det kicker inn... Kommer det når en kombo er det siste drepende slaget?

 

Må også være den siden der han ikke er shieldet. Da er det en 10% sjanse (en liten liten sjanse for at jeg tar litt feil her, men tror det skal stemme ihvertfall).

Lenke til kommentar
Jeg skal registerer keyen min nå, men må jeg velge Subscription Type? Jeg hadde tenkt å bruke gamecards. Må jeg da bare velge å betale første måneden med VISA?

 

 

 

Bare fyll inn kredritkortet informasjon og bytt til GameCard etterpå, du må jo bruke kreditkort til å betale de 5€ for early access..

Lenke til kommentar

Spilte på open beta igår. Der var det en på chatten som sa at klienten som brukes i open beta er seks måneder gammel.

Stemmer dette?

 

Hvis den er så gammel så må jo den nyeste versjonen være helt problemfritt med tanke på hvor lite problemer det er med den som er seks måneder gammel. Ihvertfall for meg.

Lenke til kommentar
Var det slik å forstå at HoX ikke kan spellweave?

Stemmer.

HoX er en "melee mage" så mesteparten av denne klassens skade går igjennom melee combat systemet.

 

 

jeg klarer heller ikke å bestemme meg helt.. elskest shaman i WoW, mest pga at jeg kunne gjøre så mye, og fremderles være en ok/bra dps. (melee)

 

Likte også hunter i wow, så jeg står mellom Barbar, bear shaman og ranger i AOC. noen her som skal/har spill(t)e noen av de? og kunne fortelle meg litt om de?

Lenke til kommentar
Er det kommet opp noen serverliste for launch? Hvor mange servere blir det, navn, type(pvp/pve)osv?

Og det store spørsmålet..Hvor skal vi norske plassere oss?

Har ikke kommet noen serverliste enda, blir stemt om navn på aoc forumet nå om dagen i alle fall.

Vi norske skal vel spre oss rundt på serverne håper jeg og regner med :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...